Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-20kg, onko nyt sit muka kaunis?

Vierailija
02.02.2012 |

Mun mielestä ei. Kädet on kuin äijällä ja okei sixpäkki näkyy, mutta minusta tuossa ei ole mitään naisellista. Voisin myös tiputtaa 20kg, mutta haluaisin kiinteän, en mitään lihaskimppu vartaloa. Mitäs muut on mieltä?

http://www.iltalehti.fi/catwalk/2012020115154068_ca.shtml

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnitin enimmäkseen huomiota noihin kulmiin. Jotenkin pomppaavat sieltä esille. Muuta ilmeisesti en huomaiskaan ko ihmisestä jos vastaan tulis. Kamalat. Siis noi kulmat.

kyllä hiukan muhkumman puolella. jo noi piirretyt kulmat on niin hirveet!!! sopivasti lihava pitää olla. kiinteä ja muodokas. ei noin laiha/lihaksikas.

Vierailija
22/24 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mieltä että ap on kateellinen kun ei ole itse tiputtanut sitä kahtakymmentä kiloa.

On kaunis vartalo, ja toki varmaan tossa korostuu noi lihakset, eli näyttää varmaan vielä paremmalta oikeissa vaatteissa. Mielelläni ottaisin itelle tuollaisen vartalon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mieltä että ap on kateellinen kun ei ole itse tiputtanut sitä kahtakymmentä kiloa. On kaunis vartalo, ja toki varmaan tossa korostuu noi lihakset, eli näyttää varmaan vielä paremmalta oikeissa vaatteissa. Mielelläni ottaisin itelle tuollaisen vartalon.

Olen kateellinen että minä en saa aikaiseksi laihduttaa 20kg, mutta jos sellainen ihme tapahtuisi, niin en tosiaankaan haluais tuollaista äijäkroppaa. Sen keskivartalo on ihan kuin teinipojalla, eli ihan suora. Kyllä naisella täytyy kurveja olla.

Ap

Vierailija
24/24 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vartalo on oikein hyvä, mutta minusta punainen tukka ja hillitympi meikki pukisivat häntä paremmin. Jos kulmakarvat ja ripset puuttuvat tai ovat täysin värittömät, niin niiden meikkaamisessa pitäisi olla aika maltillinen.