Mikä **tun Nipsula - ketju ?!
Kommentit (30)
käykää ovella kyselemässä, nettikaupan sivuilla on OSOITE.
Lisäksi voitte mennä LAPSET messuille tuijottamaan omistajaa ( kertoi osallistuvansa ko. messuille)
eikö sille vois suoraan mennä kysymään, missä tilaus viipyy?
Samaa olen ihmetellyt mutten ole avausta laittanut. Ihmetellyt vaan kun toi ketju on aina etusivulla päivästä toiseen!
Erikseen avataan tällainen ketju, kun sen Nipsula ketjun sisällön olisi saanut helposti selville avaamalla se itse :)
hyvä viesti, jossa kehotetaan levittämään tietoa laajemmalti, etteivät ihmiset erehdy menemään lankaan ja tilaamaan tuotteita, mitä ei koskaan toimiteta.
Harmittaa tosi paljon ihmisten puolesta, jotka ovat tuotteita tilanneet ja saavat vain typeriä tekosyitä selitykseksi.
Nytkin fb sivulla joku on tilaamassa jälleen jotain, tuskin on edes tietoinen ongelmista, koska ylläpitäjä on poistanut kaikki nuo edelliset viestit sivuilta.
Onneksi ne ovat täällä tallessa, ja ketjua voi linkittää esim just omalle face-seinälle.
Jos on niin tyhmä, ettei googleta vähän tuntemattomampaa ostopaikkaa tai maksaa paljon ekalla kerralla ennen tuotteen saantia, niin syyttäkää itseänne!
Mä googlaan ostopaikan aina ennen ostoa. Näin näkee heti, onko paikka luotettava. Lisäksi mä maksan vain luottokortilla tai paypalilla. Turvallista :)
Firma on lopetettu.
Mut ne osti siksi, koska vaatteet oli niin ihania.
Vaatteet olivat tosi nättejä. Harmi, että kävi näin. Itse en tilannut, mutta miniä tilasi tytöille kivoja vaatteita ilman ongelmia.
Onkohan tämä sukus sille yhdelle korsettien/goottivaatteiden tekijälle, jolla oli ihan samanlaisia ongelmia pari vuotta sitten??
käykää ovella kyselemässä, nettikaupan sivuilla on OSOITE.
Lisäksi voitte mennä LAPSET messuille tuijottamaan omistajaa ( kertoi osallistuvansa ko. messuille)