oletko pannut monta vuotta nuorempaa miestä?
olen 28 vuotias ja haluisin panna minua ainakin kymmenen vuotta vanhempaa naista..
Kommentit (34)
Käyn säännöllisesti hoitelemassa 70v ja 72 v Naisia.
Ihanaa seksiä
Mies 41 v
Olin aikoinaan kibbutsilla ja siellä oli eräs tosi hottis kibbutznik, jonka kanssa paneskeltiin aina tilaisuuden tullen. Oli aivan uskomatonta seksiä ja mysteeriksi jäi miksi vaimonsa ei hommasta tykänny. Oli usein lastensa kanssa kotoa pois ja ilmeisesti tiesi mitä miehensä puuhailee.
Mutta tämä mies kerran pyysi, että korkkaisin hänen siskonpoikansa, joka oli vielä neitsyt. Näin tapahtuikin, monta kertaa. Oli eno opettanut pojan kunnolla ja minä sitten vielä hioin käytännön puolen kuntoon. Pojan tarkkaa ikää en kysynyt, mutta veikkaisin hänen olleen 16-17 vuotias. Olin tuolloin 28 v.
Suurin ikäero 15 vuotta, meni vähän liian suureksi (ikäero siis) jo. Hän oli 23. Pidän kyllä nuoremmista, mutat sopiva ikäero olisi joku 5-10 vuotta.
Olen pannut 27-vuotiaana 19-v miestä. Vein hänen poikuutensa :)
Vierailija kirjoitti:
Olen pannut 27-vuotiaana 19-v miestä. Vein hänen poikuutensa :)
Lol, " 19 v. mies"
Mua on nyt puoli vuotta (kyllä, lähes tauotta) pannut minua 6 vuotta nuorempi mies. Ah. En vaan saa tarpeekseni. Onneksi tämä jäbä jaksaa 3-4 kertaa yössä. :D
taisi olla 20 vuotta ikäeroa, olin itse 35.
Mieheni on mua 14 vuotta nuorempi. Oltu yhdessä jo kymmenen vuotta. Ikä on vain numero, erittäin usein. Meillä on sielujen sympatia, kuuma rakkaus, ihanaa seksiä. Ei meistä kumpikaan mieti sitä ikää. Eikä miettisi kukaan muukaan, jos olisi roolit toisinpäin, eli vanhempi mies. Miettikää Sauli Niinistöä ja Jenni Haukiota... tai vaikka Ranskan uutta pressaa ja hänen vaimoaan, joka oli aikoinaan hänen opettajansa.
Kaksoisstandardi. Ei se rakkaus kysy ikää jos molemmat aikuisia eikä kumpikaan mikään geriatrikko.
Olen. N44 ja mies on 23. Ei voi kuin suositella jos on kovat halut niinkuin mulla. Halut kohtaa ja kaikki ovat tyytyväisiä. Tässä tapauksessa kyseessä vain seksi, ei seurustelu.
Jo viimeiset kaksi vuotta pannut itseäni 28v nuorempaa miestä (joka siis jo yli 20v eli ei tarvitse kauhistella) ja onpa ihan normaalin kokoisella munallakin varustettu ;) Itse asiassa suhde on meillä muuhunkin kuin seksiin perustuva ja nautimme yhdessä. Että näinkin päin voi olla näin "Saulin ja Jennin aikakaudella".
10 v nuorempi panokaveri oli. Oikein kiva ja teknisesti erittäin taitava. Muuten erittäin paksu kalu, liiankin.
Varmasti nähtäis vieläkin, mutta elämä yllätti. Tapasin omanikäisen miehen, johon rakastuin. Ilmoitin sit tuolle nuoremmalle kauniisti mikä on tilanne.
Seksi mun rakastajan kanssa on parasta ikinä, ylittää mun fantasiat.
23v ja 26v pojat satunnaisesti seksikavereina, valitettavasti eivät tosin samaan aikaan. Parasta kyytiä 34v sinkkunaiselle, tuskin enää edes huolin sänkyyni muita kuin alle 30v miehiä. Niillä tuntuu kestävyyttä ja kokoa olevan kummasti enemmän kuin kasaripojilla, innokkaita ja sopivan tuhmia poikia.
Kyllä olen.