Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö hoitoihin meidän tilanteessa?(ei lapsettomuushoitoja kritisoiville aivottomille)

Vierailija
03.02.2012 |

Tiedämme, että mieheni siittiöt huonenevat koko ajan. 1%normaaleja oli vuosi sitten vielä ja olin hetken välissä raskaana mutta kesken meni. Nyt muutama kuukausi siis tuosta aikaa.

Onko tämä normaali yritys ajalla leikkimistä ja mahd kohtalokasta sellaista, vai menisimmekö suoraan hoitoihin? Mitä sinä tekisit?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäisiä olette?

Jos alkaa ikää olla jo riittävästi lapsen tekoon nähden niin sitten varmaan olisi hyvä aloittaa hoidot. Jos vielä olette nuoria ja olisi aikaa yrittää rauhassa niin ehkä sitten ei heti kannattaisia aloittaa hoitoja. Mitä mieltä lääkäri on asiasta?

Mitä eroa on menettää hedelmällisyyttä tiuhaan nuorena ja vanhana? Samalla tavallahan meillä tulee ns aika vastaan kuin 45vuotiaalla?? En ymmärtänyt tuota pointtia. :) Lääkäri oli aloittamassa hoitoja kun meidän prosentit olivat muutaman % mutta tulinkin raskaaksi, jo silloin kehotti aloittamaan icsi-hoidot. Nyt ei olla kyselty. Olen kuitenkin kerran saanut lapsen, vaikuttaakohan se mihinkään. :/

Ja olemme parinkympin puolella molemmat, minä vuosia nuorempi miestä.

Vierailija
22/24 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti aina voi käydä hyvä onni, mutta jos olette yli 30 niin hoitoihin vaan.

t. pp 9 eli piinapäivä 9 eli pas tehtiin 9 päivää sitten. pas = pakastetun alkion siirto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4% normaalin muotoisia on WHO kriteerien mukaan normaali tulos, ja 2% joidenkin muiden tulkintojen mukaan. Jos siittiöitä on esim 50 000 000, yksikin prosentti normaaleja on aika paljon. Keep on tryin'!

Vierailija
24/24 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa koeputkihedelöitus vaatii useampia miljoonia, vaikka kaikki siittiöt ovat ns. mestoilla.

4% normaalin muotoisia on WHO kriteerien mukaan normaali tulos, ja 2% joidenkin muiden tulkintojen mukaan. Jos siittiöitä on esim 50 000 000, yksikin prosentti normaaleja on aika paljon. Keep on tryin'!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi