Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi jumalauta...lukekaa!

Vierailija
14.11.2005 |

mulla tilillä 0e...

mies soitti töistä ja käski mennä kauppaan ostamaan ruokaa...

kysyin sitten et millähän rahalla meinaan ostaa, ni käski mennä siirtämään sen tililtä 20EUROO!!!!!!!! no hoh hoh....saapa sillä rahalla ihan vitusti ruokaa

Kun olin töissä, ni kyllähän mun rahoilla osteltiin ties mitä herkkuja, savustettua lohta yms ja minulla meni 500e kuukaudessa ruokaan...

Mutta nyt kun elellään miehen rahoilla, ni eipäs sitten ostetakaan mitään....ja saan vaan 20e rahaa ruokaan...

VITUTTAA SUUNNATTOMASTI...

En varmana mene kauppaan..keitän makaronia ja saa sit syödä niitä kun tulee töistä....

ARRRRRRRGGGGGHHHHHHHH

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankitko suhteeseen lapsia.... tilanne ei tule kun pahenemaan. Jos ette saa kahteen pekkaan sovittua raha-asioita, niin lapsi ei tule helpottamaan tilannetta. Kohta huomaat kustantavasi itse kaikki lapsen menot, koska isä on sitä mieltä, että lapseen menee ihan liikaa rahaa...

- ei tarttee vaihtaa vaippaa niin usein, kaikki vaatteet saa kirpparilta etc.

Vierailija
42/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt laitat ukkos kuriin! Älä alistu enää tuollaiseen menoon, vaan ala vaatia enemmän!

Jos sulla on oma tili, minne ainakin opintolaina tulee ja toivon mukaan myös lapsilisä, niin ala käyttää niitä rahoja vain ja ainoastaan omiin ja lapses ruokiin. Eli jääkaappiin omat hyllyt ja oikein nimilaput ruokiin ;)

Teet illaksi päivällistä vain itelles ja lapselles ja sanot, että isi on hyvä ja käy kaupassa ja alkaa tehdä omia ruokia ;)

Kato kuinka monta päivää ukkos jaksaa katella sitä menoa, ennen kuin ymmärtää yskän ;)

Olet vain tiukkana ja sanot ukolles, että koska ukkos rahoja ei saa käyttää ruokaan niin sama pätee sun rahoihin. Eli ukkos ei niihin koske! Ja jos aiemmin on ollut nii, että sun opparista on maksettu jotain laskuja, nyt stoppi sille ja ukkos kustantaan kaikki laskut. Sanot, että sun on pakko ruokkia ittes ja lapsukainen, koska perheen isukki ei sitä tee...

Nyt vaan tositoimiin ja ukko " tossun alle" ;)

Kerrohan kuulumisia ;)

Tuskin se kovin kauaa jaksaa joka ilta lähteä kauppaan hakeen omia ruokia ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme