Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni muuttui itsekkääksi, kun hänen kaverinsa erosi

Vierailija
02.02.2012 |

On alkanut käydä 4-5 kertaa viikossa salilla tämän eronneen kaverinsa kanssa. Mikäs siinä, hyvä on kunnosta huolehtia, mutta on alkanut myös syyllistää minua, jos jonain päivänä olisin sitä mieltä, ettei salille olisi hyvä hetki mennä (ja tätä tapahtuu harvoin). Minun harrastukseni puolestaan helposti unohtaa tai pyytää jättämään väliin.

Jos pyydän tuomaan voin jääkaapista, vastaa että hae itse. Väittää, etten minäkään muka hänelle laita mitään. Ei kuitenkaan huomaa kattamaani aamukahvikuppia, vaan ottaa itse kupin kaapista. Ja jättää sen pöydälle, syyttää minua nalkuttamisesta kun sanon että voisi laittaa pesukoneeseen.

Pieniä juttuja, mutta näitä on tullut selvästi enemmän miehen kaverin eron jälkeen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on tarttunut mieheesikin, alkaa nähdä sinut entistä negatiivisemmassa valossa.

Kannattaa puhua miehelle asista, ilman syyllistämistä, kerro vaan, että olet huomannut tällaisen asian ja pyydä miettimään, onko se ihan aiheellista. Ja vaikka olisikin, niin sano että se tuntuu pahalta, jos tahtoo pysyä yhdessä niin täytyy pystyä kohtelemaan puolisoaan nätisti, silloinkin kun jotkut pikkuasiat vähän ärsyttää

Vierailija
2/8 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa oikein edes kirjoittaa tätä siten, että kuulostaisi todenmukaiselta. Typeriä esimerkkejä, kuten voipaketti ja aamukahvi, riittää. Vaikea kuvailla toisille, kun ei mitään todella räikeää esimerkkiä ole.

Mielestäni mies on kuitenkin selvästi muuttunut itsekkäämmäksi. On kiinnostunut lähinnä itsestään, käy vaa'alla joka päivä useaan otteeseen, pitää huolen vain omista asioistaan, ei kuuntele perheen asioita puhumattakaan siitä, että hoitaisi jotain. Viimeisin tyhmä pikkujuttu oli koiran rokotus. Pyysin miestä hoitamaan sen, koska joka paikkaan ehtivän taaperon kanssa eläinlääkärikäynti ei ole mikään nautinto. Joo tottakai, lupasi mies, muttei hoitanut kuitenkaan. Kaikesta saisin muistuttaa, tuntuu että perheen asiat ei vaan enää kiinnosta sitä.

Seksistä on kuitenkin alkanut valittaa, että muka pihtaan ja että en "arvosta" hänen panostaan kodin eteen. (Hmm, mielestäni panos on pienentynyt aika radikaalisti, joten sikäli totta). Eikö kuulostakin klassisilta toiselle naiselle valitettavilta asioilta? Että vaimo on mukamas muuttunut kylmäksi eikä arvosta... Olen kysynyt suoraan, onko hänellä suhdetta, kun näin käyttäytyy. Ei kuulemma ole. Pitäisi varmaan kysyä, että haluaisiko miehenikin ottaa eron, tuntuisiko se paremmalta elämältä kuin tämä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asenne tarttuu.

Mutta tylsäähän tuo on. Hommaa kaverille nainen. Järkkää treffit sille.

Vierailija
4/8 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käymään kaverinsa kanssa muuallakin kun siellä salilla, kun sehän on monesti eron jälkeen ensimmäisiä askelia, mennä baariin. Ja jos miehesi on tutustunut naisiin, ja viehättynyt heistä, etteivät he nalkuta jne. No siis eihän tuntemattomat naiset nalkuta (yleensä), ne vaan on ne omat akat, ja sitten vertaa heitä sinuun. Tai niin kun ehdotettiin, kaverin kanssa on haukuttu naiset lyttyyn, niin omat kuin vieraatkin, ja siitä purkaa kaunansa sinuun, kertomalla sinulle että mikäs se mättää.

Vierailija
5/8 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viis kertaa viikossa salille (onko ne kaikki käynnit tosiaan salilla), painoa vahditaan, sua arvostellaan, ollaan ylimielisiä.

Mun ex jäi kiinni maksullisista naisista. Mulle myös huudettiin ja räyhättiin. Meni mukamas salille, vitut, huoripukki. Ratsasin kännykän ja tietokoneen, kun se tolvana ei ymmärtänyt tekniikasta mitään.

Olen tätä juttua joskus täälläkin tilittänyt, niin ettei sen enempää. Mutta sinuna pitäisin varani. Jos se kaveri varaa panopatjat, ja miehesi menee vain "salille" kaverin kanssa.

Vierailija
6/8 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki ottaisivat aina kuppinsa itse kaapista, ei koskaan olisi enempää kuppeja kuin tarvitaan -> vähemmän pöydästä pois korjattavaa.

Mutta ei. Se on niin vitun ihqua kun joskus hemmotellaan ja tuodaan kahvi kouraan. Itse lähinnä vaivaudun moisesta palvelusta, tai ostan sitten tarjoilun vaikka ravintolasta. Kyse on jokapäiväisistä perustarpeista sekä kodinhoidosta, eikä niihin kiinnosta uhrata yhtään enempää aikaa kuin on pakko. Netissä istuminen esim. kiinnostaa jo huomattavasti enemmän.

t. Äijä.

Vierailija
7/8 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täytyy sanoa etten voinut minäkään välttyä ajattelemasta "Toinen nainen". Mutta tietyssä mielessä voisi olla jopa hyvä idea kysyä mieheltä haluaako erota, ehkä sillä tajuaisi ettei näin voi jatkua.

Vierailija
8/8 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveripiirillä kun on taipumus vetää loputkin mukanaan. Asioista tulee hyväksyttyjä, kun "kaverikin niin tekee".

Tämä tilanne oli meidän avioliittomme loppu. Mies totesi vain olkaa kohtauttaen "kaikkihan pettää. Sinä olet ainoa laatuasi, kun et petä".