Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies haluaa seksiä ekoilla treffeillä...

Vierailija
01.02.2012 |

... hän ei ole muuten kiinnostunut. Eikö vain? Tyhmä ystäväni luulee muuta :( :D

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu avioliittoon ei aikasemmin!

Vierailija
22/28 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä sanoisin , että kannattaa antaa ekalla kerrallajos pitää treffikumppanistaan. Monesti naiset antavat odottaa ja odotukset nousevat ja jos seksi ei ole todella hyvää niin tunnelma lässähtää. Kaikki pidemmät suhteeni ovat alkaneet panosta ensi tapaamisella :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminen ylikorostettua ja naiset kuvittelevat ettei miehen päässä liikkuisi yhtään mitään muuta kuin se.

Kyllä naisessa paljon muutakin tärkeää. Mitä typerämpi nainen on, niin sitä tärkeämmäksi seksi tulee kun ei ole yhtään mitään muuta.

Jos naisesta tuntuu siltä, että kaikki miehet haluavat vain seksiä, se tarkoittaa sitä että hän sellainen kana ettei hänen kanssaan voi yhtään mitään muuta.

Vierailija
24/28 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 13:33"]

Seksi kuuluu avioliittoon ei aikasemmin!

[/quote]

Pyh! Kun harrastaa seksiä ennena avioliittoa, ei tarvitse enää avioliitossa harrastaa! Näin on, tämä on monen naisen hyväksi havaitsema keino.

Vierailija
25/28 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hän on erittäin normaali mies. Mun vaimo antoi eka treffeillä ja siitähän se idea sitten lähti.

Vierailija
26/28 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hän on erittäin normaali mies. Mun vaimo antoi eka treffeillä ja siitähän se idea sitten lähti.

Vierailija
27/28 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin vasta toisilla treffeillä ja mieheni paljasti jälkeenpäin arvostavansa minua sen takia enemmän. Sanoi luottavansa minuun enemmän siksi. Toki itse olisi mennyt sänkyyn jo ekoilla, ja itseänikin halutti, mutta periaatteesta en anna ekoilla. 

Vierailija
28/28 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tosiaan, joka kohtaa vain sekstisiä miehiä, tekee sen itse. Hän silloin niin typerä ettei hänen kanssaan voi puhua oikein mistään, hän ei ole hauska eikä seurallinen, vaan häntä voi vain yksinkertaisesti panna että hänen kanssaan millään tavalla viihtyisi. Se ei ole niinkään sitä että miehet olisivat sellaisia, vaan siitä että jotkut naiset ovat niin yksinkertaisen itsekeskeisiä ettei heidän jutuissaan ole mitään järkeä ja heidän seuransa puuduttavaa ilman seksiä. Se tietenkin piristää silloin jos nainen siihen innostunut ja antautunut. Ellei siihenkään, niin silloin jo toivoton tapaus.