kokemuksia LÄMPÖNEULAUKSESTA(kasvojen hiusverisuonet)
eli hoito jota kauneusalan ihmiset tarjoavat.
Auttaako hyvin kasvojen punaisiin hiusverisuoniin?
Itsellä on poskessa sellainen n. 1cm*1cm hajanainen punainen "laikku". Epäilen että olisi juuri pintaverisuonia jossain ihme rykelmässä, mutta en tiedä :D
Olen ajatellut hoidattaa sen pois, sen vuoksi kaipailisin kokemuksia tuosta lämpöneulaamisesta. Tai miksei muunlaisestakin hoidosta joka voisi auttaa!
Kiitos
Kommentit (26)
Mulla on hieman couperoosaa poskipäissä ja nenän pielessä. Auttaako siihen? Paljonko maksaa, missä Helsingissä tehdään?
neulauttamassa sääreten katkenneita pintaverisuonia ja lopputulos muutaman kuukauden kuluttua +/-0. Aika pitkään neulatut suonet punottivat ikävästi, mutta lopulta muuttuivat aivan samannäköiseksi kuin ennen neulausta.
Nyt olen aloittanut laserhoidot, ja tulokset vaikuttavat lupaavalta, vaikka vielä on liian aikaista tehdä johtopäätöksiä lopullisesta tuloksesta.
Kun aikanaan hain netistä kokemuksia neulauksesta, jäi itselleni sellainen vaikutelma, että kasvojen suonia hoidattaneet olivat säärten suonia hoidattaneita useammin tyytyväisiä tulokseen. Siltä pohjalta voisi olla ihan kokeilemisen arvoinen juttu. Hinta kuitenkin on vain n. 1/5 laserhoidon hinnasta.
kaksi kertaa tehtiin, välillä käytin jotain erikois a-vitamiini rasvaa. Lopputulos kasvoissa hyvä.
Nostelen ketjua, olisko jollian kokemusta lämpöneulauksesta? Ja olisiko ehdottaa paikkaakin pääkaupunkiseudulta? Entä hintataso?
Kävin eilen neulauttamassa molemmat poskeni. Hoito inhottavaa, "nipistelyn" tuntista. Ei kipuisasti sattuvaa. Minulla oli runsaasti katkenneita verisuonia, paljon hoidettavaa. Vaikutuksen näki heti vaikka ihoni oli kuin "pakanamaankartta": kirjava, punainen, turvonnut, pari mustelman näköistä ja muutama verta vuotanut piste. Ihoa aristi ja kirveli pari tuntia hoidon jälkeen. Sen jälkeen oli helpotti aika nopeasti ja turvotus laski. Nyt on seuraava aamu ja turvotusta ihan vähän parissa kohtaa. Käsitellyt suonet kirkkaan punaisena näkyvillä iholla. Kipuja ei ole. Menen ilman muuta uudestaan jolloin käsitellään leuka ja nenä. Sieraimien alaosa kuulema hoidon ikävin koettelemus. Mutta mitäpä ei kauneuden eteen nainen kestäisi!
Mä olen ottanut pari kertaa, käynyt myös ihotautilääkärillä tehokkaammassa laserissa. Enää en viitsi, kun ei se hoitotulos kestä mulla kuin 1-2 kk. Punaiset suonet palaa aina. Joten tyydyn jatkossa vaan peittämään meikillä.
Kävin aikanaan kosmetologin luona lämpöneulauksessa ja se oli kivulias kokemus, lopetettiin kesken.
Myöhemmin menin ihotautilääkärille laserkäsittelyyn, se oli parempi kokemus. Oli silti epämiellyttävää, etenkin nenän kohta kasvoista arin paikka. Mulla on ruusufinni ja olen 53v, joten alkutilanne oli tosi punoittava poskipäissä ja nenänpielissä. Lääkäri sanoi toipumisajaksi pari päivää, mutta viikon oli toinen poski ja silmän alunenkin pahasti turvoksissa. Toispuoleinen siksi, että sille puolelle annettiin enemmän tehoja. Eli jos on paljon hoidettavaa niin varaa toipumisaikaa. Lopputulos on hyvä ja olen tyytyväinen.
Mulla ketjun nostelijalla on myös rosacea ollut jo vuosia ja verisuonet ovat lisääntyneet tämän vuoden aikana. Stressaavaa! Pakko varmaan kokeilla jossain vaiheessa lämpöneulausta... Kammoan vaan kipua ja hieman huolestuttaa, voiko taudille olla siitä haittaa. Tuskin on. Ajattelin ainakin aluksi hoidattaa vain muutaman suonen kokeeksi. Otin pari viikkoa sitten käyttöön Bionin puhdistustuotteita, White swanin seesami+tyrni+jojobaöljyn ja hyaluronihappovoiteen. Ovat rauhoittaneet punoitusta jonkin verran.
muilla kokemuksia :)
ap