Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelastus! Tällä härvelillä lähtee kasvoista karvat suit sait:-)

Vierailija
02.02.2012 |

Näin kerran naistenlehdessä jutun vaijerityyppisestä pienestä puikosta, jolla lähtee epiloimalla viikset ja muutkin karvat kasvoista. En ottanut tuotteen nimeä ylös mutta nyt sen suurella vaivalla löysin netistä. Niitä on paljon ja eri hintaisia mutta ei löydy mistään Suomesta.

Merkki on Epicare. Googlaa jos haluat lisätietoa. Erään suomalaisen blogin pitäjä oli tilannut täältä:

www.ModernGent.com

Postikulut ovat muutamien eurojen luokkaa. Tilasin ja oli TODELLA hyvä asiakaspalvelu. Samalla tilasin Tangle Tweezer hiusharjan, se on loistava, minulla on jo yksi.

Nyt siis mainostan ja pelkästä riemusta! Olen täällä kysellyt karvojenpoistosta mutta ei ole tullut muuta kuin vaha neuvoksi. Se kuitenkin aina kuorii ihosta kerroksen pois, jättää finninäpyt jälkeensä ja ihokin kärsii.

Tulen kertomaan, kun olen saanut tuon laitteen ja kokeillut, mutta katsokaapa youtubesta video, aika kiva vempain. Niin ja tuttuni kävi Ruotsissa kosmetologilla kerran, siellä oli karvat otettu pois tuolla Epicarella ja kehui hyväksi.

Että tällaista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.facialhairthreading.com/

Tässä siis yksi versio laitteesta. Googlaten saa pelkästään tyytyväisiä asiakaskokemuksia.

Vierailija
2/10 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivuliasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä muuhunkin karvanpoistoon. Aluksi sattuu ihan hirveesti, mutta siihen tottuu.

Vierailija
4/10 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä apinoita täällä oikein on???

Vierailija
5/10 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle vasta alko kasvoihin kasvaa karvaa ja olen muutumassa apinaksi :)

-nelonen

Vierailija
6/10 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin, vaikka epäilenkin kivuliaisuutta..mutta vaikuttaa hyvältä.

Vierailija
7/10 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan tavallinen miesten partahöyläkin käy. Mä vetelen naamakarvat semmoisella samalla aina kun suihkussa raajoistakin ihokarvat.

Vierailija
8/10 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä apinoita täällä oikein on???

Minusta alkoi kolmenkympin jälkeen tulla apina. Kasvaa ylähuulen yläpuolelle ja leuankärkeen karvoja, siis oikeasti harvat viikset ja parta, ja koska hiustenvärini on melkein musta on nämä kaameat karvatkin tummia. Todellakin parran ajelu pari kertaa viikossa kuuluu aamurutiineihin.

Vierailija
9/10 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paksumpina?

Mulla on viikset. Aika tummat ja vihaan niitä.

Vierailija
10/10 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tekin tungette parranajoon? Ei hyvänen aika.