Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

-20kg, onko nyt sit muka kaunis?

Vierailija
02.02.2012 |

Mun mielestä ei. Kädet on kuin äijällä ja okei sixpäkki näkyy, mutta minusta tuossa ei ole mitään naisellista. Voisin myös tiputtaa 20kg, mutta haluaisin kiinteän, en mitään lihaskimppu vartaloa. Mitäs muut on mieltä?

http://www.iltalehti.fi/catwalk/2012020115154068_ca.shtml

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kaunis.

Vierailija
2/24 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaunis eikä mikään lihaskimppu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ennen. Minä tykkään.

Vierailija
4/24 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä sama tavoite mutta löysää nahkaa sen verran että maha ei tuu ikinä ton näköiseksi ilman leikkausta.

Vierailija
5/24 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta kun onnitella. Todella timmissä ja upeassa kunnossa. Eihän toi ole mikään lihaskimppu vaan upealla tavalla timmi!

Vierailija
6/24 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihasta. Toiset meistä kun tykkäävät eri asioista kuin sinä rakas ap.

Vierailija
7/24 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa painoissa. :)

Jälkimmäisessä painossa ihoi vaikuttaa tosiaan heleämmältä ja itsetunto paremmalta.

Vierailija
8/24 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan mitkään "äijän kädet" eli liian lihaksikkaat. Ei voi kun onnitella hienosta saavutuksesta!

Vierailija
10/24 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, ap, naisella ei saisi näkyä lihaksia?

Mun mielestä on tyhmää ajatella että se lihasten näkyminen vähentäisi naisellisuutta tai kauneutta.

Kyllä se naisellisuus on jotain täysin muuta kuin se kuinka paljon lihaksia näkyy. Omasta mielestäni naisellisuus on _myös_ sitä että viihtyy omassa kropassaan ja muokkaa sitä kroppaansa juuri siihen suuntaan millaiseksi sen haluaa.

Onhan joku Madonnakin (oksetus) naisellinen, vaikka hänellä lihakset näkyvätkin.

Vierailija
12/24 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.. keskivartalo näyttää kivalta, mutta minäkään en pidä noin lihaksikkaista käsivarsista. Pehmeämmät muodot ovat enemmän mieleen.

Vierailija
13/24 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo kroppa ihan hyvän näköinen, mutta itse suosin naisella enemmän kurveja. En tarkoita läskiä, mutta tuolla tytöllä on ihan tasainen keskivartalo ilman mitään kurveja.

Vierailija
14/24 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.6lyrics.com/images/artists/kim_kardashian.jpg" alt="http://www.6lyrics.com/images/artists/kim_kardashian.jpg">http://www.6lyrics.com/images/artists/kim_kardashian.jpg</a&gt;

elä ollakseen muiden mielestä kauniita? Minä haluan olla hyväkuntoinen ja tykkään kun kropassa on lihasta ja voimaa. Jos haluaisin olla missimallinen, niin eihän sitä tarvitsisi muuta tehdä kuin syödä vähän. Pääasia on, että jokainen viihtyy omassa kropassaan.

Vierailija
15/24 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä kaunis mutta miksi noi piirretyt kulmakarvat, miksi? mä en ikinä oo ymmärtäny enkä ymmärrä noita... menis sitte vaikka pigmentoimaan johonkin taitavalle laittajalle luonnollisen näköiset kulmat jos ei omia voi värjätä+nyppiä muotoon, mut ei tollasia karmeita viivoja

Vierailija
16/24 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä hiukan muhkumman puolella. jo noi piirretyt kulmat on niin hirveet!!! sopivasti lihava pitää olla. kiinteä ja muodokas. ei noin laiha/lihaksikas.

Vierailija
17/24 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käsivarretkin on upeat :) Mikä parasta, tuossa kehossa on varmasti parempi olla ja sitä liikutella.

Anna voi olla ylpeä itsestään, tuo on upea suoritus - ja vain puolessa vuodessa.

Vierailija
18/24 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää vaan tuollaiset ennen ja jälkeen -kuvat, joissa tyyli on ihan eri ja kasvot on paksussa maskissa tuossa jälkeen kuvassa.

Kai se iho nyt näyttää paremmalta ja terveemmältä, kun se on laitettu. Ei se painonpudotus sitä ole aikaansaanu.

Kaipaisin sellaista jälkeen -kuvaa, jossa tuo tyyppi olisi ilman meikkiä.

Vierailija
19/24 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kaunis. Ei mitään naisellisuutta. Ja kyllähän iho näyttää heleämmältä, ku maikattu huolellisesti.

Ennen kuvassa tukka laittamatta ja kasvot meikittä, niin saadaan sitä näyttämään kuka tahansa näyttämään kamalalta.

Ärsyttäviä nämä ennen ja jälkeen kuvat yleensäkin. Aina pulskasta mahdollisimman epäedullinen kuva ja sit laihtuneena mahdollisimman edustavassa asennossa ja laitettuna.

Ainoa positiiivinen asia tässä on painonpudotus, joka hyväksi terveydelle tottakai.

Vierailija
20/24 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tuollaisen, mutta en vaan jaksa treenata tarpeeksi. Kyllä kurvitkin on ihan mukavat kunhan niitä ei ole liikaa, mutta itse ottaisin mieluummin lihaksikkaan vartalon!