Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haloo Helsinki. Kuuleeko Helsinki? Miten selvisitte kotiin liikennekaaoksesta?

Vierailija
03.02.2012 |

vai oletteko vielä kaaoksen keskellä?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tuulilasin pyyhkimet jäätyivät kiinni ikkunaan, koska pyrytti ja oli pakkasta. Näkyvyys kehäykkösellä oli erittäin huono. Lähden ihan pian kotimatkalle, koska lapsi on haettava ajoissa hoidosta ja en halua odottaa normaaliin klo 15:sta asti ja sitten hajota matkalle. Olen jonain toisena päivänä yli 18:sta töissä ja mies hakee lapsen.

Vierailija
2/45 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin aamulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

smoin kun töistä lähdin, menin kiekn keskustan kautta ja kotiinkin pääsin ilman ongelmia.

Vierailija
4/45 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti junalle ja ehti just ja just, vaikka varasi matkaan tunnin (matkaa alle 10km). Edelleen pyryttää samaa tahtia kuin 5 tuntiakin sitten.

Vierailija
5/45 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kamalaa oli. Ja Espoossa. Meinasin ajaa kolarin, kun auto vain jatkoi matkaa, vaikka jarrutin ) : Järkyttävän liukasta, eikä eteensä näe mitään.

En mene enää autolla minnekään, jos ei ole AIVAN pakko.

Vierailija
6/45 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selvinnyt aina.

Vierailija
7/45 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSL kehottaa ihmisiä kävelemään jos vain mahdollista.

Itse kirosin kun kolmosen ratikkaa ei näkynyt menevän mihinkään suuntaan. Nelonen ei pääse Skattalle.

Metrossa myös ongelmia.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/helsingin-liikenne-jumissa---hsl-keho…

Tämä ei ole keskustassa mutta Kehä III:lla, Lahdenväylällä ja Kehä I:lla on sattunut useita kolareita, joissa pahimmassa on pelastuslaitoksen mukaan osallisena noin 30 autoa. Kolme ihmistä loukkaantunut vakavasti.

http://www.iltalehti.fi/etusivu/

Vierailija
8/45 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tässä pyjama päälle kekkuloin. Illalla olis kyllä treenit, ja meinaan mennä autolla.

Vierailija
9/45 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snadinpeeloilla niin väliä, sieltäkin vähentyä määrä kun suurin osa on idiootteja.

Vierailija
10/45 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snadinpeeloilla niin väliä, sieltäkin vähentyä määrä kun suurin osa on idiootteja.

Aina sama saatanan valitus "en mä osaa, en mä uskalla".

Vierailija
11/45 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekkaana asun keskustassa lähellä työpaikkaa.

Vierailija
12/45 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ratikkamatkaa ja kummallakin kerralla tuli ratikka heti ja reitti ei aihettanut ongelmia. Sen sijaan pysäkillä odotelleet matkustajat olivat kuulemma odottaneet jo aaaaaika pitkään ja ainakin toisella ratikalla oli ollut kovia ongelmia ko. pysäkille pääsemisessä, mutta siitä eteenpäin sujui hyvin. :) Eli ihan tuurihaukkamunkilla pääsin liikkumaan sujuvasti. Huh!

Vierailija
13/45 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tulin dösällä, kesti tuplaten normaaliaikaan verrattuna. Illalla on pakko ängetä junaan

Vierailija
14/45 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko niin, että sanoivat nelosen ja kutosen olevan poikkeusreiteillä? Kympistä ei sanottu mitään mutta kulkenut se ei koko aamun eikä aamupäivän aikana ainakaan täällä Kirurgin päässä. Näkyy ja kuuluu meidän ikkunasta nimittäin.

Ja HSL sanoi lehdille, että kaikki kulkee, odottakaa rauhassa pysäkillä niin kohta joku tulee kyllä... Pitkä olisi ollut odotus täällä.

Mies lähti aamulla töihin ja tuli kohta takaisin odottamaan bussia ratikan sijaan, lopulta käveli Lasipalatsille ja sieltä meni ratikoita sitten. Kotiin piti tulla kohtapuoliin, mutta tekeekin tuplat kun työkaveri ei pääse kolarisuman takia edes Helsinkiin. Huokaus. Mä en ole tänään mennyt ulos enkä kyllä menekään omasta tahdostani.

Vierailija
15/45 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko niin, että sanoivat nelosen ja kutosen olevan poikkeusreiteillä? Kympistä ei sanottu mitään mutta kulkenut se ei koko aamun eikä aamupäivän aikana ainakaan täällä Kirurgin päässä. Näkyy ja kuuluu meidän ikkunasta nimittäin.

Ja HSL sanoi lehdille, että kaikki kulkee, odottakaa rauhassa pysäkillä niin kohta joku tulee kyllä... Pitkä olisi ollut odotus täällä.

Mies lähti aamulla töihin ja tuli kohta takaisin odottamaan bussia ratikan sijaan, lopulta käveli Lasipalatsille ja sieltä meni ratikoita sitten. Kotiin piti tulla kohtapuoliin, mutta tekeekin tuplat kun työkaveri ei pääse kolarisuman takia edes Helsinkiin. Huokaus. Mä en ole tänään mennyt ulos enkä kyllä menekään omasta tahdostani.

Vierailija
16/45 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin edellä kävellyt mummo jäi suojatiellä auton kolhaisemaksi...

Vierailija
17/45 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te idiootit itkette kun pitäis helsingissä ajaa.

Aina sama saatanan valitus "en mä osaa, en mä uskalla".

kuka kantakaupungissa asuva autolla liikkuu? idiootit maaltamuuttajat ehkä...

Vierailija
18/45 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te idiootit itkette kun pitäis helsingissä ajaa. Aina sama saatanan valitus "en mä osaa, en mä uskalla".

kuka kantakaupungissa asuva autolla liikkuu? idiootit maaltamuuttajat ehkä...

Itse asun helsingissä olen aina asunut ja 18-vuotiaana sain ajokortin. Oma tytär käy parhaillaan autokoulua.

Vierailija
19/45 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keli oli kyllä kieltämättä jo silloin aika kamala. Lumi pöllysi, eikä eteen nähnyt. Edessä ajavien autojen perät oli valkoisena lumesta, eikä takavalot erottuneet.

Vähän pelottaa, kun mies on vielä matkalla...

Vierailija
20/45 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletteko ajatelleet että on meitä jotka jo työn takia sitä tarvitaan vaikka helsingissä asutaan? Ilmeisesti ette ole?

Itse olin kehällä jonottelemassa pahimman suman aikaan. Siinähän se meni, hiljaa eteenpäin ja lopulta saavuin ehjänä sinne minne pitikin. Vielä olisi kotimatka edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi