Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastensuojeluilmoituksesta

Vierailija
03.02.2012 |

Kuinka tosissaan lastensuojelussa otetaan, pelkkien kuulopuheiden perusteella tehdystä ilmoituksesta?

Tilanne on siis se, että olen kuullut monelta eri ihmiseltä TODELLA HUONOJA juttuja eräästä lähipiirin perheestä , mutta itse en ole asioita konkreettisesti nähnyt? Olen todella huolissani heidän lapsestaan ja asia painaa vielä enemmän kun heillä on samanikäinen lapsi kun itselläni ja en voisi kuvitella ikinä kohtelevani omaa lasta niin.

Ihmettelen suuresti miksei kukaan ole jo tehnyt heistä ilmoitusta. Turhaa en ole ilmoitusta tekemässä ja tiedän tämän perheen historian.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun et ole juttuun lehdissä törmännyt. Sitähän rummutetaan nyt joka paikassa.

Ja paras tapa estää apu, on juoksuttaa niitä sossuja naapurikaupunginosassa ottamassa selvää juoruista.

Vierailija
22/31 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja entä ne perheet joissa tilanne ei olisikaan väärä? Ja lapset aidosti kärsivät?

Sinä, sinä ja sinä.

11

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä on liikaa, koska virastot hukkuu turhiin ilmoituksiin - TAJUATKO?

Vierailija
24/31 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä, minä ja minä?

Edelleenkään oikeusvaltiossa ei juoruilla pötkitä kuin käräjille.

Törkeästä kunnianloukkauksesta voi saada jopa kaksi vuotta vankeutta.

Vierailija
25/31 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin masennuksesta, en ole paljoa lehtiä jaksanut viime aikoina lukea.

11

Vierailija
26/31 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit tarkoittaa minua, on lääkkeet ottamatta, terapiassa käyn.

11

Vierailija
27/31 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää vaan Niinistöä niin henkilökuntaa sosiaalialalla vähennetään varmasti entisestään. "sillähän se ratkeaa että lisätään hlökuntaa" ei ole vastaus tässä kohtaa, koska kyse oli turhista ilmoituksista. Miksi niiden takia pitäisi sossuja lisätä? Haluatko sinä maksaa lisää veroja sen takia, että joka AV-mamma ilmoittaa tutuntutuistaan sossuun juorujen perusteella!?

ei hyvää päivää, nyt järki käteen ap!

Vierailija
28/31 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perättömien juorujen takia ja perhees joutuu kärsimään vielä vuosienkin jälkeen tapahtuneesta.

Ne kaikki toimenpiteet ja se työ mitä meidän perheen kohdalla tehtiin olisi ollut varmasti paljon tarpeellisempaa jossakin toisessa perheessä.

Ei tullut sitten sellainen mieleen että tuollainen "turhuus" kuitenkin on aina joltain pois?

Ja siis en tarkoita että lastensuojelu olisi turhaa, mutta meidän kohdallamme kaikki se vaiva todellakin oli.

Ja entä ne perheet joissa tilanne ei olisikaan väärä? Ja lapset aidosti kärsivät?

Sinä, sinä ja sinä.

11

Vierailija
29/31 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä siinä poraat kun lapset on teillä?

Jos joku meistä tekisi ilmoituksen niin siinähän tekee, minulla on silti puhtaat jauhot pussissa eikä lapsia oteta pois.

11

Vierailija
30/31 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia aineita mitä vain käsiinsä saivat ja asia oli yleisesti tiedossa samoin väkivalta ym jutut. Ketään ei kiinnostanut niin paljon että olisi ilmoituksen asiasta tehnyt.

Vierailija
31/31 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eivät sossut välttämättä soita ja/tai tule luoksesi katsomaan miten asiat oikeasti ovat vaan lapset tullaan hakemaan ja sitten vasta selvitellään.

En jaksa alkaa luettelemaan tähän mitä kaikkea haittaa ja harmia sellaisesta voikaan olla, mutta en minäkään pelkästä lastensuojeluilmoituksesta olisi moksiskaan. Aina se ei jää siihen että tarkastetaan tilanne ja elämä jatkuu ennallaan, huolimatta siitä että kotona ja perheen kesken asiat olisi kuinka mallikkaasti tahansa.

Perättömiä juttuja liikkuu vaikka kuinka, eikä mun mielestä pitäis sen takia toimia että kuuli tutun tutulta sitä ja tätä.

Siksi täällä "poraan" ettei silmätikuksi joutuminen ole syyttä suotta mukavaa ja siksi että vähäiset resurssit menevät täysin hukkaan...

Mitä sinä siinä poraat kun lapset on teillä?

Jos joku meistä tekisi ilmoituksen niin siinähän tekee, minulla on silti puhtaat jauhot pussissa eikä lapsia oteta pois.

11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi