tuleeko teille usein jauhojen mukana ötököitä?
usein kun on just tullut kaupasta ja avaa vaikka jauho tai mannaryynipaketin niin usein niissä ötököitä. Ällöä. Tehtailta noi ötökät tulee. Tällä kertaa ehdin eilen laittaa mannaryynipaketin kaappiin ja siellä ötökkä, ei muutakuin heitin kaikki paketit kaapista roskiin. Nyt ei mitään noihin kaappeihin 3 kuukauteen.
Kommentit (7)
Siitä syystä mulla on kaikki kuiva-aineet Tupperin Optimum- rasioissa. Ei leviä öttiäiset jos niitä tulee jauhoissa. Jauhot siirrän sinne saman tein kun tuon kotiin.
Luomussa niitä ötököitä on helpommin, ite käytän paljon luomua.
...eli useemmatkin puurot jo ehtinyt keitellä. Yhtään ainutta kertaa ei ole ollut mitään ötökkähavaintoja.
sinä yli 20 vuotena kun olen itse taloutta pitänyt.
...eli useemmatkin puurot jo ehtinyt keitellä. Yhtään ainutta kertaa ei ole ollut mitään ötökkähavaintoja.
ei muuten huomaa jos ei tarkkaan katso, jauhoissa näkyy hyvin mut puuroissa ja mannaryyneissä niitä ei näe ellei ala todella tarkkaan katsomaan.
tai vielä parempi, ilmoitat valmistajalle.
Ei tuollaisia ötököitä saa tulla. Meillä on leivässä joskus ollut ja saimme kyllä reilun hyvityksen tehtaalta sen takia.
Säilytän myös kaikki kuiva-aineet umpinaisissa tölkeissä.
Heitin juuri ikivanhan kaapin perukoille jääneen avatun jauhopaketin roskiin, mutta ei sielläkään mitään elävää ollut sisällä. Eikä kyllä kuolluttakaan, mikä joskus olisi ollut elävää...
usein. Tulet kaupasta ja alat tehdä puuroa lapsille niin heti hyppää ötökät silmille.