Nordic-TV blokattu valtion käskystä
Siinä sitten loppui osin ilmaisten elokuvien katselu ainakin perusnettiniiloilta Suomessa.
Kommentit (52)
On monia muitakin tapoja katsoa/ladata elokuvia netistä. Ei maailma tähän kaadu. Koko ajan kehitellään uusia tapoja. Opettele käyttämään vaikka alkuun torrentteja.
öhhöööguglguglöhhöhögnnnhhh öhööhhhguglblrrrpbszz gugl gugl öhhöhöhöhöhööö
Voisitko selittää hiukan että miten pääsee estojen ohi?
Sit vaan osotetta kenttään...
En tajua miksi kukaan englantia osaava käyttäisi jotan nordic tv:tä.
Fin-tv:llä oli minulla VIP, piti kestää ikuisuuden yhdellä 5€:n maksulla, se lopetti toimintansa jo viimevuonna, tosin joitakin muutamia leffoja jäi sinne. Perustivat samat heput tuon Nordic-tv:n piti tulla HD-kuvaa yms. yms. yms. oli jopa kisa jonka voittajat pääsee turkkiin loistohotelliin yms. mitään matkoja ei voittajille koskaan tullut ja nyt on kaatunut koko sivusto! Ensin meni viron ja muun maan leffat pois ja nyt on sitten putsattu kaikki! Jos/kun heput pistävät uusiksi pystyyn "palvelun" (= rahan keruun) keräävät aikansa vippejä, jonka jälkeen sivut taas kiinni!
Voisi oikeastaan veikata mikä on tulevan sivuston nimi?!? Olisiko vaikka euro-tv.com vai "jopa" global-tv.com????
Annatte henkilötietonne jonnekin Venäjälle..?
Mulla sama homma, joka toinen päivä toimii ja joka toinen ei .. ihme touhua, mikäköhän sielläkin on vikana.. ja mulla on crome kans.. aina tulee eriteksti toho sivulle joskus sivu ei oo käytettävissä, ja nyt on joku ihme teksti taas.
että nämä ilmaiset elokuvat eivät ole kauhean sivistäviä, keskustelun tasosta pätellen. Tai ehkä välillä voisi suunnat katseensa sieltä ruudusta muuallekin ja hankkia hieman yleistietoa vaikkapa tekijänoikeuksista.
Ja sille yhdelle huutajalle, onko elämänlankasi kiinni upouusista elokuvista?
En tajua miksi kukaan englantia osaava käyttäisi jotan nordic tv:tä.
normaali-ihminen ei katso piraattielokuvia.