Pettynyt ex-palstailija avautuu
Miksi tällä palstalla ei saa vastauksia järkeviin, tavallisiin kysymyksiin? Miksi silloin harvoin, kun tekee asiallisen, kiltin, ei-provosoivan aloituksen jostain ihan normaalista asiasta, kukaan ei halua keskustella siitä? Viesti vajoaa samantien pois ykkössivulta. :( Jotkut suorastaan sekopäiset, turhat, provokatiiviset ja loppuunjauhetut keskustelut tuntuvat olevan suosituimpia ja niitä sitten nostellaan. Jos kaipaisi apua tai haluaisi mielipiteitä jostain ihan tavallisesta asiasta niin turha toivo..Olen vain pettynyt, kuvittelin että tällä palstalla olisi mukavaa seuraa ja vaikkapa pari-kolmekymppisiä normaalijärjellä varustettuja äitejä ja isiä. Tämäkin viesti varmaan tulee luetuksi vain pari kertaa, eikä kukaan vastaa.. :/ Tai sitten saan ilkeitä ja asiattomia vastauksia. Vaikka tähän vastauksiakin mieluummin olisin tietysti toivonut vastauksia kahteen aiempaan aloitukseeni..
Onko hyviä keskustelupalstoja nykyään olemassakaan?
Kommentit (31)
Reps, kops
hah hah haa
Vakavasti, panin juuri kampanjan pystyyn :-)
Ja ikää oli 41v ja tällä palstalla oltu 10v eli hyvin tuttu paikka on
Tuli jo vähän sellainen olo, että on netissäkin vielä mukavia ihmisiä. :) Yllättävänkin moni ymmärsi pointtini. Enkä näköjään ollut ajatustenikaan kanssa lopulta aivan yksin.
Kiitos kovasti myös palstavinkeistä! :) Täytyy ehdottomasti tutustua noihin, vieraskieliset sivustotkin olivat hyvä idea. Ja täytyisi toki olla vain paksunahkaisempikin ja jättää nämä ilkeät viestit ja vastaukset omaan arvoonsa eikä provosoitua..Oli palsta mikä hyvänsä. Kerran olin mukavalla keskustelupalstalla minäkin, keskustelu oli aktiivista ja asiallista ja porukka mukavaa..Mutta se bändi lopetti ja palstakin sitten hiljeni.
Kakkavaipoista ym. en välttämättä halua mäkään keskustella, ei pienen lapsen äitinä oleminen sitä välttämättä tarkoita. :) Olisi kiva jutella kaikesta maan ja taivaan väliltä, ja toki kaikki aloitukset ovatkin yhtä tärkeitä, ne pullansyönti-ilmoituksetkin. Näin, vaikka tälle palstalle ensimmäisen kerran eksyinkin juuri jotain lastenhoidollista asiaa pohtiessani..Ja avun sainkin, ei siis aivan turha palsta tämäkään. :) On täällä asiallisia juttuja ja vastaajia myös, se tuli nytkin todettua. Usein vain ne ilkeät jutut jäävät helposti mieleen ja muutamat pahansuovat ihmiset pilaavat koko palstan maineen. Aivan kuten tavallisessakin elämässä.
Oli pakko sit lopulta jakaa toi viesti osiin, kun ei tää kirottu palsta laittanut kuin aina ton ekan lauseen. ;) Mut onneks oli viesti tallessa notepadissa. ;D
Kivaa perjantaita ja viikonloppua kaikille! Mä jatkan nyt vähemmän mielensäpahoittajana touhuiluja vauvani kanssa. :)
Ap
aiemmat ongelmasi ovat olleet sellaisia ettei kaikilla ole niistä kokemusta niin et ehkä siksi ole saanut vastauksia. Vilkkaimpaan keskusteluaikaan toki aloituksesi voi pudota nopeasti,ja jos edelleen kaipaat vastauksia niin käy itse nostamassa sitä. Laitat siis vain "vastauksen" up tai jotain.
Kiitos te, tiedätte varmasti ketkä sen ansaitsette!