Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vauvakuumeesta pääsee eroon?

Vierailija
03.02.2012 |

Meillä on kaksi lasta, 6- ja 7-vuotiaat. Kolmannesta lapsesta olen haaveillut 3 vuotta. Mieskin innostui, ja ehkäisy jätettiin. Melko pian raskauduin, mutta tuli keskenmeno rv 11. Tuosta on jo 1,5 vuotta aikaa. Keskenmeno sotki hormonitoimintani aivan sekaisin, ja koska tärppiä ei käynyt, miehen vauvakuume loppui.

Mies ei enää vauvaa halua, ja minunkin on aika vaikea enää kuvitella meille kolmatta lasta.

Mutta silti kuitenkin elättelen toivetta, että josko tästä kierrosta olisin raskautunut jne... En millään osaa päästää irti. Ehkäisyä ei käytetä edelleenkään, ovistestien mukaan ovuloin. Kyttään kiertoani aivan liikaa.

Mutta koska on erittäin epätodennäköistä, että meille enää vauvaa tulee, miten pääsee vauvahaaveajatuksen yli?

Enkä kaipaa mitään ole onnellinen, sinulla on 2 lasta-kommentteja... Olen toki kiitollinen näistä kahdesta, mutta ajatus kolmannesta kummittelee silti vaan mielessä...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli vähän sama tilanne ja vasta, kun selvästi otin asian esiin ja perustelin miehelleni, että haluan vielä yhden hän ymmärsi tarpeeni ja suostui. Kannattaisiko siis päättää yhdessä vaikka, että yritätte yhden vuoden täysillä ja jos ei vauvaa tule, niin sitten jätätte yrittämisen siihen. Itse en pystyisi elämään epävarmassa tilanteessa (yritämmekö lasta/emmekö yritä/yritämmekö enää koskaan jne.). Asiasta kannattaa siis puhua, puhua, puhua ja neuvotella miehen kanssa.

Vierailija
2/2 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain kohtaa tulee stoppi vastaan, esim. ikä tms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme