Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä naisilta tarvitaan,miten

Vierailija
31.01.2012 |

hoidella uusi miestuttavuus ekstaasiin ekalla tapaamisella?Oisko joku vaahtokylpy ensin tyyliin kuoharilasi kädessä,vai pienen juttelun kautta sänkyyn vai suoraa päätä kimppuun?En siis tiedä mitä tehdä.Olen avuton,kun olen ollut liikaa kiinni lapsiarjessa,ilman minkäänlaista seksiä pidemmän aikaa ja tuntuu kun ikää karttuu,niin ei ois sopivaa enää tietyt asiat/käyttäytymiset?

Auttakaa avutonta?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ainakin ärsyttäis, kun myöhemmin selviäisi ettet oikeasti ole sellainen mikä näytit alkuun olevan.

Vierailija
2/4 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaukseta,mut kun tarkoitin sitä tässä,en ehkä osaa nyt ihan tarkkaan ilmaista itseäni,onkohan joku nyt hukassa,mut miten saada tilanteesta "onnistunut"?Millä kikoilla?Siis onhan mulla halut siinä pohjalla ja olen oma itseni,mut kyl se "eka" kerta yhdessä vakuuttaa/karkottaa yleensä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja unohda "kikat". Vaahtokylpy kuulostaa enemmän joltain, mitä nainen haluaisi. Kuohari voi olla ihan jees, mutta utele ennemmin että mistä asioista hän pitää. Minuun tekisi esim. hyvä viski kuoharia paremman vaikutuksen. Pukeudu kauniisti ja tyylikkäästi, mutta älä välttämättä liian tyrkysti. Keskustele älykkäästi, mutta älä yritä olla liian nokkela.

Jos hän on hyvä tyyppi, niin huomaat olevasi kiinnostunut hänen jutuistaan, tekemisistään jne. Naurat hänen jutuilleen täysin luontevasti ja jos tunnet väkevää seksuaalista vetoa häneen, niin mieti siinä keskustellessasi hänen kanssaan, että miltä tuntuisi antautua hänelle aivan täysin, ottaa hänen majesteetillinen kalunsa suuhun ja saada se seisomaan kovana kuin kanki. Miltä se tuntuisi kun hän ottaisi nilkoistasi kiinni ja levittäisi jalkasi ja niin edelleen. Eli kun saatat itsesi seksuaaliseen mielentilaan, niin sun kehonkieli alkaa mukautua siihen. Ja jos se mies ei ole homo, kuuromykkäsokea, pelkuri tai imbesilli (vältä kaikkia noista edellä mainituista) niin hän tarttuu tilaisuuteen. Jos hän ei siinä jännittyneessä tilanteessa ala viemään asiaa eteenpäin, niin dumppaa se jätkä. Annoit hänelle naisena tilaisuuden olla mies. Jos hän kusee sen, niin hänen on tultava kaksin verroin väkevämpänä luoksesi seuraavalla kerralla, omasta aloitteestaan, tai se on ihan pelle. Vältä myös pellejä.

Vierailija
4/4 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata olla liian innokas, mutta osoittaa sopivasti kiinnostustaan, myös seksuaalisesti.

Itse tein lähtemättömän vaikutuksen mieheeni ekalla kerralla hurmaavalla suihinotolla ;)

Eli jos ekstaasiin haluat hänet saatella, niin pukeudu seksikkäästi, puhu rohkeasti vähän pikkutuhmia, hiero sepalusta ja ota suihin.

Kokeile mihin se johtaa ;)

N39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi