Aaargh, en kestä kun tämä iPad muuttelee kirjoitusta
omin nokkineen. Mun viestit siis tunnistaa omistuisista, täysin asiasta irrallaan olevista sanoista.
En löydä kohtaa josta tuon ominaisuuden saisi pois.
Jee, tällä kertaa ei yhtään outoa sanaa!!!
Kommentit (13)
Mä en ole kyllä vielä edes katsonut noita asetuksia. Ehkä olis aika tarkistaa ne. Väliin tulee tosiaan ihmeellistä tekstiä, jos ei huomaa lukea läpi tarkkaan, mitä kirjoitti :(
Sain tämän lahjaksi, joten en ole tehnyt vertailua muihin tabletteihin. Ihan kiva peli, netti toimii ok ainakin kun on kytkettynä wlaniin. Office dokuista en osaa sanoa, mutta Flash plyeriä tähän ei saa asennettua millään ilveellä, eikä myöskään javaa.
Pieniä puutteita, mutta tykkään!
Asetukset-> yleiset-> automaattinen korjaus
mutta valitettavasti en muista mistä kohtaa mutta jos minä sen löysin niin löydät sinäkin.
No, jatkan etsiskelyä.
Mä sentään kirjoitin yksi päivä miehen TURSKASTA kun tarkoitus oli terskasta puhua :D
No, jatkan etsiskelyä.
Yleiset-näppäimistö-automaattinen korjaus
eikä muuten ollut oletuksena ennakoivaa tekstisyöttöä. Ipadin ohjeet löytyy netistä. Kaivapas ne, jos löytyisi vastaus ongelmaan.
Meillä on neljä iPadia, mulla vaimojja molemmilla tytöillä. Loistava vehje mutta oli se automaattinen tekstin "korjaus" OLETUKSENA päällä ja häiritsi pirusti. Sen saa pois asetuksista.Yleiset/NÄPPÄIMISTÖ/automaattinen korjaus. Sama iPhonessa mutta siinä siitä voi olla apukain kun näppäilyvirheitä tulee enemmän.
saa tuon Auto-correctin pois kun menee Asetukset - Yleiset - Näppäimistö - Automaattinen korjaus kohdasta täppä pois. Luulisin että iPadissa on jossain hyvin samanlaisessa paikassa tuo.
asetukset > yleiset >näppäimistö > automaattinen korjaus
Meinasi mennä myös hermot. Kiitos sille älykölle joka antoi oikean vastauksen.
Yleiset/Näppäimistö/Tekstin korvaus.
Isot Alkukirjaimet tulevat sanan alkuun ja välillä minne sattuu joten pois päältä mokoma. Samoin automaattinen
korjaus. Kun olette löytäneet oikean paikan ottakaa valokuva sivusta jotta ei tule epäilystä siitä onko sellaista paikkaa ylipäätään olemassa. Olin jo viskaamassa koko pillerin seinään.
Olen vaikeuksia nähnyt mutta tuon tasoista en vielä, mutta sekin piti kokea kun olen kohta 100 vuotta.
sulla on joku tekstinennustus päällä, mutta ei aavistustakaan mistä sen sais pois.
mun onko siinä kunnolliset ohjelmat? VOiko sillä tehdä mitään hyödyllistä? officedokumentteja voi lukea, mutta voiko muokata? Onko ohjelmat kalliita? Toimiko netti järjesllisen nopeasti?
Ootko vertailut muihin tabletteihin?