Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun täällä nyt kokoajan puhutaan salarakkaista, voisitteko vähän valaista yhtä asiaa..

Vierailija
03.02.2012 |

Itsekin ihastuin todella voimakkaasti erääseen työkaveriin ja tunne oli molemminpuoleinen. Lopetin kuitenkin jutun, kun en pähkäilystäni huolimatta pystynyt keksimään miten tilanne olisi koskaan voinut päättyä onnellisesti.

Eikö teitä, joilla salasuhde, haittaa, että kuljette kohti vaikeuksia, surua ja ikäviä asioita? Tiedän kyllä miten ihanaa ja koukuttavaa salarakkaan kanssa oleminen on, mutta jos ei haluta rikkoa perheitä ( ja onhan sekin jo aivan kamala lopputulos), miten olette ajatelleet kaiken päättyvän? Vai ettekö ajattele näitä asioita ollenkaan?

Pahinta minusta oli, että mies, jota kai rakastan (oman mieheni lisäksi), olisi voinut joutua lopulta kärsimään. Päätin, että mielummin kestän ikävän ja kaipuun nyt. Pääsemme kaikki varmasti näin helpommalla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on myös paras ystäväni, joten on ollut todella vaikeaa salata näin suuri asia häneltä :(

Koska mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut, vaikka onhan henkinen pettäminenkin kamala asia, päätin pitää suuni kiinni. Minua kyllä vaivaa tämä salaisuus.

Mutta ei kai ihmisiä sitten haittaa omalle puolisolle valehteleminen..

ap

Vierailija
2/7 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihmiset ymmärtävät, että se huuma salarakkaan kanssa haihtuu aikanaan ja avioliiton ulkopuolinen suhde tuo sopivaa piristystä elämään ilman, että tarvitsee hajottaa perhettä.

Lopputulos voi oikeasti olla myös positiivinen. Sanon näin, vaikka pidät minua moraalittomana.

tai sitten oma liitto on niin kuollut että ei jaksa vastustaa jos löytää todellisen sielunkumppanin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihmiset ymmärtävät, että se huuma salarakkaan kanssa haihtuu aikanaan ja avioliiton ulkopuolinen suhde tuo sopivaa piristystä elämään ilman, että tarvitsee hajottaa perhettä.

Lopputulos voi oikeasti olla myös positiivinen. Sanon näin, vaikka pidät minua moraalittomana.

lopputulokseen voi olla tyytyväinen myös siinä tapauksessa, että jää kiinni. Ettei pettäjän sitten tarvitse selitellä tai lässyttää, miten "pahoillaan" hän on.

Vierailija
4/7 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse näe mitään mieltä lähteä sivusuhteeseen ihmisen kanssa jos jo alusta pitäen ajattelisin, että ennemmin tai myöhemmin tunteet vain laantuvat.

Minusta se olisi erityisen loukkaavaa puolisoani kohtaan. Jotenkin ymmärrettävämpää jos tunteet ovat niin voimakkaita, että ei pysty hallitsemaan toimintaansa. Eli 'ongelmani' taitaa olla se, että aloitan suhteen vain jos todella tunnen, että olen tavannut sielunkumppanin ja olen rakastunut häneen.

Taidan ottaa nämä asiat aika vakavasti :))

Tässä siis varmaan syy miksi salasuhde ei ollut mun juttu..

ap

Vierailija
5/7 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakastuu, ei asioita enää ajatella järjellä, vaan puhtaasti tunteella.

Vierailija
6/7 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmiset pitävät itseään sen verran hyvinä valehtelijoina, etteivät usko suhteiden koskaan paljastuvan. Siis ne, joilla ei ole mitään aikeita erota.

Vierailija
7/7 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset