Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko elämäniloa

Vierailija
17.02.2023 |

Itse herään joka amuuna täynnä elämäniloa ja kiitollisuutta että saan elä tällä ihanalla maapallolla. Olen olen elännyt hyvän elämän tähän asti 50v. Monella ihmisellä on niin vääristynyt kuva hyvästä elämästä, kopioidaan mainoselämää tai Facebookin glamouria. Tehkää elämästä oman näköisen ja unohtakaa kopioimisen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lässytä, ei kaikki pysty "tekemään elämästä omannäköistä". Tai sen omannäköinen voi juuri olla masentava ja ankea.

Vierailija
2/19 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, ja uteliaisuutta ja ihmetystä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä herään eloon eloon eloon eloon

Eloon iloon elämään

Eloon eloon eloon eloon ja kyllä kestää kiittää

Eloon eloon eloon eloon

Mä herään eloon iloon elämään

Eloon eloon eloon eloon ja kyllä kestää kiittää

Tuli just radiosta. 😅

Vierailija
4/19 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrittää kopioida muiden esim julkkisten elämää niin yleensä jää toiseksi. Oman polun kulkijoita on yllättävän vähän, ei se hieno tavara ketään onnelliseksi tee.

Vierailija
5/19 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kun saan pari terävää ensin ja sitten hisukseen puuduttaa aivot viinalla, on niin traumaattinen elämä takana, päivä kerrallaan mennään

Vierailija
6/19 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on vähän tämmöstä herkällä ihmisellä että ilo on suurta ja suru on suurta. Aika (todella) vaikea elämäntilanne koska sairaudet mutta joka päivä mä jollekin nauran ja on kyllä kova elämänhalu vaikka suurimmaks osaks onkin todella vaikeaa

Vierailija
7/19 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt kuin monet sijoittaa tulevaisuuteen eikö se elämä pitäisi elää nytt.

Vierailija
8/19 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan kopioi toisen onnea itselleen. Jokaisella on omat näkemykset omaan onneen. Minun on ei on vaatimaton ja vapaa kaikesta. Tästä nautin.

Vierailija
9/19 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ei kopioida, esim naisten vaatteet ja kampaukset jälkeenpäin ihmettellään vanhoja valokuvia että oltiin tyhmän näköisiä.

Vierailija
10/19 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit hyvä esimerkki naru persessä.

Vierailija
11/19 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo biisi on kyllä mulle terapiaa. En ole oikein kehdannut voida hyvin vuosiin, ja huomaan että vaikka nyt alkaa olla tilanne ohi, mä edelleen ahdistelen itseäni ja mitätöin.

Mutta välillä leviää naamalle semmoinen 20 senttiä leveä hymy. Oikein karkaa esiin jostain. 

Vierailija
12/19 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimukit toinen, rumat peikot kuviona ja maksetaan hirveät hinnat.

Vierailija
13/19 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä. Koska olen innostuva ja utelias ihminen. Rakastan nimenomaan aamuja.

Joskus, kuten tänään, tuntuu että "sukset eivät luista ja joku on kannoilla"....

Näitä tällaisia päiviä on harvemmin.

Vierailija
14/19 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavara, elämmänilo on henkistä.

Vierailija
15/19 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä reilu kuukausi sitten elämästä puuttui kaikki ilo ja tunsin itseni todella yksinäiseksi. Kirjoittelin tännekin, miten kurjalta olo ja elämä tuntui. Erittäin vaikea ihmissuhde päättyi syksyllä, ja se tuntui pitkään menetykseltä, vaikka samalla olo oli helpottunut. Nyt olen lopulta ymmärtänyt olevani turvassa ja vapaa kaikesta siitä sonnasta, mitä kyseinen ihminen elämääni toi. Olo on ollut tasaisen hyvä jo kuukauden päivät, enkä usko enää vajoavani synkkyyteen ainakaan samasta syystä. Elämä on juuri nyt niin hyvää, kuin se voi olla. Tuntuu, että minulla on kaikki, mitä oikeasti tarvitsen, ja se tuntuu hyvältä.

Vierailija
16/19 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun on pitkään kovia kipuja, niin en. Neljännen kipuvuoden lopulla aloin jo kaivata täältä pois, vaikka miten itseäni tsemppasin. Nyt on ollut pitkästä aikaa viisi päivää ok, ja kyllähän se mieliala heti nousee.

Vierailija
17/19 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuosi oli niin rankka että veti elämänilon aika minimiin. Ei ole vieläkään oikein palautunut siitä. Kuoli siis 2 perheenjäsentä kahden kk sisällä toisistaan, töissä oli vaikeaa ja niin pois päin.

Vierailija
18/19 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. En tunne yhtään mitään.

Vierailija
19/19 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin, kun on pitkään kovia kipuja, niin en. Neljännen kipuvuoden lopulla aloin jo kaivata täältä pois, vaikka miten itseäni tsemppasin. Nyt on ollut pitkästä aikaa viisi päivää ok, ja kyllähän se mieliala heti nousee.

Toivon voimia sulle ja että saisit olla mahdollisimman kivuton 🙏 Tiedän mitä toi on, ainakin tunnetasolla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi