Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oppiiko vanha koira uusia temppuja? Mies ja lapsen hoito.

Vierailija
03.02.2012 |

Kyseessä 40-vuotias mies, ei ole koskaan elänyt perhe-elämää. Yksi lapsi, mutta ollut aina etä-isä. Nyt meillä olisi yhteenmuutto suunnitteilla, minulla yksi lapsi. En vaadi häneltä mitään, mutta toki olisi mukavaa, jos voisimme jonkin verran jakaa lapsen hoitoa. Mutta kun se tuntuu olevan niin ylitsepääsemättömän hankalaa... Leikkii kyllä lapsen kanssa ja tulevat hyvin toimeen, mutta jos kyse on ruuanlaitosta tai lapsen pukemisesta, tulee raja vastaan. Ei edes yhdestä iltapäivästä selvinnyt, kun ei muistanut käydä etukäteen kaupassa eikä muistanut tehdä ajoissa ruokaa. Oli kyllä onneksi hoksannut antaa jotain pientä välipalaa normaalina ruoka-aikana, kun varsinainen ruoka kesti siitä vielä tunnin.

Tuleekohan tästä mitään...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä erikseen sanonut, että käy kaupassa ja osta sitä ja sitä. (oikeasti; vain kaksi ostosta) Ruoka-aikakin piti olla tiedossa, kun siitä oli aiemmin puhuttu.

Vierailija
2/9 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän aidosti HALUAA oppia, niin oppii ihan varmasti tekemään asiat niin, että lapsi pysyy hengissä ja tyytyväisenä. Jos taas tuota aitoa halua ei löydy, niin mikään mahti maailmassa ei noita asioita voi hänen kalloonsa takoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten harkitse tarkkaan. Toisaaltakenelle olisi hyötyä siitä jos mies perheessä tekee kaikki kotityöt koska on väliaikaisella eläkkeellä. Niin ja tämä mies kokee alemmuutta, masennusta, hänen mielipiteellä naisvaltaisesa perheessä ole mitään merkitystä, ei etes kysytä. Voi miesparkaa.

Vierailija
4/9 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa nyt ei oo vielä menetetty mitään, ruoka-aika vaan hieman siirtyi.

Vierailija
5/9 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksais, kyllä mun mielestä miehenkin pitää perusasiat osata.

Vierailija
6/9 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ottaa nuoremi mies.. sellanen joka on just täyttänyt 18vuotta! 40 vuotias ei opi enää mitään. 18 vuotias sen sijaan on vielä pää täysin tyhjänä ja pystyy opettamaan sisäsiistiksi ja oppii käymään kaupassakin, kun jaksaa yrittää..

Vierailija
7/9 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottaiis että mies oppii tai edes haluaa oppia. Ottaisin ko. miehen vain, jos minulle olisi ok että lapsen hoito on ykisn minun vastuullani kuten yksinhuoltajanakin. Onha se tavallaa oikeinkin, eihän se lapsi sen miehen olekaan.

Vierailija
8/9 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lupaa hyvää jatkoanne ajatellen. Sehän on sulle toinen lapsi huollettavaksi!

Vierailija
9/9 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä oppii, mutta varmaan vähän hitaasti, esimerkin kautta ja opastamalla.

Ruuanlaiton suhteen en olisi niin toiveikas, jos ei vielä osaa tehdä ruokaa, ja ei kiinnosta, niin tuskinpa oppii.

Leikkiminen ja viihdyttäminen on jo kyllä ihan hyvin. Mutta siis PUHUKAA ennen yhteenmuuttoa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme