Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko heitteillejättö? Mitä olisit tehnyt vastaavassa tilanteessa?

Vierailija
02.02.2012 |

Jätin tänään 1,5-vuotiaan noin 15 minuutiksi yksin kotiin nukkumaan, kun hain esikoisen eskarista.

Yritin pitää pienintä hereillä, mutta se nukahti kuitenkin. Tiedän, että lapsi nukkuu yleensä aina vähintään puoli tuntia havahtumatta mihinkään. Mutta tiedän myös sen, että jos sitä lähtee siirtelemään kesken unien, nukkuminen loppuu siihen paikkaan. Päätin siis jättää lapsen kotiin nukkumaan noin varttitunniksi.

Onneksi ei ollut herännyt. Olin ihan paniikissa koko reissun ajan ja vieläkin on ihan kauhea olo...

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten asioihin puuttumisessa siitä kun olin itse lapsi. Tai sitten mielummin puututaan normaalimpien perheiden asioihin.

Vierailija
42/43 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten asioihin puuttumisessa siitä kun olin itse lapsi. Tai sitten mielummin puututaan normaalimpien perheiden asioihin.

toimitaan epänormaalisti ja holtittomasti, ehkä on syytä puuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taaperoittenne turvaksi, kun muksu vähän vinkaisee? Meidän 14kk on nukkunut jo puoli vuotta omassa huoneessaan enkä aina herätessäni tiedä onko tyttö pulissut sängyssään minuutin vai vartin verran. Meidän tyttö ei tosin melkein koskaan itke herätessään.

En nyt siis puolustele yksin jättämistä, vaan ihmettelen näitä traumatisoitumiskommentteja. Kyllä meidän tyttö on joskus joutunut itkemäänkin joitakin minuutteja, kun äiti on istunut pytyllä vääntämässä. Sitä hommaa, kun ei oikein voi kesken jättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi