Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordic-TV blokattu valtion käskystä

Vierailija
03.02.2012 |

Siinä sitten loppui osin ilmaisten elokuvien katselu ainakin perusnettiniiloilta Suomessa.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normisti toimii.

Vierailija
22/52 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normisti toimii.

siksi vitonen sitä kyseli, kun katseli yhtä aikaa pussikaljaelokuvaa (sen mitä jaksoi katsoa, en oikein lämmennyt:D)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin...??? ei ainakaan meillä toimi.....

Vierailija
24/52 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene läski ulos lenkille. Voit samalla reissulla vuokrata tai ostaa elokuvan. Nyyh Nyyh...

ON SE IHAN SAATANAN HYVÄ MENNÄ HAKEMAAN ELOKUVA KAUPASTA JOKA ON JULKAISTU JUURI USA:SSA KUN NE VITTU TULEE 25VUOTTA MYÖHÄSSÄ SUOMEEN!!!!!

Vierailija
25/52 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene läski ulos lenkille. Voit samalla reissulla vuokrata tai ostaa elokuvan. Nyyh Nyyh...

ON SE IHAN SAATANAN HYVÄ MENNÄ HAKEMAAN ELOKUVA KAUPASTA JOKA ON JULKAISTU JUURI USA:SSA KUN NE VITTU TULEE 25VUOTTA MYÖHÄSSÄ SUOMEEN!!!!!

Eli tekijänoikeuslait saa kiertää tai rikkoa sen perusteella, että leffat tulee viiveellä Suomeen? Tätä samaa tekosyytä on viljelty aika usein eri puolilla nettiä. Meillä on lakeja ja asetuksia sen takia, että elämä olisi niin normaalia kuin mahdollista. Jos valtaosa ihmisistä omaksuisi sun palikan logiikkasi niin kaaoshan siitä seuraisi. Eli tottapuhuen, nosta läski persees penkistä ja käy ostamassa pussi suhteellisuudentajua, puolikiloa omatuntoa sekä varttilitra talonpoikaisjärkeä ja tee niistä raikas elämää eheyttävä troppi.

Vierailija
26/52 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sitten loppui osin ilmaisten elokuvien katselu ainakin perusnettiniiloilta Suomessa.

Heilllä on DNS ongelma. Mä en löydä saittia ADSL-yhtyedellä, mutta Sauniksen nettitikulla voin katsoa leffoja ihan niinkuin ennenkin. Jos viranomaise olis blokannu saitin niin silloin ei edes nettitikku toimisi.

Vierailija
27/52 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varsin voi kattoo saaunalahdenn mokkulalla mitään, ku ei löydy koko sivua.

Vierailija
28/52 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varsin voi kattoo saaunalahdenn mokkulalla mitään, ku ei löydy koko sivua.

Ja varsin hyvin kyllä dna:n netillä ainakin toimii.. Tai sivusto kyllä toimii, mutta elokuvat ei, mutta se taas johtuu siitä, että suurin osa netin ilmaisvideonkatselusaiteista ei toimi.. novamov, videoweed, vureel ja movshare eivät ainakaan toimi kuten pitäisi ja koska nordic-tv käyttää näitä niin eivät tietenkään videotkaan toimi.

Mutta ei sivustolla kyllä ainakaan mulla mitään vikaa näyttäisi olevan.

Vierailija
29/52 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuulkaas ihan DNAn nettitikulla ja ei saatana toimi. Mikä onkaa, tämmönen Dnan & Nokian nettitikku ja en löydä vittu KOKO SIVUSTOA!?

Vierailija
30/52 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon yrittäny vaikka kuinka monta kertaa mut tulee page not found tai we will back soon... -.-

Vierailija
31/52 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, että mulla toimi ihan normaalisti KOKO AJAN Nordic-Tv, kun täällä sillon esim. helmikuussa käyty keskustelua. Ja alkuvuoden katsoin sarjamaratonia, eli ihan joka päivä.

Nyt sitten on "jo" toka päivä, kun sivustoja ei ole ollenkaan -ja olishan se hienoa saada jostain infoa et palaako ja jos niin milloin..? Kuitenkin maksettu VIP, niin onhan tuo tylyä, ettei mitään kontaktimahdollisuutta edes mihinkään tarjota.

Tietääkö kukaan onko nyt blokattu, vai onko ylläpitäjän joku-mikä-lie-päivitys-tm-hässäkkä???

Vierailija
32/52 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fin-tv:llä oli minulla VIP, piti kestää ikuisuuden yhdellä 5€:n maksulla, se lopetti toimintansa jo viimevuonna, tosin joitakin muutamia leffoja jäi sinne. Perustivat samat heput tuon Nordic-tv:n piti tulla HD-kuvaa yms. yms. yms. oli jopa kisa jonka voittajat pääsee turkkiin loistohotelliin yms. mitään matkoja ei voittajille koskaan tullut ja nyt on kaatunut koko sivusto! Ensin meni viron ja muun maan leffat pois ja nyt on sitten putsattu kaikki! Jos/kun heput pistävät uusiksi pystyyn "palvelun" (= rahan keruun) keräävät aikansa vippejä, jonka jälkeen sivut taas kiinni!

Voisi oikeastaan veikata mikä on tulevan sivuston nimi?!? Olisiko vaikka euro-tv.com vai "jopa" global-tv.com????

Vierailija
33/52 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan toimi enää toi Nordic-tv ja olis joo tosi kiva saada jotain infoa siitä.

Vierailija
34/52 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just maksoin sen 5e.. ja nyt mun google crome ilmoittaa ettei löydä koko sivustoa? tiettäkö joku

Vierailija
35/52 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nordic-tv on estetty, ei edes proxyllä pääse, välillä tulee että sivua ei löydy ja sitten tulee wwww.estetty.fi jne..

Vierailija
36/52 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengillä on täysin p*rseestä käsitys miten Nordic-tv toimii. Heti kun tulee ongelmia niin aletaan parkumaan kuin pikkukakarat että nyyh mitä kusetusta mun rahat on varastettu.

FAKTAA URPOILLE:

Kuten tiedetään, niin nordictv jakaa laittomasti elokuvia. Noh, sitten serverin vuokraaja, eli hostaaja, huomaa laittoman toiminnan. Se bannaa nordic-tv:n. Siitä luonnollisesti seuraa se, että saitti on sulki. IIIIK!

Toinen ongelma on playerit. Ne lisensoidaan. Kun lisensoija huomaa, että heidän playeriään käytetään laittomaan toimintaan, niin lisenssi lopetetaan. Siitä taas seuraa se, että elokuvaa ei voi katsoa ja ruudulla näkyy jokin viesti, kuten "This movie is protected by...".

Näitä ongelmia tulee jatkuvasti, koska palveluntarjoajat luonnollisesti yrittää torjua laittomat toiminnat. Jos he ei välittäis, niin saattaisi tulla sanktioita laittomuuksien "tukemisesta".

Kolmas ongelma on nordicin ylläpitäjien hidas toiminta. Ongelmia korjataan silloin kun jaksetaan.

Eli, kun laitatte rahojanne ulkomaiseen piraattitoimintaan, niin ottakaa ny herranv*ttu selvää ensin mikä on homman nimi, ettei tarvii sitten jälkiviisaana kiukutella ja ladella typeryyksiä.

Vierailija
37/52 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kilpailut ja osa ongelmista oli erään suomalaisen aikaansaannoksia, johon Fin-tv:n porukka meni luottamaan. Tämä kaveri heitteli keksittyjä juttuja ja lopulta sekoitti koko saitin. Tästä seurasi tietenkin se, että monikaan ei luottanu saittiin ja epäili sen olevan vain kusetusta. Tästä johtuen suomalaisia ei ole haluttu enää mukaan auttamaan.

Vierailija
38/52 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks maksaa jos sen saa ilmasiks vitun urpo!!!

Vierailija
39/52 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä näytä toimivan meikäläisenkään koneen kautta, lukee we will be back soon.

Kuinkahan nopea se soon on? Mäkin oon kuitenkin sen vitosen just maksanut.

Vierailija
40/52 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko hieman tarkentaa tuota proxyä?? mikäs noista pitäisi lataa?? vaihtoehtoja kyllä löytyy? pist joku linkki tai minkä ohjelman esim itse olet ladannu??? THX!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä