Pukeudutko nyt lyhythihaiseen puseroon ulkona?
Kommentit (29)
En voi vielä koska saan aina alkukesästä pahan aurinkoihottuman. Pakko käyttää ohutta pitkähihaista ainakin kuukausi.
No jos on kuuma, niin kyllä. Ja juoksemassa nyt tulee käytyä lyhythihaisessa urheilupaidassa siinä vaiheessa, kun elohopea kipuaa jonnekin 13-14 asteen tietämille.
Erilaisia arpia ja naarmuja on käsivarsissa vaikka millä mitalla, mutta paskaako niitä alkaa peittelemään, ovat osa minua. Harrastuksissa välillä rytisee, niin jäähän siitä nahkaan merkkejä :D
En. Ainakaan tänään kun on kylmä ja tuulee.
En tarkene. Alleille tulee kylmä, kun on tuulinen sää. Mun "alleissa" on huono verenkierto.
Olkapääni on aina peitetty, ja alkukesäisin käsivarret usein kokonaan peitetty aurinkoihottuman vuoksi.
Juuri olin kävelyllä t-paidassa ja shortseissa. 20 astetta lämmintä ja puolipilvinen sää, ei juuri tuule. Tarkenee ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
En. Ainakaan tänään kun on kylmä ja tuulee.
Täällä tuulee myös. Aurinkoinen ilma ja vain 15 astetta. Tuon tuulen kanssa ei tod ole lämmintä. Mikä on kun aurinko ei lämmitä? Perjantaina oli aamusta asti pilvetön taivas. Tuulikin vain vähän niin silti vaivaiset 17 astetta. Saisi lämmetä ainakin 20 asteeseen niin ehkä tarkenisi shortseilla ja t paidalla.
Yleensä tähän aikaan kesästä pidän pitkähihaista pellavapaitaa, koska asun alueella jossa on vielä tuuli (meren läheisyydessä). Ja mulla on vaalea iho, joka palaa herkästi, enkä jaksa läträtä aurinkorasvalla, paitsi kasvoille ja kaulalle tietenkin.
En pukeudu koskaan lyhythihaiseen paitaan. Aina pitkähihainen paita päällä.
Yläosattomissa rannalla heti kun lumi on sulanut.
Olen ilman paitaa nyt ja otan riippumatolla aurinkoa 😎
En nyt enkä edes loppukesästä. Liikun ulkona vain kun siellä voi olla tavallinen takki ja housut päällä eikä tule kuuma.
Kaikki t-paitat ja muutkin kevyemmät kesävermeet on jääneet nafteiksi eikä niitä ilkiä pitää kuin korkeintaan tuossa omalla pihalla.
Milloin ajattelitte käydä uimassa, jos vieläkin on kylmä? Mä oon jo käynyt pariin otteeseen tänään uimassa ja harvemmin sitäkään tehdään vaatteet päällä.
Kyllä, lyhythihaisessa mekossa olen kulkenut jo jonkin aikaa.
En. Pysyn sisällä kun ulkona on liian kuuma päällysvaatteissa.
En ole vielä pukeutunut, vasta kun on yli 20.