Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää blondivitsit ja tekoblondit!

Vierailija
03.02.2012 |

Kirjoitan nyt suuni puhtaaksi aiheesta, joka minua ärsyttää, mutta joka ei varmaan muista tunnu kovin järkevältä.

Olen aito blondi. Ei siis tarvitse hiuksia värjätä tai peitellä tummaa juurikasvua. Koen blondivitsit rasistisiksi. Pienestä asti omassa perheessäni olin se nuorin kömpelö tyttö jota blonditeltiin. Aito hiusten väri ei mielestäni tee ihmisestä tyhmempää aivan kuten ei ihonvärikään.

Minua ärsyttää ne monet ja taas monet brunetet, jotka blondaavat hiuksiaan ollakseen seksikkäämpiä. "nokun mulla oli lapsena blondit hiukset". Haloo se ei tarkota että se on sun aito hiustenväri! Mulla on puoliksi egyptiläinen kaveri jolla oli pienenä blondit hiukset ja nyt musta kiharapehko! Ei sulla ole sun vauvahampaitakaan enää tallella..

Minusta nämä seksikkyyttä tavoittelevat tekoblondit ovat juuri niitä blondivitsien henkilöitä. (tässä on varmaan samaa mustasukkaisuutta omista avuista kuin täällä taannoin ollut rintaliivien toppaus kirjoitus - isotissisiä ärsyttää kun pikkutissiset toppaavat itselleen uhkean etumustan ja vievät heidän kilpailuvalttinsa). Minua siis ärsyttää myös, että jotkut värjäävät hiuksiaan sellaisiksi kuin ne minulla luonnostaan ovat. Tekevät näin turhaksi sen mikä on omassa ulkonäössäni erityistä (harvalla loppujen lopuksi on oikeasti näin vaaleat hiukset). Nyt minut rinnastetaan samaan kastiin kaikkien vetyperoksidipäisten tuksuehdokkaiden kanssa.

Minulla kesti nuorena kauan päästä eroon tyhmän blondin identiteetistä ja se oikeasti vaikutti kouluvalintoihinkin (koska uskoin olevani tyhmä). Samoin minua ahdistaa joissakin maissa valkohiuksisten vapaa koskettelu ja seksisymbolistaminen (koska ainoat blondit on aikuisviihdelehdissä). Se on rasismia sekin!

Kohtalotovereita? Tekoblondien puolustuspuheenvuoroja? Viileitä brunetteja jotka eivät missään nimessä haluaisi blondiksi (salaa kuitenkin haluaisitte kokeilla!)?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jumalauta on sulla murheet :DDD

t: toinen aito blondi

Vierailija
2/33 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkoselle:Hahaa on joo, vähän tietty kärjistetysti kirjoitettu, mutta niin kai tänne kuuluukin jos haluaa keskustelua aikaan.

Eikö sua oikeasti sit välillä blondivitsit kyllästytä tai se, että blondit monesti leimataan tyhmisksi seksisymboleiksi? (on tietty niitäkin blondeja jotka ei muuten ulkomuodoltaan näytä "perinteiseltä" blondilta ja eivät sen takia koe mitään näistä ongelmista ;D)

Oletko käynyt maissa joissa blondius on harvinaisempaa ja siten huomionarvoista? ( itse asun arabimaassa)

hauskaa päivän jatkoa vaan sitten, jos haluat noilla hymynaamoilla vaan korostaa kuinka naurettava tämä kirjoitus oli ja esittää ylemmyyttäsi. Siellä suomessa on aika varhainen aamu, minkälainen nolife edes roikkuu täällä näin aikaisin vielä viikolla!? (meillä on täällä jo viikonloppu!

Vierailija
4/33 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen; OMG? Jo tuo kommentti kertoo minulle paljon sinusta ;D

Vierailija
5/33 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei tuota "ongelmaa" ole, kun luonnostani olen hyvin tummahipiäinen. Aikoinaan tullut kyllä blondailtua hiuksia ahkerasti, jolloin tyvikasvua sai tosiaan olla värjäilemässä lähes kokoajan... Nykyään viihdynkin tummana ja luonnollisena.

Mutta hei, sinulle annan sellaisen neuvon, ettei kaikkea tarvitse ottaa niin henk.kohtaisesti!

Vierailija
6/33 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kerroppa minkälainen on "ulkomuodoltaan perinteinen blondi"?? minä kun oon nähny yhden sun toisen näköstä blondia :) miten musta tuntuu että sinä olet sellanen blondi joka tyrkyttää ja korostaa omaa blondiuttaan. Ja, kyllä, olen käynyt maissa jossa meihin kiinnitetään sen takia huomiota että heistä tämä vaaleus on eksoottista. Ainiin, itse olen aidon blondin lisäksi myös sh, että sellanen nolife täällä roikkuu. Vauva nukkuu ja illalla lähden pelastamaan henkiä.

kakkonen

Vierailija
7/33 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aito blondi, isotissinen ja sinisilmänen. Opiskelujen ohessa asiakaspalveluammatissa. Ei mulla oikeesti ikinä mitään aivoja oleteta olevan. Ja koska pumpattava barbara on samannäkönen kun mä, niin muakin saa kosketella ja mulle saa puhua miten vaan, hihitellä pitäis aivottomasti.

Ei ole elämäni suurin murhe, mutta hemmetin rasittavaa kyllä!

Vierailija
8/33 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jossain naistenlehdessä oli joskus kirjoitus missä toimittaja (blondi) oli kokeillut värjätä tummaksi hiukset ja seurata ihmisten reaktioita. Oli saanut miehiltä vähemmän huomiota eikä viiihtynyt uusissa hiuksissa joten värjäsi takaisin blondiksi.

Oliko sulla jotenkin eri identiteetti blondina vai ihan yks hailee hiusten väri?

Vierailija
9/33 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito hiusten väri ei mielestäni tee ihmisestä tyhmempää aivan kuten ei ihonvärikään.

no shit, sherlock... Blondius nyt on sellainen klishee ja ei kai se kenellekään ole epäselvää, että sillä luonnollisella hiusten värillä ei ole mitään tekemistä älyn kanssa :D

Kuten arvelit, blondivitsit tulee noista platinanvaaleiksi värjätyistä bimboista. Jokainen vaalea tai vaaleaksi värjäävä ei tietenkään ole hihittelevä tissi-idiootti.

Britanniassa vastaavaa virnuilua on punatukkaisista. Heitä pidetään jotenkin ilkeinä ja ikävinä ja vähän yksinkertaisinakin. Meillä joskus hyvin tummmia ihmisiä (siis tummakulmaisia, oliivi-ihoisia jne) on pidetty pahoina.

Eihän se reilua ole, mutta ei kai kukaan oikeasti kuvittele, että blondivitseissä olisi jotain todellista atustalla, jos noita bimboja ei lasketa.

Vierailija
10/33 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta 20 vuotta putkeen ja ylikin. Kokee kuulemma itsensä seksikäämmäksi. Pöh, brunettena toimis. Katsokaa vaikka vanhinta tytärtään. :O

Vierailija
11/33 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että jos olisit enemmän keskittynyt koulunkäyntiin ja vähemmän hiustenväriisi ja ulkonäköösi, olisit sen paremman uran saanut.

T: aito blondi ja DI

PS: Nauran blondivitseille, jos ne ovat hauskoja. Jos taas ne kerrotaan minun pilkkaamistarkoituksella, pidän vain kertojaa moukkana ja ohitan koko jutun olankohautuksella.

Vierailija
12/33 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks kauheesti! Oon itekkin Sh ja kunnioitan sua ton lisäyksen jälkeen kyllä tuplasti! aidosti sielujen sympatiat sua kohtaan :)

perinteisellä blondilla tarkoitan blondivitsien kuvitusten blondeja. Itse olen kyllä hoikka ja kasvotkin ihan siistit mutta rintamustaa ei ole huomionarvoisesti :D

Olen kylläkin onnellisesti naimisissa, että ei tarvi tyrkytellä.

Onnellista vauva-arkee sulle (itse vielä siitä haaveilen) ja oikein rattoisaa iltavuoroa. (ja anteeks vielä, en tarkottanu loukata, tää asia on vaa usko tai älä ollu joskus mielenpäällä ja ajattelin, että tänne jos jonnekkin voin kirjottaa tällasia älyttömyyksiä!)

Vierailija
13/33 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä todellakaan ole värjännyt vaaleaksi siksi, että olisin seksikkäämpi vaan siksi että koen omimmaksi tämän värin. Aikoinani kokeilin kaikkia sävyjä mustasta vaaleaan, mutta tämä mikä päässä on on se oikea. Ihoni on muutenkin niin vaalea, että brunettena näyttäisin todella kalpealta. Enkä halua hankkia tekorusketuksia yms.

Vierailija
14/33 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ajattelen että hiustenväri on vaan väri. Jotkut värjää punaiseksi, toiset vaaleaksi.

Itse olen myös aito blondi, en nyt ihan vaaleista vaalein, mutta kärskipäästä kuitenkin. Ei mua häiritse tekoblondit, niitäkin on moneen junaan, on tyylikkäitä ja sitten niitä sutturoita.

Itse olen ylpeä tukastani, johon ei tule juurikasvua. Blondivitsit on ihan hauskoja, mutta mä en otakaan niitä vakavasti!

Vierailija
15/33 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkonen jatkaa.

:) kiitos sympatiasta. Blondivitseihin palatakseni niin nauran niille jos ne on hyviä, samoin muille " rasistisille" jotka leimauttaa jonkin sortin omaavaa piirrettä, esim savolaiset, mustalaiset jne....

2.

Vierailija
16/33 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sympatisoin sua! tsemppiä ja jaksamista tällä raskaalal blondiuden tiellä :D

Vierailija
17/33 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep jep. kiitos tästä näkökulmasta. itselläni varmaan ne lapsuuden kiusoittelukokemukset vaan jääny vähän kaihertamaan. ja kyllä siis ihmiset vieläkin laitta minkä tahansa mokan blondiuden piikkin sillai naurahtaen. en tykkää :(

Vierailija
18/33 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joo, samaa mieltä!! joskus kun tekoblondi värjää tummaksi niin näyttää paljon paremmalta!! se aito hiusten väri vaan sopii ihmiselle ja kehystää kasvoja kauniimmin. Shakirallakin on siinä jossain musavideossa se tumma polkkatukka. Voi että se on söpö! Pitäispä aina sellasen naapurintyttö lookin eikä sitä ainaista blondi pörhöä!

Vierailija
19/33 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehiä riitti yhtälailla tummana, kuin blondinakin... Makunsa kullakin. Sen takia sanon imperfektissä, koska nykyään olen perheellinen, enkä pahemmin kiinnitä huomiota muiden miesten päiden kääntymiseen.

Blondi hiusväri oli vaan minulle aikoinaan hieman vaihtelunhalua... Punapäisyyttäkin tullut kokeiltua. Eivätkä mielestäni hiustenvärjäilyt ole vaikuttaneet luonteeseeni mitenkään.

Mielestäni ihmisen parasta olla kuitenkin mahdollisimman luonnollinen, ilman jatkuvaa tyvikasvun murehtimista. Näin ainakin omalla kohdallani.

Vierailija
20/33 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä!? pilkkaatsä mun ka jakkosen ammattivalintaa? aargh. Kuka on oikeesti noin alkukantanen, että luokittelee ihmisiä koulutuksen perusteella? herranjee, että ihan diplomi insinööri. monta sellasta on kaverina eikä kukaan heistä kato mua alaspäin valitsemallani tiellä. tervetuloa vaan leikkaussaliin hyvään hoitooni jos sellasita joskus tarvit.

uskomaton namupala oot kyllä varmaan. kukahan onnellinen sut saa vaimokseen. blondi ja vielä DI!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme