Kusetusta silmälasitarjoukset!!!
tarjous esim. 90€ ja sitten päälle linssin ohennus, heijastuksen esto, kovapinnoite jne.Loppusumma ihan muuta....
Kommentit (13)
paskat lasit saat jos otat ihan karvalakit...ostin kans 2 yhen hinnalla,luulin että maksavat 149 ni oliki sitte 299.heijastamattomat,hiotut,naarmuuntomattomat yms...
yksiteholaseista, joskus harvoin monitehoista. Jos tarvitset lasit kaikilla herkuilla, niin tottakai ne maksaa.
MITÄ tarjous koskee. Millaisia linssejä, millä pinnoilla ja mitkä vahvuudet.
Jos et itse osaa lukea, ei se ole kusetusta.
Aika sama jos pitäisi sinulle myydä mersu ladan hinnalla :D näin kärjistäen
Tarjous:
NYT KAIKKI KEHYKSET -80%, ilmainen näöntarkastus, linssit puoleen hintaan!
Tulos: Joo, ovat -80%- mikäli ostat siihen heiltä linssit. Kehysien hinnaksi jäisi näin 25€. Näöntarkastus tosiaan ilmainen - ja sitten ne linssit: kaksiteholinssit keskihintaisin linssipinnoin -
Total=589€
Että halloo vaan! Linssit siis tulisvat maksamaan 564€.
Selvitin asian - Tallinnasta samat linssit=130€.
Jossain on iso kupla!
mikä on luvattu. En ota ohennusta, heijastuksenestoa tms. lisä"osia".
Eihän autokaupassakaan ole niin, että 20 000 euron tarjousautoon saa samaan hintaan moottorinlämmittimen, kahdet renkaat, metallivärin ja kolmen vuoden huollot maksutta. Kyllä kaikesta haluamastaan ylimääräisestä joutuu maksamaan erikseen.
Itselläni on aika vahva likinälöisyys (-6,5) ja siihen päälle 1,5 diopterin verran ikänäköä, eli tarvitsen erityisohuet kaksiteholinssit. Ja niitähän ei saa tarjouksista, joten minä tavallaan maksan ne muiden tarjoussilkkarit...
Tarjous:
NYT KAIKKI KEHYKSET -80%, ilmainen näöntarkastus, linssit puoleen hintaan!
Tulos: Joo, ovat -80%- mikäli ostat siihen heiltä linssit. Kehysien hinnaksi jäisi näin 25€. Näöntarkastus tosiaan ilmainen - ja sitten ne linssit: kaksiteholinssit keskihintaisin linssipinnoin -
Total=589€
Että halloo vaan! Linssit siis tulisvat maksamaan 564€.
Selvitin asian - Tallinnasta samat linssit=130€.
Jossain on iso kupla!
Tarjous: NYT KAIKKI KEHYKSET -80%, ilmainen näöntarkastus, linssit puoleen hintaan! Tulos: Joo, ovat -80%- mikäli ostat siihen heiltä linssit. Kehysien hinnaksi jäisi näin 25€. Näöntarkastus tosiaan ilmainen - ja sitten ne linssit: kaksiteholinssit keskihintaisin linssipinnoin - Total=589€ Että halloo vaan! Linssit siis tulisvat maksamaan 564€. Selvitin asian - Tallinnasta samat linssit=130€. Jossain on iso kupla!
en ole tuo kirjoittaja, mutta kyllä sieltä saa halvemmalla, ja samantasoiset linssitkin. Eli se kannattaa...
Mun lapsi sai silmälasit ja mies aatteli sit, että hommaa ittelleen samalla uudet, kun kerran halvalla saa. Oli siis joku yhteistarjous kahdet lasit 80 eurolla tms.
No, katselin sit huvittuneena vierestä, kun myyjä alkoi luettelemaan pinnoitteiden sun muiden hintoja. Loppusummaksi näille kaksille laseille tuli pitkästi yli kaksisataa.
Itse kävin 4 vuotta sitten ja päivääkään en ole katunut!!:)
kauhean hyvin sovellu näin voimakkaaseen likinäköön plus ikänäköön.
(tuo, jolla -6,5 sekä 1,5 diopteria ikänäköä)
Ei muuta kun Pietilän operoitavaksi Mehiläiseen! Itse kävin 4 vuotta sitten ja päivääkään en ole katunut!!:)
Itse kävin Mehiläisessä noin kymmenen vuotta sitten. Lääkärin nimeä en nyt muista, saattahan olla, että oli Pietilä :)
Ja todellakaan en ole päivääkään katunut. Elämä paras päätös ja ehdottomasti parhaiten käytetyt rahat.
Esim. Kahdet yhden hinnalla: 179€. Mutta loppujen lopuksi hinnaksi tuli n. 900€.