Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~*~*KOLIBRIEN viikko 46*~*~*

14.11.2005 |

[color=red]Availlaanpa uutta viikkoa... :)

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä viikko alkoi mukavissa merkeissä, jätin pilleri perjantaina ennenaikaisesti pois ja menkat alkoivat maanantaina. Hyvä niin, jotenkin pelotti, että eivät tulisikaaan ja kroppa menisi ihan sekaisin, kun lopetin pillerilaatan jo 2 viikon napsimisen jälkeen. No, nyt sitten odotellaan, että täti häipyy ja päästään tositoimiin:). Jos vanhat merkit paikkansa pitävät, niin vielä on 3 - 4 viikkoa odoteltava sitä ovista, molemmat pojat ovat saaneet alkunsa n. kp28 paikkeilla. Pikkasen tuppaa olemaan pitkä kierto... Ovista en kyllä tunnista millään, lapset ovat saaneet alkunsa heti, kun yritys on aloitettu, joten en ole kyllä yrittänytkään bongata ovista. Nyt kyllä haluaisin, jos vaikka saatais tehtyä se tyttö... Miten se muuten on noiden ovistikkujen kanssa, näyttääkö ne haaleeta viivaa muutama päivä ennen ovista ja sitten kirkkaan viivan h-hetkenä? Jos tähdätään vaakatangosessiot noihin " haaleisiin" päiviin ja lopetetaan ennen h-hetkeä, niin eikös silloin periaatteessa pitäisi tyttösiittiöillä olla paremmat kilpailuasetelmat? Kauheeta tehtailua...

Vuodenajoista; esikoinen syntyi syksyllä todella kuuman kesän jälkeen ja kakkonen keväällä. Kuuma kesä oli tukala ison mahan kanssa, mutta yhtä tukalaa oli kyllä pukea talvivarusteisiin vuoden ikäistä esikoista ison mahan kanssa. Kaikkein mieluiten taitaisin kyllä haluta vauvan loppukeväällä tai alkukesällä, mutta niin kauan tämän yrityksen kanssa ei enää odotella. Tulee, kun on tullakseen, toivottavasti pian!

Ihanaa, kun joku muukin oli miettinyt noita lasten synttäripäiviä. Jos meillä nyt kohtisillään tärppäis, niin kolmonen syntyisi aika lailla samoihin aikoihin kuin esikoinen. Alunperin olin ajatellut, että eihän tuommoinen kävisi päinsä, mutta nyt kun olen kuunnellut ystävien lapsettomuuskokemuksia, niin en enää muuta toivo, kuin että kolmonen saa alkunsa ja syntyy, ihan sama milloin.

Työniloa kaikille, koteihin ja konttoreihin!

Vierailija
22/39 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun vihdoinkin oli maa valkoinen aamulla. Oli heti jotenkin valosampaa :-) Ostin jo jokin aikaa sitten punasien verhon keittiön ikkunaan, mutta en ole viitsinyt sitä vielä ripustaa kun jotenkin on tökkinyt tuo pimeys ulkona. Jos nyt aloittaisi viikonloppuna pikkuhiljaa tuon joulun odotuksen ja ripustaisi ekas sen verhon.

Meillä eilen ilta ei mennyt ihan tavanomaisesti nimittäin kun tultiin saunasta niin kuopus 4,5 v alkoi valittaman toista korvaansa ja luulimme aluksi että sinne oli mennyt vettä. No kipu vaan kasvoi ja kun ei särkylääkekään auttanut nukkumiseen niin sitten lähdin viemään klo 23.30 tyttöä lääkärille. Toinen korva oli tulehtunut kuten arvelinkin. Aika yleinen vaivahan se on, mutta medät se yllätti koska kumpikaan tytöistä ei ole kärsinyt koskaan korvakivuista (kop, kop). No sainpahan pari päivää saikkua töistä ja ne tekee kyllä ihan terää, jotenkin on ollut sielläkin veto pois. Yöllä tuli kyllä mieleen taas kerran, itkevää tyttöä lohdutellessa, että onkohan sitä ihan hullu sen kolmannen kuumeilun kanssa???

Omaa napaa eli ovis oli kai maanantaina. Olen luulut että tunnistan aina oviksen mutta en enää olekaan ihan varma. Luulin jo viime viikolla kp 10 että oli ovis tulossa. Sittent tulikin " kuivat" ajat mutta kp 14 taas tuli limat. Eli en sitten tiedä koska se ovis oli, mutta miehen kanssa olimme kp 9 ja kp 14. Eli ei tainnut ihan mennä taaskaan nappiin jos ovispäivänä olimme jo myöhässä. Jostain olen nimittäin lukenut että simpat pitäisi olla jo odottamassa munasolua eli oviksen jälkeen voi olla liian myöhästä, vai onko muilla tästä tietoa?

Nyt täytyy alkaa laitta pikkupotilaalle ruokaa.

Vihdoinkin aurinkoista päivän jatkoa!!!

PS joskus aikaisemmin valittelin täällä, että mies ei kommentoi tulevaisuutta suunnitellessa ollenkaan, että meillä voisi joskus olla kolme lasta, niin yllätys... autoa nyt vaihtaessa totesi yllättäen, että yhteen esittelemäänsä autoon mahtuu kolme lasta hyvin :-D

jäin suu auki :-O

Nyt kaikille HEIPPA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodenajoista sen verran, että mieluummin olen kesällä viimeisillään raskaana kuin talvella. Esikoinen syntyi heinäkuun viimeinen päivä ja kuopus Helmikuun alussa joten molemmista on kokemusta. Koin loppuraskauden kesällä helpommaksi ihan oman pukeutumisen kannalta, kesällä ei tarvinnut ostaa yhtään mammavaatteita kun omat mekot venyivät ja paukkuivat ; ) loppuun asti. Talven pakkasiin oli pakko ostella mammavaatteita kun toppavaatteet eivät kovin paljon joustaneet. Sandaalitkin oli kesällä niin paljon mukavampi sujauttaa jalkaan kuin talvikengät! Ja kun olo oli muutenkin kuin matami niin siihen vielä sitten toppausta päälle, hohhoijaa, sitä liikkui talvella kierimällä esikoisen kanssa ulkona.

Oviksen tunnistaminen oli minulle helpompaa ennen raskauksia, nyt tunnistan vain joinain kuukausina korkeintaan vatsan turvotuksena. Nuorena kävin tutkimuksissakin niiden kipujen kanssa jotka sitten osoittautuivat harvinaisen kivuliaaksi ovulaatioiksi, silloin sanottiinkin, että raskaus ja synnytys voi tätä lieventää ja oikeassa olivat.

Jos nyt niin hyvin käy, että tulen raskaaksi, tulevan vauvan sukupuolella ei ole mitään väliä. Mutta jos tätä kysyy esikoiseltamme joka on tyttö, on ehdottomasti vastaus tyttö, hän ehdottomasti haluaisi prinsessasiskon (meneillään erittäin vahva keiju/prinsessa kausi ja ikää 3v). Kuopus (poika1,8v) ei vielä osaa sanoa mutta vauva kuitenkin! Molempien lasten vauvanvaatteet möin jo kirpparilla joten vaatteitakaan ei paljon ole säästössä tulevaa varten.

Vierailija
24/39 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi kolmosen kuumeilija. Paljon olen teidän juttuja lukenut, mut en ole viitsiny vielä ilmoittautua. Meillä pojat 3/02 ja 4/05. Maanantaina alkoi ekat menkat viimeisen synnytyksen jälkeen ja se mua tais lisää innostaa tänne... Itse olen synt. -78 ja mies -72.

Myönnän et tytöstä haaveillaan, mut toisaalta pojalle olis jo kaikki vaatteet hyväkuntoisena odottamassa. Eli poika on myös todella tervetullut.

Ekan ja tokan ikäero oltais haluttu pieneksi, mutta ei tärpänny ja yksi keskenmenokin on välissä. Mies ei välttämättä olis kolmosta halunnu, mut vielä ainakin vihreää valoa näyttää. Olihan tuo pieni käännytystaistelu.... Ja ollaan nyt ajateltu et jos vielä yksi lapsi niin samaan syssyyn valvomisineen ym.

Meillä molemmat syntyny keväällä ja se on ollu hyvää aikaa. Ainut huono puoli et täytyny varoa kaatumisia. Ja kun on lihavimmillaan niin on saanu laitettua vaan toppavaatteet päälle. Mulle kun molemmissa raskauksissa tullut painoa 20 kg lisää... On ne kyllä sit nopeesti lähtenytkin.

Yritän pitää tän kuumeeni aisoissa ja en ihan päivittäin täällä pyöri... joo niin varmaan!

Mut plussaonnea kaikille!

Netta

Vierailija
25/39 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan!

Tänään on kp 25 ja alavatsallakin on tutunoloisesti vähän kouristellut. Ovis alkaa olla varmaan käsillä. Olikos se nyt niin, että yhdynnät olisi pitänyt aloittaa jo paria päivää ennen H-hetkeä? Harmiksemme emme ole tässä kuussa pupuilleet läheskään niin paljon kuin kahtena edellisenä, mutta toivotaan, että ne harvat kerrat toisivat toivotun tuloksen. Olen iloinen siitä, että kierto alkaa olla jo tässä vaiheessa.

Mietin tuossa itsekin, että minäkin koko ajan miellän, että meillekin mahtuu vielä toinen tyttö. Kummallinen fiksaatio, täytyy myöntää. Meillähän on jo ennestään sekä tyttö että poika, eli ei ole niin kovasti väliä kumpi tulisi, kunhan vain kaikki menisi hyvin ja lapsi olisi terve.

Piti vielä kirjoittamani, että minulla on molempien raskauksieni aikana ollut tietty tunne vauvan sukupuolesta ja se on kyllä tähän asti pitänyt näiden kahden kohdalla paikkansa. Tulee vain todella vahva mielikuva siitä, kumpaa sukupuolta lapsi on. Niin, että jos nyt tärppäisi niin olisi jännä nähdä, olisiko se sama vahva fiilis vielä tallella.

Yritysonnea kaikille Kolibreille, toivottavasti mahdollisimman monella meistä tärppäisi pian...

Vierailija
26/39 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni tääläkin on saanut miestä aika lailla suostutella tähän perheenlisäys asiaan. Mietinkin vaan että millaisia fiiliksiä teille siitä tulee? Kun itse mietin että mitäs jos mies suostuu vain koska minä haluan ja tulee sellainen olo että onko koko vauva sitten yksi ja sama sille... Tuskin siis asia todellisuudessa niin on, mutta pistää se vaan mietityttämään. Oonko siis ainut joka miettii tollasia ja sitä mitä mies oikeasti haluaa vai haluaako mitään!? En kyllä usko että mies suostuisi vain minun haaveiden takia jos ei sitä itse haluaisi, mutta kaikenlaista sitä tuleekin mietittyä... APUA!

Mutta, tänään siis mies alkoi lämpeemään ajatukseen että lupa vauvalle annettais tulla ennen sitä kevättä/kesää. Senkin takia ois kiva, että jos vaikka tärppäis sillain että ei syntys keskellä talvea niinkun nää kaksi ensimmäistä.. vaikka eihän sitä tiiä kuin kauan siihen projekstiin menee, ei kuitenkin suunniteltu yrityksen alkavan heti ;) Tiedä sitten koska... :)

Vierailija
27/39 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli mieleen noista sukupuolista et me toivotaan poikaa mut aivan sama kunhan on terve ja tulee kuume on tosi kova. Meillä meni niin et mies joutui lämmittämään mun kolmoseen=) mut ei paljon...

nyt nukkumaan öitä kaikille=)

sirpa

Vierailija
28/39 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa mies on intoillut viimeisen vuoden kolmosesta ja ehkä vielä enemmänkin....nooh katsotaan nyt. Mutta mies on sanonut kyllä mulle monesti, että enhän minä vain hänen takiaan halua lasta ja haluanko oikeasti jäädä vielä kotiin. En ole kuitenkaan niin vietävissä joten kyllä tämä on ihan molemminpuolinen juttu! Joten kai se vaan menee niin, että kun toinen on ensin ollut kielteinen asiaan mutta lämpeneekin siihen sitten ajan mittaan, toinen ei enää voi uskoa todeksi, että toinen haluaakin sitä samaa....no jopas meni monimutkaisesti....mutta kuitenkin, näin ainakin meillä! Itse olen kyllä jo ihan täysillä mukana, enkä kadu päätöstä pätkääkään!!

Vierailija
29/39 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miestä jarruttanu raha-asiat, haluis ettei jouduttais ihan " nahkoilla" elämään, sit se on miettiny riittääkö hänestä kaikille, haluaa olla täysillä isä (jos tajuutte mitä tarkoitan) ja sit onhan tuo meidän kuopus vielä vauva (6 ½ kk).

Heti synnytyksen jälkeen oli kortsut käytössä ja sit juteltiin lähinnä mun kolmoshaaveesta ja ns. hiljainen siunaus mieheltä tuli et kolmonen saa tulla jos on tullakseen ja kortsut jätettiin nurkkaan. Ja mies kyllä tarkkaan tietää et vaikkei mun menkat ollu vielä alkanu niin hyvät mahikset olis raskauteen. Vitsailikin välillä jos oltiin illalla touhuttu ja aamulla join tyhjään masuun kahvia joka aiheutti huonoa oloa et olipas nopea hedelmöitys. Vähän jännäänkin nyt kun ne menkat vihdoin alkoi et toivottavasti mies ei ole muuttanut mieltään.

Vierailija
30/39 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kai se vaan menee niin, että kun toinen on ensin ollut kielteinen asiaan mutta lämpeneekin siihen sitten ajan mittaan, toinen ei enää voi uskoa todeksi, että toinen haluaakin sitä samaa....no jopas meni monimutkaisesti....

*******Mä ainakin ymmärsin juu, kai se vaan niin meneekin, mutta kauhea tunne vaan kun miettii että mitäs jos ei se oikeasti haluakkaan sitä... Turhaahan tällänen on, eiköhän aikuisen miehen pidä oppia sitten sanomaan, varsinkin kun on näin suuresta asiasta kyse!! :)

Vierailija
31/39 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kp 11 joten pupuilut olisi aika aloittaa. tosin eilen oli pieni parisuhdekriisi ja taistelu yhteisestä ajasta kun tuntuu mies istuvan koneella suurimman osan ajastaan kun on kotona. Tuli siinä sitten sanottua kaíkenlaista ja mietittyä asioita.

Peiton alle ei ole eksytty vauvaprojektin merkeissä ja pistää mietityttämään että haluaakohan mies oikeasti vai yrittääkö vältellä asiaa kokonaan. Tympäsee kun ei osaa puhua suoraan vaikka aikaisemmin antoi täyden suostumuksen, mutta tuntuu nuo tärkeysjärjestykset olevan hassusti vauvaprojektia ajatellen...

No katsellaan miten käy.

Plussaonnea kaikille!

Vierailija
32/39 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies on aina halunnut kolme lasta. kuopuksen synnyttyä mietti jo kolmatta lastamme...silloin ei juuri kolmas käynnyt mielessäkään mulla , mutta kummasti vaan kun vauvat kasvaa ja elämä helpottuu kaikkien yörumbien jälkeen ni mieli muuttuu. olen päässyt todella helpolla molempien lasten kanssa....yöt on nukuttu 1kk ikäisestä kokonaan ja nykyään saan herätellä aamuisin lapsiamme kun nukkuvat niin pitkään...isän unenlahjat ovat perinneet =)

esikko on nyt 5v ja kuopus pian 11kk

minulla on nyt sellainen fiilis että olen raskaana..en uskalla vielä testata .=) mulla kun ei ole menkkaoireita ollut esikoisen syntymän jälkeen ja nyt oireita on vaikka muille jakaa...viluttaa, huippaa (ensimmäinen oire molemmista raskauksista) V Ä S Y T T Ä Ä..kädet ja jalat aivan jäässä...lämpö ollut 37.1 jo viikon.....ellei mulla sitten ole lintuinfluenssaa ;-)

muutama viikko sitten olin jossain ööö-viiruksessa ja kuumetta oli sellaiset 41 astetta, toivon nyt ettei tää ois mitään influenssaa taas... kolmas kun olisi tervetullut.

no jos tää sittenkin on jotain öööö-viirusta taas.....ei jaksa uskoa muuhun =)

Vierailija
33/39 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=tomato]Minäkin pikaisesti paikalle.. Sain tuon listankin viimein päivitettyä! Toivottavasti kaikki löytyvät listalta.. Korjailkaa sinne perään, jos jotain huomautettavaa löytyy tai jotain puuttuu! Ja sori vielä, että kesti näin kauan...

Täällä meneillään kp22/26-27 ja piinaavat päivät edessä.. Pessimisti minussa sanoo, että turha toivoa, että olisi näin helposti tärpännyt, mutta kovasti toivon olevani väärässä. Väsyttää ja paleltaa, mutta se varmasti johtuu ihan vain laiskotuksesta ja lyhyistä yöunista ja ties mistä muusta.. :D Rinnoista tihkui maitoakin parina päivänä, mutta ei mitään ihmeellistä. Ihan liian tarkkaan näitä omia " oireita" tulee nyt kuullosteltua, tod.näk. käikki ovat ihan samoja tuntemuksia kuin aiempien kiertojen lopulla, mutta, mutta.. ÄH! Kun vaan nyt kuluisi nämä tulevat päivät nopeasti, eikä ehtisi liikoja miettimään, niin ei ainakaan ne menkat stressaamisen takia siirtyisi, jos ovat tullakseen! No, ei auta kuin odotella.. *huok*

Aamulle kovasti peukutuksia, jospa se vaistosi pitäisi paikkansa ja plussa sieltä tulisi!!! bdbdbdbd Itse olen raskauden molemmilla kerroilla aika varmaksi uskonut ennen testaamista.. :)

Hiljaista näyttää täällä olevan.. Minne lie kaikki hävinneet? ;)

Nyt ruuanlaittoon!

terveisin haukotteleva Jedelede ♥

Vierailija
34/39 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen tässä että poikaset nukahtavat, ja hyvä on samalla naputella muutama sana kuulumisia :-)

Vielä ei ole merkkejä menkoista näkynyt, mitä nyt alaselkää hitusen jomottelee.. Valkovuoto on runsaanpuoleista, mutta voi sekin enteillä menkkojen alkua. Olisi kyllä suoranainen ihme jos tälläkin kertaa suoraan km:n jälkeen olisi tärpännyt, enkä ole miehellekään vielä uskaltanut ääneen asiaa ihmetellä. Eipä puuhailutkaan ajoittuneet oviksen hetkellä, viimeksi kp 13, kun ovis tapahtui mitä luultavimmin kp 16 (kaksi viivaa ovistestissä kp 15) Ehkä lopetan kuitenkin toiveiden elättelyn ja kerron sitten myöhemmin miten kierron kanssa kävi...

Ihana kun on viikonloppu pian käsillä ja saadaan pitää mieskin kotona. Työnsä puolesta joutuu aika paljon reissaamaan joten vapaapäiviä osaa senkin puolesta kovasti arvostaa.

Hauskaa viikonloppua itse kullekin!

Vierailija
35/39 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan oli viime kierto superlyhyt,eli 19pv. Ennen pillereitä oli 21-26, joskus 28. Nyt mulla on ollu tiistaista asti aivan hirveästi raskausoireita, ja vaikka olen yrittänyt kuinka olla ajattelematta niin ne vaan on ja pysyy, eli a) väsyttää aivan maailman eniten b) pahoinvointia aamulla, päivällä ja illalla c)hajuherkkyys.

Kp on nyt 17. Olen testannut aconin 10:llä tiistaina ja tänään. TIEDÄN että tämä on aivan hullua, mutta jos oli tuo 19pv kierto niin periaatteessa olis voinut jo tänään näkyä. Vastaavasti mikäli on vaikka 21 niin ei todellakaan vielä näy.

Pakko siis vain kestää nämä oireet ja odotella kärsivällisesti ensi viikkoon. Keltarauhanen on villinä toiminnassa leuan kipeiden finnien ilmestymisestä päätellen. Ottaa vaan kupoliin että jos tää ei olekkaan sitä mitä toivon (ja samalla pelkään) niin turhaan täällä kiukkuan väsymystä ja voin pahoin, mikä lie flunssa sitten.

Ai niin ja toki pissalla pitää myös juosta tiuhaan. Onko kellään kokemuksia tällaisesta? Mulla molemmista tullu oireet oikeastaan vasta h 6->, tytöltä kyllä oli hajuherkkyys jo ennen plussaa. Kaksoset? heh, ei pidä säikyttää miestä, alkaa muuten ehkäistä ensi kierrosta...

Kertokaa jos jollain ollut tällaista outoa raskausoiretta. Ottaa NIIN päästä kun ei tiedä yhtään missä vaiheessa kiertoa mennään, kun en ole vielä tikutellut ovista kertaakaan.

Vierailija
36/39 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan oli viime kierto superlyhyt,eli 19pv. Ennen pillereitä oli 21-26, joskus 28. Nyt mulla on ollu tiistaista asti aivan hirveästi raskausoireita, ja vaikka olen yrittänyt kuinka olla ajattelematta niin ne vaan on ja pysyy, eli a) väsyttää aivan maailman eniten b) pahoinvointia aamulla, päivällä ja illalla c)hajuherkkyys.

Kp on nyt 17. Olen testannut aconin 10:llä tiistaina ja tänään. TIEDÄN että tämä on aivan hullua, mutta jos oli tuo 19pv kierto niin periaatteessa olis voinut jo tänään näkyä. Vastaavasti mikäli on vaikka 21 niin ei todellakaan vielä näy.

Pakko siis vain kestää nämä oireet ja odotella kärsivällisesti ensi viikkoon. Keltarauhanen on villinä toiminnassa leuan kipeiden finnien ilmestymisestä päätellen. Ottaa vaan kupoliin että jos tää ei olekkaan sitä mitä toivon (ja samalla pelkään) niin turhaan täällä kiukkuan väsymystä ja voin pahoin, mikä lie flunssa sitten.

Ai niin ja toki pissalla pitää myös juosta tiuhaan. Onko kellään kokemuksia tällaisesta? Mulla molemmista tullu oireet oikeastaan vasta h 6->, tytöltä kyllä oli hajuherkkyys jo ennen plussaa. Kaksoset? heh, ei pidä säikyttää miestä, alkaa muuten ehkäistä ensi kierrosta...

Kertokaa jos jollain ollut tällaista outoa raskausoiretta. Ottaa NIIN päästä kun ei tiedä yhtään missä vaiheessa kiertoa mennään, kun en ole vielä tikutellut ovista kertaakaan.

Vierailija
37/39 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/39 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas pikkutiikerin viesti monta kertaa :D

Mua on masentanut tänään aivan mielettömästi, kävin pitkästä aikaa vaa´alla ja näytti +5kg!! Tässä hiljattain juuri laihdutin 12kg! Nyt ottaa päähän kyllä niin paljon että varmasti saan motivaatioo jatkaa " diettiä" , kunnes taas alkaa näyttää hyvältä ja jatkan samaa vanhaa rataa ja saan ne tuplana takaisin! Onko täälä muilla samoja kokemuksia? Varsinkin noitten lapsukaisten syntymisen jälkeen on vaikeaa kontrolloida tota painoa, joillain on tietty just päinvastoinkin. Vaikka lapset syö säännöllisesti niin itse saatan syödä millon huvittaa ja sitten kovan nälän yllättäessä tulee syötyä vielä jotain sellaista pikaruokaa mikä varmasti on epäterveellistä!

Tulipas taas purettua...

Vierailija
39/39 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli löysin vihdoin pinon mihin kuulun.

Meillä siis lapset tyttö 4,5v ja poika 1v10kk.

ja karvaisia lapsia kuuluu perheeseen myös.

Kolmatta kuumeilen vaihtelevasti... välillä on ollut taukoja mutta tässä jo 10kk verran sitä on toivottu. Mitään asian eteen ei ole tehty eikä varmaan vielä tehdäkkään eli kuumeilua vain.

Sitä en vielä tiedä koska alkaa yritys.

eli jos joukkoon mahtuu niin täällä oisi tulija