Ilahdutin dösäkuskia, annoin suklaapatukan
Oli jotenkin sen näköinen että tarvitsee energiaa kun vuorot menee aivan perseelleen ruuhkan ja kammokelin takia, aamulla oli -17
kun tulin töistä oli -9, oli ihan sika liukasta.
Kommentit (22)
ja patukassa oli sikapartikkeleita, niin saattoi tulla paha mieli.
mutta me heitetään kaikki matkustajilta saadut syötävät roskiin.
Bussikuski
Kuski ilahtui :) Toivon ettei ollut allergikko.
Maailmassa on niin paljon hörhöjä, ja injektioneulalla saa sinne ujutettua mitä tahansa. Sitten on henki pois kuskilta tai koko lastilta kun pitää väistää sitä vaaleanpunaista kirahvia liikenneympyrässä.
Pelkäättekö myrkytystä? Vai tulkitaanko ne virkamiehen lahjonnaksi?
Bussikuski
mutta me heitetään kaikki matkustajilta saadut syötävät roskiin. Bussikuski
Bussikuski
bussikuskeilla virat, tai ainakin ennen vanhaan oli. Helsingissä bussikuskeilla oli virat vuosituhannen vaihteeseen, eli ns. virkamiehiä olivat :)
että varmaan kuski ilahtui joka tapauksessa.
Olisi voinut sanoa kohteliaasti, että eivät saa ottaa matkustajilta ruokalahjoja. Miksi ottaa lahja vastaan ja heittää roskiin?
Mutta myös vastaavassa ammatissa ja kaikki menee roskiin.
Koska valitettavasti nykyisin ei voi ollenkaan luottaa. Tavallisen näköinen perheenäitikin voi olla mikä-lie-kostaja/hörhö/huumeinen/hullu.
Okei, patukka meni sitten hukkaan, mutta ele ehkä piristi.
ap
Mutta monesti riittää ihan vain ystävällinen sana tai hymykin, vaikka vain maininta kaameasta kelistä tai muuta pikkujutustelua. Sitä negatiivista tulee niin usein.
Tosiaan työturvallisuuteen liittyy tuo syömäkielto.
Bussikuski
bussikuskeilla virat, tai ainakin ennen vanhaan oli. Helsingissä bussikuskeilla oli virat vuosituhannen vaihteeseen, eli ns. virkamiehiä olivat :)
kaupungilla töissä olevat ole virkamiehiä. Viranhaltijoita kyllä.
Virkamiehiä on valtiolla ja kirkossa.
Minä ainakin syön ns. asiakkailta saadut suklaat yms. hyvillä mielin kuten kolleganikin. T: posteljooni
Olisi voinut sanoa kohteliaasti, että eivät saa ottaa matkustajilta ruokalahjoja. Miksi ottaa lahja vastaan ja heittää roskiin?
Ensin siinä alkaa vänkääminen, että ota nyt. Ja kun alat selittämään miksi ei voi ottaa, menee siinä pysäkillä ihan liian kauan aikaa. Helpommalla pääsee kun kauniisti kiittää.
Bussikuski
Olen antanut postinkantajalle jouluna konvehtirasian. Ehkä hän luottaa siihen, etten ole hullu ja että ei ala näkyä kiraffeja. :)
Minä ainakin syön ns. asiakkailta saadut suklaat yms. hyvillä mielin kuten kolleganikin. T: posteljooni
Mitä se sanoi?
Pahimmassa tapauksessa (ja mun tuurilla, heh)
juuri tuo kuski olisikin ollut hermoromahduksen partaalla oleva suklaa-allergikko, joka olisi saanut kaameat kilarit ;)