Pettynyt ex-palstailija avautuu
Miksi tällä palstalla ei saa vastauksia järkeviin, tavallisiin kysymyksiin? Miksi silloin harvoin, kun tekee asiallisen, kiltin, ei-provosoivan aloituksen jostain ihan normaalista asiasta, kukaan ei halua keskustella siitä? Viesti vajoaa samantien pois ykkössivulta. :( Jotkut suorastaan sekopäiset, turhat, provokatiiviset ja loppuunjauhetut keskustelut tuntuvat olevan suosituimpia ja niitä sitten nostellaan. Jos kaipaisi apua tai haluaisi mielipiteitä jostain ihan tavallisesta asiasta niin turha toivo..Olen vain pettynyt, kuvittelin että tällä palstalla olisi mukavaa seuraa ja vaikkapa pari-kolmekymppisiä normaalijärjellä varustettuja äitejä ja isiä. Tämäkin viesti varmaan tulee luetuksi vain pari kertaa, eikä kukaan vastaa.. :/ Tai sitten saan ilkeitä ja asiattomia vastauksia. Vaikka tähän vastauksiakin mieluummin olisin tietysti toivonut vastauksia kahteen aiempaan aloitukseeni..
Onko hyviä keskustelupalstoja nykyään olemassakaan?
Kommentit (31)
mä aina pyrin vastaamaan jos joku kaipaa apua..
ainakin oli hyvin moderoitu palsta. Jossa oli kiva ilmapiiri.
Koitan vastailla muihin kuin provoihin, joskun niihinkin on kiva vastata ja ihan vaan että voi purnata vastaan! ;)
ole mitään asiallista keskustelupalstaa olemassakaan, tai en ole ainakaan sellaiseen vielä itse netissä törmännyt. Jokaikisellä palstalla kettuillaan enemmän tai vähemmän. Ja varsinkin mennään henkilökohtaisuuksiin.
Mutta uskon itse, että jos jaksaa asiallisesti argumentoida jotain aihettta, se auttaa. Ja kettuilijoille voi huomauttaa että eivät pysy asiassa.
Ja onhan täällä joskus helmiä ketjuja.
ja pidin tätä aluksi asiallisena ja ihanan aikuisena. Nojoo, se mielikuva karisi, kun 50v mammat käyttäytyvät kuin teinit.
jo monta vastausta. Kommentoi lisää.
Kyllä tämä saa pysyäkin tyhjäpäämammojen angstienpurkualustana. Kukkahatut voi mennä puimaan vaipanvaihdon valloittavuutta Liberoon. Siellähän ei omia mielipiteitäkään saa ilmaista ja jokaiseen ruskean kastikkeen tekopulmaan ja vaippaihottumaan vastataan varmasti -ainakin se 3-4 kertaa päivässä
Hyvä, jos joku kokee saaneensa vastauksia aloituksiinsa. :) Itse en ole tällä palstalla aiemmin käynyt lukemassa ja kirjoittelemassa, tulin vasta nyt erikoisen synnyttyä..En sinänsä osaa siis verrata aiempaan.
Tällä aloituksella hain kai lähinnä sitä, olenko ainut joka on sitä mieltä, että tämän palstan henki ei ole paras mahdollinen. Ja halusin kysyä vinkkejä muista sivustoista. Äskenkin keskustelluin aihe oli jokin, jossa joku ilmoitti lähtevänsä kahville ja pullalle...
Edelliset pohdintani ovat selvinneet jo muuta kautta, olisi vain kiva jos olisi olemassa keskustelupalsta, jossa kaikista aiheista voisi ja haluttaisiin keskustella. Ja ehkä vieläpä aidosti ja ystävällisesti, hyvässä hengessä ja ilman piikittelyä..
Ap
Onko sulla tapana uskoa kaikki mitä luet?
T. mamma 50- v, eiku 35, siis 23 tarkoitin..
Äskenkin keskustelluin aihe oli jokin, jossa joku ilmoitti lähtevänsä kahville ja pullalle...
ap.een ongelmaa. Kyse on keskustelupalstasta ja jokainen kirjoittaa ja vastaa kuten haluaa.
Onkohan sellasia olemassa?
Hei, ja sitten jos osaat kieliä, kannattaa ehdottomasti mennä engl.kielisille tai ruotsalaisille palstoille! Ero on kuin yöllä ja päivällä, todella fiksua porukkaa.
Kuten jo sanottiin aiemmin. Siellä on oikeasti kyllä hyvä henki ja avuliaita, ihania mammoja. Kestää jonkun aikaa päästä mukaan porukkaan, mutta sitten kaikki onkin kavereita.
Vähän väärin valittu otsikko, niin jo tuli ensimmäinen ilkeily.. :( Jotkut ihan etsimällä etsivät jotain, mistä huomauttaa, siltä täällä välillä tuntuu. En tarkoittanut hakea huomiota enkä ainakaan odottanut ja hakenut viestejä, joissa minua kehotettaisiin jäämään palstalle, jos sitä tarkoitat. Toivoin keskustelua aloitukselleni siinä, missä muutkin aloituksen tekijät.
Kuten jo sanottiin aiemmin. Siellä on oikeasti kyllä hyvä henki ja avuliaita, ihania mammoja. Kestää jonkun aikaa päästä mukaan porukkaan, mutta sitten kaikki onkin kavereita.
miten voi ystävystyä nettikirjoittelijan kanssa jota et tunnista edes nimimerkistä???
Just tätäkin tarkoitin Vähän väärin valittu otsikko, niin jo tuli ensimmäinen ilkeily.. :( Jotkut ihan etsimällä etsivät jotain, mistä huomauttaa, siltä täällä välillä tuntuu. En tarkoittanut hakea huomiota enkä ainakaan odottanut ja hakenut viestejä, joissa minua kehotettaisiin jäämään palstalle, jos sitä tarkoitat. Toivoin keskustelua aloitukselleni siinä, missä muutkin aloituksen tekijät.
kannattaa etsiä joku muu palsta, täällä on aika sairasta porukkaa :) toivottavasti löydät mukavia juttukavereita! Cheers!
miten voi ystävystyä nettikirjoittelijan kanssa jota et tunnista edes nimimerkistä???
Kyllä siellä nimimerkit tulee tutuksi ja jopa ystäviksi.
Saako täällä keskustella vain siitä mistä ap on kiinnostunut?
Laita niitä kysymyksiäsi ym. ihan vapaasti, välillä on porukkaa jota asia kiinnostaa ja joka keskustelee, välillä taas ei ole. Välillä porukka on vittuilutuulella, välillä ei.
Näitä kitinäviestejä ei oikein jaksais. Jos palsta on niin ikävä niin vaihda muualle, tekemättä siitä suurta numeroa.
Ja vastauksia saitkin vaihtoehto palstoista. Tämä palsta ei ole todellakaan mikään herkkähipiäisten palveleva foorumi:)
Täällä on sopivasti kaikkea: asiaa, hulluttelua, provoa ym.
Et varsinaisesti esitä mitään kysymyksiä, vaan pohdintasi on enemmän "miksi ennen oli kaikki paremmin"-osastoa. Minä olen saanut palstalla vastauksia ihan tavallisiinkin kysymyksiin esimerkiksi leluista ja syöttötuoleista.