Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi Suuri Yliluonnollisuusketju! Kerro kokemuksesi!

Vierailija
02.02.2012 |

Niitä on niin upea lukea, ja ne vanhat ketjut niin pitkät, että alotetaan uusi!

Eli tähän jakamaan, jos sulle on sattunut mitä tahansa yliluonnollista ja haluat siitä kertoa!

Ap ei voi aloittaa, kun ei oo mitään tapahtunut :(

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun unessa merta tai rantaa?

Vaan unessa olin äitini kanssa hänen asuinpaikkakunnallaan eli synnyinpaikkakunnallani. Siksi osasin arvioida tuon taivaan aukon ilmansuunnaksi idän. Olimme rautatien vieressä mutta se ei tuntunut tärkeältä unen sanoman kannalta. Lähinnä unessa valtasi vahva tunne ja yhteys äitini kanssa siitä että tiesimme mistä on kyse vaikka muut ovat pitäneet asiaa huuhaana (maailmanloppu?).

Näin unta, että katselin tyttäreni kanssa aurinkoa taivaanrannassa, ja sen kiekon yli kulki kahden planeetan varjo. Se oli sellainen ilmestyksenkaltainen uni, josta ei tiedä, että mitä se tarkoittaa, mutta sen muistaa.

Vierailija
2/36 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paastosin viikkotolkulla.yhtenä iltana kuulin Jumalan sanovan, vastaavan huutoihini Raamatullisesti näin MINÄ JOKA OLEN LUONUT KORVAN,MINÄKÖ EN KUULISI, MINÄ JOKA OLEN LUONUT ,MINÄKÖ EN KUULISI? tämä on tosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paastosin viikkotolkulla.yhtenä iltana kuulin Jumalan sanovan, vastaavan huutoihini Raamatullisesti näin MINÄ JOKA OLEN LUONUT KORVAN,MINÄKÖ EN KUULISI, MINÄ JOKA OLEN LUONUT SILMÄN ,MINÄKÖ EN NÄKISI? tämä on tosi.

Vierailija
4/36 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon uskossa. Kerran menin töihin, mutta olin niin p.a, ettei mulla ollut paluulippua. Rukoilin asiaa Herralta ja sain selkeen vakuutuksen sydämeen, että asia on hoidossa, mene vaan töihin. Kun pääsin töistä mietiskelin, että mitenköhän ostan bussilipun. Kello oli12 yöllä ja mulle olisi pitänyt tulla sit seuraavana päivänä palkka. Kokeilin automaatilta, joko rahat näkyis. No, ei näkyny. Sitten siinä automaatin vieressä oli joku mies. Aloin hänelle jutella, että on se ärsyttävää ku ei vielä näy liksa tilillä ja bussilippu pitäis saada. Mies nyökytteli ja sit sanoi, että odotapas hetki. Kaiveli taskujaan ja sitten sieltä löysi yhden leimaamattoman bussilipun. Sinä voit saada tämän, mies sanoi. Kiitin miestä ja Jumalaa, kun hän piti huolta!

Vierailija
5/36 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin ollut sairaalassa hoidossa. Olin lähdössä kotiin eikä taaskaan bussirahaa. Mutta sydämessä oli vakuutus, että asia hoituu. Istuskelin siinä sairaalan pihalla, oli kesä. Hetken kuluttua pihaan ajoi auto, jonka avoimesta ikkunasta kuului ihanaa hengellistä musiikkia. Tervehdin miestä ja sanoin, että ompa ihanaa musiikkia sinulla! Mies sanoi, että hänen vaimo lauloi. Alettiin jutella niitä näitä. Mies antoi minulle motoristien raamatun, hän oli motoristimiehiä. Sitten mies kysyi, että minne olen menossa. Kerroin, että kotiin. Mies sanoi, Tulepas kyytiin, minä vien sinut kotiin, hän tässä vaimoa odottelee, jolla kestää vielä. Ehtii hyvin heittää minut kotiin. Ja niin tehtiin. Oli ihana matka, juteltiin niitä näitä ja kuunneltiin ihanaa vaimon laulua.

Vierailija
6/36 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin kotona, puuhailin jotain omiani. Sitten tuli kehoitus sydämeen, että alapas siivota, saat kohta vieraita. No, minäpä sitten siivoomaan aloin. Kun olin siivonnut, mun ystävä soitti ja kysyi, että kun hänellä on henkisesti niin vaikeeta, saisiko hän tulla yöksi. Ja niin sai tulla, siivottuun kotiin :-)

Vierailija
7/36 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin lukemaan sitä edellistä, jossa puhuttiin useampaan otteeseen jostain huppupäästä ja nyt olen nukkunut viimeisen viikon (ellei peräti kaksi?) yövalopäällä peläten, että muuten se huppumies tulee minunkin luo! Ei ole kivaa. :(

Vierailija
8/36 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta loppujen lopuksi ne olivatkin oikeastaan aika ihania :D hih

- Se, jonka ei PITÄNYT uskaltaa lukea näitä !!

Vierailija
9/36 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika jäi siis henkiin, kiitos Jumalalle! Olin itse häntä hoitamassa joten tiedän miten kuviot kulkivat. Lääkäri oli aloittanut jo kuolemaan valmistelevan lääkityksen mm,kovan kipulääkityksen , mutta niin vain on että Jeesus elää ja Hänellä on viimeinen sana.

Vierailija
10/36 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui viime kesänä. Olin nukkumassa, kello oli jotain 2 yöllä kun heräsin yhtäkkiä. Hetken makoilin silmät kii, oli jotenki outo olo. Avasin silmäni ja näin vuoteeni vieressä pienen pojan kokoisen mustan hahmon. Se vain seisoi siinä ja tuijotti minua. Olennosta huokui sellaista kamalan pahaa vihaa ja irvokkuutta. Menin aivan valtavaan pelkoon, vapisin ja olin kauhuissani. Yritin avata suutani, mutten pystynyt, en saanut suuta auki. Lopulta sain vaivoin sanottua oliolle: Käsken sinua lähtemään Jeesuksen nimessä ja veressä. Olento tuijotti minua hetken vielä, sitten lähti kävelemään ovelle päin, kääntyi vielä ovelta katsomaan ja lähti pois. Minä aloin rukoilemaan varmaan 20 kertaa Isä meidän ja Jeesuksen veren suojaa, olin aivan paniikissa. Lopulta rauhoituin ja jatkoin unia.

Vierailija
11/36 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairas ihminen tulee selviytymään, ja ovatkin sitten tosielämässä pian parantuneet. Kyseessä ei mitään flunssan sairastajia vaan olivat kiikun kaankun elämän laidalla roikkuneita syöpä- ja aivoinfarktipotilaita.

Nämä ei olleet minulle henk. kohtaisesti erityisen läheisiä ihmisiä mutta jostain syystä näin heistä unta sairastuttuaan.

Vierailija
12/36 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui viime kesänä. Olin nukkumassa, kello oli jotain 2 yöllä kun heräsin yhtäkkiä. Hetken makoilin silmät kii, oli jotenki outo olo. Avasin silmäni ja näin vuoteeni vieressä pienen pojan kokoisen mustan hahmon. Se vain seisoi siinä ja tuijotti minua. Olennosta huokui sellaista kamalan pahaa vihaa ja irvokkuutta. Menin aivan valtavaan pelkoon, vapisin ja olin kauhuissani. Yritin avata suutani, mutten pystynyt, en saanut suuta auki. Lopulta sain vaivoin sanottua oliolle: Käsken sinua lähtemään Jeesuksen nimessä ja veressä. Olento tuijotti minua hetken vielä, sitten lähti kävelemään ovelle päin, kääntyi vielä ovelta katsomaan ja lähti pois. Minä aloin rukoilemaan varmaan 20 kertaa Isä meidän ja Jeesuksen veren suojaa, olin aivan paniikissa. Lopulta rauhoituin ja jatkoin unia.

Mä en kestä, sä oot ihana! :D Ollaanko kavereita??

Vierailija
13/36 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..myös oon nähnyt joskus varjoja makuuhuoneessa , ei mukavaa. samoin teen , Isä meidän rukousta vaan kehiin monta kertaa, ne häipyvät. ajan ulos Jeesuksen nimessä, suurempi karkoittaaa heikommat ( henget). Täytyy sanoa että lopun ajan ovat alkaneet , elämme ilmestyskirjaa.

Vierailija
14/36 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

unta muutamasta syöpäsairaasta potilaasta vähän ennenkuin kuolivat. ( ehdimme puhua asiat selviksi heidän suostumuksellaan)!

Vierailija
15/36 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin lempeän ja rakastavan kehoituksen tehdä lähetystyötä. Olen kristitty.

Ääni ei tullut mistään ulkoa. Ei oikeastaan edes ihmisääni, ei mies eikä nainen. Sen kuuli jotenkin eri tavalla kuin tavallinen puhe. Jumalan ääni.

Vierailija
16/36 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli keuhkosyöpä, oli tosi sairas. Aamulla ku heräsin, niin vaan tiesin, että nyt hän on kuollut. Soitin mun isälle ja isä kertoi, että mies oli kuollut. Terv 4

Vierailija
17/36 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin lempeän ja rakastavan kehoituksen tehdä lähetystyötä. Olen kristitty.

Ääni ei tullut mistään ulkoa. Ei oikeastaan edes ihmisääni, ei mies eikä nainen. Sen kuuli jotenkin eri tavalla kuin tavallinen puhe. Jumalan ääni.

mäkin odotan tuota kutsua !

Vierailija
18/36 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 3v, sitten heräsin yöllä kirkkaaseen valoon, joka lähestyi minua, en edes pelännyt, mutta sitten siihen kirkkauden keskelle ilmestyi itse Jumala, joka kertoi minulle, että; "minä tulen maan päälle seuraavan kerran, vasta sitten, kun joku ihminen keksii jotain suurempaa kuin minä, ja tulen siihen avuksi", näin hän kertoi ja katosi. Ja huom, olen ihan tavalline ev.lut. en kiihko sellainen, enkä ole huume-tai lääkehörhö...näin vain tapahtui mulle ja olin hyvin ihmeissäni kauan aikaa, että miksi Hän just minulle tuli tuollaista kertomaan. Kertokaa minulle, joku viisaampi, että miksi, kun muistan sen vieläkin ihan selkeästi... terv. Minja 49v

Vierailija
19/36 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, ovatko yliluonnollista vai jotain aavistelua. Esim. ystävieni raskauksista olen aavistellut ennen kuin ovat kertoneet asiasta. Eräänkin pitkään lapsettomana olleen tuttuni kohdalla meni näin.

Ennen äitini ja ystäväni kuolemaa, viime kohtaamisesta jäi hyvin positiivinen ja lämmin olo itselleni. Muistan ajatelleeni silloin, että tämä taisi olla viimeinen näkemisemme. Niin oli.

Aviomieheni tavatessani tiesin heti hänen olevan tuleva mieheni.

Olen ihan mestari suuntavaistossa ja saatan löytää ihan intuitiolla tuntemattomassa paikassa perille.

Lasten kanssa olen liian herkkä, esim. unikoulu on ihan liikaa mulle. Sairastelut aavistan hyvin herkästi.

Vierailija
20/36 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierailemaan kun esikoinen oli vauva ja toisen kerran kun kuopus oli vielä vatsassa.

Mun mieltä ainakin rauhoitti se, että ne tummat hahmot tai huppupäät voisivat olla suojelemassa lapsiani.

Lapsilleni ei ole koskaan sattunut mitään vakavaa vaikka tilaisuuksia olisi ollut monia. Todella monta sellaista läheltä piti juttua ollut, missä olisi voinut olla vakavampi loukkaantuminen kyseessä, mutta säilytty naarmuilla. Kuopus varsinkin oli hyvin vauhdikas taaperona ja vaikka vahdittiin, niin silti aina jotenkin sattui ja tapahtui.

Esikoinen sitten mm kaatunut portaissa, kaatunut kylppärissä, tullut pää edellä pinnasängystä (laidat korkealla, eli tuli sieltä yli metrin korkeudelta.

Joka kerta tapahtunut kummallisia pelastumisia. Ollut peitto tai tyyny sopivasti suojaamassa tai pää sattunut tulemaan sellaisessa kulmassa, että onkin osunut jonkun terävän sijaan jonnekin turvallisemmalle alustalle. Kolarissa toinen auto osunut 10cm päähän lapsen istuimesta jne. Näitä riittää.

Vaikka molemmat kokemukset pelottaneet aikanaan, silti ajattelen että nimenomaan nuo hahmot ovat suojelemassa lapsiani.

Erehdyin lukemaan sitä edellistä, jossa puhuttiin useampaan otteeseen jostain huppupäästä ja nyt olen nukkunut viimeisen viikon (ellei peräti kaksi?) yövalopäällä peläten, että muuten se huppumies tulee minunkin luo! Ei ole kivaa. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan