Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia serkku antoi jonkun hihhulinimen pojalleen??

Vierailija
03.02.2012 |

Eivät ole tosiaan mitenkään uskovaisia ja pojan nimeksi tuli Samuel. HÄH?! Miksei vaikka Juudas. Tai vaikka Rafael. Musta tuossa on niin vahva uskonnollinen kaiku että hyvä etten hörpänny kahveja väärään kurkkuun ristiäisissä, ovatkohan yhtään miettineet miten poikaa kiusataan koulussa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mun äitini nikotteli pari vuotta sitten kun annettiin tuo nimi pojalle ja kysyi juurikin että ollaanko tultu uskoon:DD öö..:D

Vierailija
2/4 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen elämäni aikana tuntenut monia samueleja, enkä ole koskaan hoksannut pitää nimeä mitenkään uskonnollisena, vaikka uskovaisena tiedänkin, että raamatusta sellainen löytyy. Niin löytyy Mikaelkin ja sitäkin näkee paljon, ja nykyään Noa/Nooa on tosi yleinen, myös Benjamin, Maria, Saara/Sara, Mirja/Mirjam aikoinaan, ym. Suuri osa nimistähän löytyy sellaisenaan tai hieman erilaisena raamatusta, Onko en kaikki susta uskonnollisia nimiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raamatussa. Ajatteles sitä. Vaikka ah, niin ihq Nico-Petteri. Nikodemus on pyhimys ja ihan itse saat miettiä kuka oli Pyhä Pietari (St. Peter vähän kansainvälisemmin) Samuel on voinut olla vaikka lapset joku isovanhemmista, sillä on ollut hyvinkin yleinen nimi.

Terv. Samuelin tyttären tytär.

Vierailija
4/4 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan tienny et se sellanen on, musta se on kiva nimi, hyvin oisin voinu antaa lapselle sen nimeksi.. :)