Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nautin laskujen maksamisesta - olenko tosi outo?

Vierailija
02.02.2012 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun palkkapäivä lähestyy, mulla ihan kihelmöi ja kun SE päivä lopulta koittaa, herään aamulla aikaisin ja alan saman tien maksamaan laskuja. Mikä mielihyvän tunne, kun kaikki on maksettu, laskut arkistoitu ja budjetti laadittu.

Kullakin on omituisuutensa, mulla tämä :D

Vierailija
2/10 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkseni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nautin niin paljon että ajattelin ruveta tekemään sitä työkseni :DDD

Vierailija
4/10 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihana

Vierailija
5/10 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäminen on kivaa :)

Outoa, sillä olen työkseni istunut tietokoneella vuosikausia, ja inhoan esim. Exceliä.

Vierailija
6/10 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olet selvästikin rikas, tai sitten et ole koskaan tienannut omaa rahaasi.

Minustakin on ihanaa maksaa laskuja silloin kun sitä rahaa on. Mutta kun niska limassa tienatut fyrkat ei riitä asumiseen ja laskuihin niin tuntuu vähän vähemmän kivalta.

Vierailija
7/10 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän vähän sitä tilille jääkin laskujen maksamisen jälkeen, mutta en jaksa siitä murehtia. Eri asia tietysti olisi, jos käteenjäävä raha ei riittäisi asumiseen/ruokaan.

ap

Mutta olet selvästikin rikas, tai sitten et ole koskaan tienannut omaa rahaasi.

Minustakin on ihanaa maksaa laskuja silloin kun sitä rahaa on. Mutta kun niska limassa tienatut fyrkat ei riitä asumiseen ja laskuihin niin tuntuu vähän vähemmän kivalta.

Vierailija
8/10 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle taas tulee aina ihan hirveen hyvä mieli, kun laskut on maksettu. Vaikka rahaa ei todellakaan ole paljoa.

Vierailija
9/10 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä enemmän lainan lyhentämisestä :D En ole suurituloinen vaan tykkään siitä että saan asiat järjestykseen ja edistymään.

Vierailija
10/10 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee kans hyvä mieli kun on saanut kaikki maksettua ja jää tilille rahaa sen verran, ettei tartte olla huolissaan. Ja samoiten mua häiritsee todella jos laskut yms. on vähänkin myöhässä. En ole edes mitenkään täsmällinen persoona, mutta harmittaa hulluna jos vaikkapa lainanlyhennystilillä ei olekaan tarpeeksi katetta...asunnon kulut on aina ne tärkeimmät.