Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi jumalauta...lukekaa!

Vierailija
14.11.2005 |

mulla tilillä 0e...

mies soitti töistä ja käski mennä kauppaan ostamaan ruokaa...

kysyin sitten et millähän rahalla meinaan ostaa, ni käski mennä siirtämään sen tililtä 20EUROO!!!!!!!! no hoh hoh....saapa sillä rahalla ihan vitusti ruokaa

Kun olin töissä, ni kyllähän mun rahoilla osteltiin ties mitä herkkuja, savustettua lohta yms ja minulla meni 500e kuukaudessa ruokaan...

Mutta nyt kun elellään miehen rahoilla, ni eipäs sitten ostetakaan mitään....ja saan vaan 20e rahaa ruokaan...

VITUTTAA SUUNNATTOMASTI...

En varmana mene kauppaan..keitän makaronia ja saa sit syödä niitä kun tulee töistä....

ARRRRRRRGGGGGHHHHHHHH

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi ettei sillä kahdellakympillä mitään saa.

Puhuminen kenties auttaa..

Vierailija
2/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanpahan sit edes hieman sitä rahaa..nyt olen opintotuella, koska mies kielsi hakemasta opinolainaa...

vituttaa niin mahdottomasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni 12 e, yritä edes!

Vierailija
4/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon monta kertaa sanonut miehelle että yhteiset rahat tarkoittavat sitä että molemmat saavat niitä käyttää..mutta miehen tienaamiin rahoihin EI SAA koskea...mutta kuitenkin yhteiset rahat...joopajoo...

nyt mies soitti ja vaati et teen makkarakeittoa, sanoin etten todellakaan ole menossa kauppaan ostamaan mitään, ni huusi että 20eurolla saa todellakin ruokaa...joo, ehkä yhdeksi päiväksi, mutta en viittis joka ikinen päiväkäydä siellä kaupassa...perkele....

-ap-

Vierailija
5/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

perunoita,leipää,jotain leivän päälle ja maitoa ni sinne solahtaa 20e ku kaivoon vaan...

Vierailija
6/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun äijä soittelis töistä ja komentelis kaupassa käymään ja jotain tiettyä ruokaa laittamaan, niin voi olla että olis tyhjä koti odottamassa isäntää. Tai vähintäänkin perusteellinen maan pinnalle palautus paikallaan.

Käske sen ukkos mennä itse kauppaan ja tulla sen jälkeen kotiin tekemään keittonsa itse.

Vierailija
7/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteinen tili, jonne molemmat siirtää kuukausittain yhdessä sovitun summan ja sillä sitten ostetaan yhteiset jutut kuten ruoka.

Mieheni on paljon pihimpi ja tulisi varmaan toimeen 20¿/vk. Minä ostelen sitten niitä herkkujakin. Yleensä mies ostaa kaupasta aina sitten ne maidot, mehut, leivät yms jokapäiväiset ostokset ja minä sitten lihat yms.

Vierailija
8/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten molemmat eivät ole vastuussa ruokakuluista!??!?!?!?

Järkyttävää!

Kyllä mua ainakin ahdistaisi elämä sellaisessa kodissa.

Vierailija
9/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa aina, että on meillä sentään jokin asia hyvin. Koskaan ei ole tarvinnut keskutella rahasta. Heikkojakin aikoja on ollut ja silloin on tyhjätty se tili, jolla on rahaa ollut. Muutta siitä ei ole edes tarvinnut koskaan tapella tai edes miettiä.

Vierailija
10/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan vielä leipääkin. Kyllä mä olin kotihoidontuella ollessani ihan onnellinen kun sain vaikkapa 20e kaupparahaa...

Vierailija
11/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tolla rahalla ostaa viikon ruoat. Tai ainakin mä ostan. Kaikki muut paitsi maidot. Ja mä teen ruokaa siten, että päivällinen on aina tuoretta ruokaa ja lounaalla syödään eilistä. Meillä on nelihenkinen perhe ja lounasta syö yleensä äiti ja kotona oleva kuopus. Joskus myös mies.

Vierailija
12/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyis ostaa muutaman päivän ruuat ja lisäks leipää, leivän päällisiä, puuroja, maitoja yms....ei sillä 20 eurolla kaikkea saa...-ap-

Vierailija
13/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aiheesta jupiset. Te ette lä tasa-arvoisessa suhteessa. Kaikkein kamalinta olisi kerjätä rahaa toiselta yhteiseen ruokaan. Ja mies vielä sanoisi mitä ruokaa pitää tehdä. Minä en eläisi päivääkään noin alistetussa suhteessa.

Vierailija
14/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan ole helppoa elää sellaisen miehen kans jolta joutuu anomaan rahaa ruokaan. Ja muutenkin tuntuu sielä et mies jotenkin " alistaa" mua...

Jotenkin tämä itsetuntokin on ruvennut laskemaan. Ja olen tässä miettinyt eroakin, mutta kun on tuo lapsi. Eikä kukaan usko millainen paska mies mulle on. Kun kaikille muille se on kauheen ystävällinen yms...

Itkettää :' ( -ap-

Vierailija
15/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kyllä joskus tuollainen " Stokkan herkku valmista ruokaa pöytään ihminen" eli ymmärrän että ruokaan voi hassatakin mutta...

Kävin juuri itse kaupassa ja ostin:

- porsaan ulkofilettä 2 isoa pihviä (riittää hienosti kahdelle aikuiselle ja kahdelle lapselle kun ne suikaloi)

- pussin perunoita

- pussin porkkanoita

- kukkakaalia

- lanttua

- 2l maitoa

- 2,5dl ruoanlaittokermaa

- nakkipaketin

- ison adam juustopaketin

- reissumiespaketin (iso)

- kuitupitoisia muroja

Hinta 15,90e.

Ja tässä on kyllä meidän perheen 2 päivän ruoat + enemmänkin. Tosin mies+lapset syövät lounaan kodin ulkopuolella.

Vierailija
16/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

n haluaa

Vierailija
17/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

HETI AAMULLA!!! Lapsi oli yön hoidossa, kun olimme iltaa istumassa ystävien kanssa. Ajattelin silloin että lapsi antaa lahjat isille kun olemme hakenaat lapsen hoidosta.

Mies sitten huusi mulle että turhaan odotat äitienpäivänäkään mitään lahjaa yms...

Kyyneleet valuu nyt kun tyttö juoksi syliini ja huusi " äiti äiti äiti kulta" :' )

Onneksi mul on tämä ihana tyttöni -ap-

Vierailija
18/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheenne mahtaa pupeltaa. Ostapa vaikka pari kiloa perunoita, pussi porkkanoita, 700 g jauhelihaa, munia ja korppujauhoja ja tee herkullinen jauhelihaperunasoselaatikko. Siitä satsista riittää pariksi päiväksi useammallekin ihmiselle. Rahaa riittää vielä ainakin leipään, kaurahiutaleisiin, pakastepuolukoihin ja luonnonjogurttiin. Puuroa ja puolukkajogurttia voitte sitten syödä ilta -ja aamupalaksi.

Vierailija
19/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheelle useammaksi päiväksi. Oletkin saanut jo hyviä vinkkejä. Nyt on myös hyvää kaalia kaupoissa lähes ilmaiseksi. Teepä iso satsi kaalilaatikkoa ja välipalaksi iso satsi vispipuuroa. Näihin ei mene edes kymppiä. Rahat riittää vielä leipään ja juustoonkin.

Vierailija
20/42 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt tuntuu vaan siltä että periaatteen takia en mene sinne kauppaan ja tee ruokaa..saapahan tuo mies sitten kärsiä!!!!

Uusavuton en ole, mutta ongelma oli nyt siinä että pitään ostaa kaikennäköistä, ei riitä että ostaa sitä kaalia tmv... täytyy ostaa shampoot ja pesuaineet yms....

huoh...-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi