Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Agressiivisiä ja päällekäyviä kerjäläisiä ovella!

Vierailija
01.02.2012 |

Pakkaset ajaneet näemmä "sisätöihin" rappuja kiertämään... :o(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryöstökohteita.

Ja ilmoitit siis poliisille, jos oikein muistan?

Espoon Viherlaaksossa ovat tänään kiertäneet. Kaksi epäsiistiä miestä reput selässä. Toinen nähty puhumassa kännykkään, että siihen näkyy ainakin olevan varaa.

Vierailija
22/28 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt ihan paikan päällä I-Romaniassa katsomassa, millaisista kylistä tänne tullaan. Ja voin sulle ihan suoraan sanoa, että aika karuista oloista tulevat. Plus täällä heille EI anna mikään taho ruokaa, jos kerjäämällä eivät sitä saa. Eli tosiasia on, että lapsetkin näkevät nälkää, jos eivät saa rahaa suomalaisilta. Yleensä toki saavat sen verran, mutta mitenkään automaattista se ei ole.

kiinnosta itkuvirret!

Eihän heille kuulukaan antaa rahaa hyvä ihminen! He ovat EU-kansalaisia ja elättävät itse itsensä. Jos ei työtä ole niin painukoot sinne mistä tulivat. Romanian valtio pitää heistä huolen, emme me.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja soittaa poliisille epämääräisistä kiertolaisista.

Vierailija
24/28 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt ihan paikan päällä I-Romaniassa katsomassa, millaisista kylistä tänne tullaan. Ja voin sulle ihan suoraan sanoa, että aika karuista oloista tulevat. Plus täällä heille EI anna mikään taho ruokaa, jos kerjäämällä eivät sitä saa. Eli tosiasia on, että lapsetkin näkevät nälkää, jos eivät saa rahaa suomalaisilta. Yleensä toki saavat sen verran, mutta mitenkään automaattista se ei ole.

kiinnosta itkuvirret! Eihän heille kuulukaan antaa rahaa hyvä ihminen! He ovat EU-kansalaisia ja elättävät itse itsensä. Jos ei työtä ole niin painukoot sinne mistä tulivat. Romanian valtio pitää heistä huolen, emme me.

kukaan elätä ja ruoki, jollemme me. Paljonko siinä auttaa hurskastella, että pysyisit Romaniassa ja miksei sun kotimaasi sua elätä... kun toinen jo palelee siellä maassa polvillaan, ei auta viisastelut yhtään. Se on itsepetosta, jota harjoittavat itsekkäät ja ahneet ihmiset, joilla ei riitä halua ja empatiaa miettiä toisten elämää pätkän vertaa.

Vierailija
25/28 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuu tuomioistuimen eteen.

Mistä joku sai päähänsä, että nuo kerjäläiset automaattisesti ovat maahanMUUTTAJIA? Eiköhän pikemminkin maassa käyviä romaneita, tai ihan supisuomalaisia laitapuolen kulkijoita.

Jos he ovat aggressiivisia (aggressiivinen kirjoitetaan muuten kahdella g-kirjaimella), niin siitä tietysti pitää soittaa poliisille. Mutten en ainakaan minä tohdi ketään pakkaseen ajaa, nukkukoon rappukäytävässä jos siivosti ovat. Ihmisiä hekin ovat ja palelevat.

Entäs sitten vaikka joutuu tuomioistuimeen? Oletko ajatellut ettei sillä ole mitään merkitystä.

Vierailija
26/28 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää lisää

Vierailija
27/28 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuu tuomioistuimen eteen. Mistä joku sai päähänsä, että nuo kerjäläiset automaattisesti ovat maahanMUUTTAJIA? Eiköhän pikemminkin maassa käyviä romaneita, tai ihan supisuomalaisia laitapuolen kulkijoita. Jos he ovat aggressiivisia (aggressiivinen kirjoitetaan muuten kahdella g-kirjaimella), niin siitä tietysti pitää soittaa poliisille. Mutten en ainakaan minä tohdi ketään pakkaseen ajaa, nukkukoon rappukäytävässä jos siivosti ovat. Ihmisiä hekin ovat ja palelevat.

Entäs sitten vaikka joutuu tuomioistuimeen? Oletko ajatellut ettei sillä ole mitään merkitystä.

kuin kotimaalainen.

Vierailija
28/28 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahanmuuttajat ovat suunnaton rikkaus Suomelle Lisää lisää

vaan käyvät täällä muutaman kuukauden keikoilla. Perehdy nyt vaan kuule asioihin hiukan syvällisemmin, ennen kuin alat rasisteja kommentteja huudella. Kuulostat ikään kuin vakuuttavammalta, kun ei ole heti perusteesit vinossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi