Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi jumalauta...lukekaa!

Vierailija
14.11.2005 |

mulla tilillä 0e...

mies soitti töistä ja käski mennä kauppaan ostamaan ruokaa...

kysyin sitten et millähän rahalla meinaan ostaa, ni käski mennä siirtämään sen tililtä 20EUROO!!!!!!!! no hoh hoh....saapa sillä rahalla ihan vitusti ruokaa

Kun olin töissä, ni kyllähän mun rahoilla osteltiin ties mitä herkkuja, savustettua lohta yms ja minulla meni 500e kuukaudessa ruokaan...

Mutta nyt kun elellään miehen rahoilla, ni eipäs sitten ostetakaan mitään....ja saan vaan 20e rahaa ruokaan...

VITUTTAA SUUNNATTOMASTI...

En varmana mene kauppaan..keitän makaronia ja saa sit syödä niitä kun tulee töistä....

ARRRRRRRGGGGGHHHHHHHH

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käskee käymään kaupassa. Joko olet todella tossun alla oleva reppana tai sitten olet porvoosta.

Vierailija
22/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos äijälles kelpaa makkarasoppa niin miksei sulle sitten? teet nyt liian ison numeron... tai sitten olet porvoosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä noita vitutus päiviä on täälläkin joskus,mutta sitten taas helpompaa.itse olen tottunut ravaamaan kaupassa ja välillä tosiaan ei ole kun se 20e,kyllä sillä sapuskaa saa.jos nyt ei enempää niin ei muutakun kauppaan ja keittoa tekemään.huomenna uudestaan kun rahaa..ole onnellinen että on ees se 20 e jolla saatte tänpäivän eväät!häntä pystyyn.itse olen ollut kotona 6v hoitamassa omia lapsia ja mies tienaa..rahat on ns." yhteiset" ..eihän tästä muuten mitään tulisi.paljon on asioita,rahaan liittyviä mitkä välillä kiristää niin jumalattomasti..miksi kaikki maksaa niin perkeleesti?mutta eipä auta kun mennä eteenpäin..voin sanoa että lähes kaikilla on vastaavat murheet!

Vierailija
24/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse ei taida pohjimmiltaan olla siitä, vai mitä ap? Miehelläsi on varmaan enemmänkin rahaa, mutta hän ei halua antaa sitä sinun käyttöösi, ettei vain sinulle jää mitään itsellesi ruokaostoksien jälkeen...

Kuten itse sanoit, tuo kuullostaa siltä, että mies haluaa kontrolloida sinua. Sano miehelle, että hän voi hoitaa ruokaostokset, koska hänellä ne rahatkin on.

Vierailija
25/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä nimittäin saa ruokaa ja paljon, jos osaa oikein valita. Jos olette aikaisemmin pistäneet kuussa 500 euroa menemään, niin ilmeisesti olette syöneet aikamoisia gurmeeruokia? Meidän viisihenkiselle perheelle riitääisi siitä sellaiset eväät, että oksat pois. Meillä syödään hyvää, terveellistä kotiruokaa ja herkkujakin riittämiin. Valmiita ostetaan harvoin, koska ovat lisäaineilla kyllästettyjä mauttomia ja kalliita.

Vierailija
26/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tota tyypillistä raha vallankanssa pelaamista.Jos on sun ja mun rahat taloudessa,niin niistä saa kyl vääntää ikuisesti todennäkoisesti.

laitatte yhteisen tilin teille,niin se varmaa helpottaa tilannetta ja jos teillä on kirstunpäällä istujana ollut mies,niin vaihdatte,sen sitten niin et nainen hoitaa rahaasiat,välillä..

Eikö sitä saa ihan tarpeeksi jo muistakin asioista tapella!!!

Vierailija
27/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on nyt kyse miehen rahoista, niin ei saa ostaa mitään herkkuja tai muuta sellaista, mutta kun ruokaa ostettiin minun tienaamillani rahoilla, ni kyllä silloin mies otti kärryihin savustettua lohta, savustettuja muikkuja yms...

Mutta nyt mun pitäisi ostaa 20e jotka MIES MULLE ANTAA ni ruokaa muutamaksi päiväksi....

Ja muutenkin mies yrittää kontrolloida mua...

Ja mies on kyllä sanonut että rahat ovat yhteiset, mutta eipähän siltä näytä. Kun itse olin töissä ja tienasin, ni kyllä silloin vaan oli yhteiset rahat, mutta eipä nyt kun opiskelen ja saan opintotukea 190e/kk

Ja kyllä miehellä sitä rahaa tilillä on...ja meillä on yhteinen tili, mutta sieltä maksetaan lainoja ja laskuja...-ap-

Vierailija
28/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiksi laittaa ruokaa:

1. Riisiä, lohta, kermakastiketta, salaattiin kurkkua, tomaattia, lehtisalaattia = 8-10e

2. Keitto: perunoita, 2pss keittojuureksia, 2 pss Knorrin juureskeittoa, 300g naudan jauhelihaa = n. 6-8 euroa

3. Spagettia, spagettikastikepussi, jauhelihaa, salaatiksi porkkanaananassalaattia, punajuurisalaattia = 10e

Mies laittaa ruokaa:

1. Spagettia, tomaattimurskaa = 2-3e

2. Pinaattikeittoa = 4e

3. Perunoita, (meiksin ostama valmispussi) kastiketta, (meiksin ostamaa) kurkkua

Eli kun minä ostan, syömme paremmin, joskaan ei mitään gurmeeta. Kun mies ostaa, syömme puoli-ilmaiseksi.

Ja mies on meillä tosi lahjakas laittamaan ruokaa aineksista, joita kaapissa jo on - siis minun ostamistani aineksista.

Jos miehen ostokset ovat 10euroa tai yli, joudun maksamaan puolet ostoksista koska tuli ostettua " paljon"

Itse en koskaan selviä kaupasta alle 15 egen, ja ihmekös tuo, joudun ostamaan myös kaikki vessapaperit, talouspaperit, astianpesuaineet, oyykinpesuaineet, lamput, tiskirätit jne...

Kun on joulu tai muita juhlapyhiä tai tulee vieraita, ja ostan kaupasta enemmän ruokatarvikkeita, jolloin lasku on helposti (2 hengen talous, ei lapsia vielä) jotain 30-40 euroa, niin mies haluaa anteliaasti kustantaa oman osansa ja antaa 5 euroa.

Joten et ap ole ollenkaan ainoa, jolla on pihi mies !!!

Kammottaa jo, millaista elämä on sitten kun jään äitiyslomalle, huh huh!

Vierailija
29/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis siinä tilanteessa, jossa olit itse kun sait palkkatuloja.

Meillä myös minä ostan " herkkuja" - mies ei koskaan.

Mistä ne muut repii miehiä, jotka kustantaa oman osansa talouden menoista tasaisesti!

Mies ostaa meillä kyllä sitten tietokoneet, skannerit, digiboksit sun muut, mutta muistaa kyllä pyytää minulta niistä oman osani eli 50%

*huoh*

-42

Vierailija
30/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt...keitin makaroneja ja heitin tomaattimurskaa joukkoon...saa kelvata äijälle...

Mutta tiedän ettei yhtään tykkää tosta ruoasta, joten oivoi....tarttisko sen sit miettiä vähän käyttäytymistään...

Kyllähän minäkin osaan olla vittumainen!!! ;)

-ap-

Vierailija
31/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hengessä mukana... Kjäh, kjäh!!!

42

Vierailija
32/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan tulla kertomaan miten herra suhtautui ruokaan :) -ap-

Vierailija
33/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä suostuisi tuollaiseen. Onneksi mies ei ole edes koskaan ehdottanut moista, vaan päivittelee näitä perheitä, joissa on sun ja mun rahat. Kenen rahoilla sohva on ostettu ja kuksa sillä saa istua? Kuka siivoaa hankalan sohvan aluksen ja entäs lapset, kenekä ne ovat ja kukas niistä huolehtii. Voi tokkiin.

Eikö olisi selvempää, että kaikki on yhteistä. Kaikki mikä tulee tai menee on yhteistä?

Vierailija
34/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on kumma, jos ei 20 egee riitä 5pvn ruokaan! tolla summalla syö esim. 3 henkinen perhe KUNNOLLA! Tää on sitä uusvautonta sakkia, joka ei osaa muuta kun valittaa ja syödä perunalastuja ja hampurilaisia, kipata kokista päälle, kytätä telkasta jotain vitun BB- ja ja saippuasarjoja! Teidät täytyis pakata isänne kiveksiin ja nussia uudelleen!! Jorkki.

Vierailija
35/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jo on kumma, jos ei 20 egee riitä 5pvn ruokaan! tolla summalla syö esim. 3 henkinen perhe KUNNOLLA! Tää on sitä uusvautonta sakkia, joka ei osaa muuta kun valittaa ja syödä perunalastuja ja hampurilaisia, kipata kokista päälle, kytätä telkasta jotain vitun BB- ja ja saippuasarjoja! Teidät täytyis pakata isänne kiveksiin ja nussia uudelleen!! Jorkki.

ainiijoo...taitaa pipo kiristää päässä???

Meillä syödään ihan perus kotiruokaa, ei hamppareita tai muita roskaruokia...mutta menepäs kauppaan ja osta viikon ruokat 20 eurolla!!! Kaikki!!! perunoista lähtien...katso, riittääkö rahat????

Ja tässä oli suurimmaksi osaksi kyse siitä että miehen tienaamilla rahoilla ei saa ostaa mitään ja täytyy säästää, mutta mun tienaamilla rahoilla ostettiin kaikennäköistä herkkua!!!!

Lue ensin tää ketju kokonaan, niin tiedät mistä puhutaan!!!!

-ap-

Vierailija
36/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ota samaa systeemiä käyttöön? Ruokalaskut AINA tylysti puoliksi. Jos käyt kaupassa yksin vaadi vaikka tilinsiirto mieheltäsi. Miksi alistua noin älyttömään systeemiin, että sinä maksat kaiken ja mies omista ostoksistaan vain puolet. Jos yhteiset rahat eivät tule kysymykseen.

Vierailija
37/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkä, mies tuli kotiin...katsoi mitä kattilassa on..siellä olikin makaroneja ja tomaattimurskaa..vähän sekoitteli ja lähti kauppaan...

HAH..ei se olis ikinä edes voinu kuvitella että oikeesti keitin pelkkiä makaroneja..häähää..siitä sai... ;)

Vierailija
38/42 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli, ukko lähti eilen kauppaan kun huomas että olinkin tehnyt ruuaksi pelkkiä makaroneja....

No, ukko sit haki kaupasta broileria ja laittoi uuniin....hihhii..

Ei näköjään mun makaronit kelvannu ;)

Mutta onpahan mulla sitten syötävää..KOKO KATTILALLINEN MAKARONEJA!!! Syön niitä varmaan koko loppuvuoden ;)

Vierailija
39/42 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua provoilla, mutta mun mielestä kahdellakympillä kyllä saa aika paljon ruokatarvikkeita! Ei siis valmisruokaa, mut ei tarvii olla kokki tehdäkseen kyseisellä summalla (ainakin) kolmelle hengelle kahdenkin päivän ruuat juomineen, aamupalatarvikkeineen ym. Olettaen tietty, et ihan ei tarvii levitteistä ja sen semmosista aloittaa...

Vierailija
40/42 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ollut taas ihmettelmistä näissä viesteissä. Siis miten voi parisuhteessa elävät elää noin? Minun rahat, sinun rahat, minun ruuat, sinun ruuat....ei voi olla totta! Kyllä mä lähtisin tuollaisesta suhteesta vilkkaasti!! Kun elin kämppiksen kanssa meillä oli noin, mutta mitään normaalia perhe-elämää tuo ei kyllä ole!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä