Nyt minäkin näin uimahallin suihkussa sellaisen jalkoväliään kuuraavan naisen!
Minuuttitolkulla suihkutteli sinne vettä jalat erilaisissa asennoissa. :D
Ja minä kun luulin sellaisia olevan vain jonkun av-mamman mielikuvituksessa... Ja joo, oli pakko huomata, koska jonotin itse suihkuun ja piti vähän väliä tarkistaa jokaisen suihkun tilanne.
Kommentit (49)
nivuset haisee hieltä. Kakkaakin saattaa olla tarttunut perskarvoihin. Nämä kaikki vaikka kuuraan paikata aamuin-illoin.
kastella itseni ihan vaan muodollisuuden vuoksi. Kloori tappaa pöpöt uimavedessä. Suhteellisuudentajua asioihin
uimahalli ja kylpylä on ainut peseytymispaikka.
Apua, mä en kestä!! Tää oli hirnuttavan hyvä ketju!! En mee enää ikinä uimahalliin!!
[quote author="Vierailija" time="02.01.2013 klo 17:59"]
kyykkyvatkuli on kenties ollut panemassa
jotain spurkua äijää ja sen vuoksi hinkkaa niin vimmatusti..??
[/quote]
Voi hemmetti mikä mielikuva tuli.
Mä en koskaan voi enää syödä vatkulia
Kyykkyvatkuli =(
Mä kävin eilen uimassa siellä oli joku 30-33v nainen saunassa, sitten siellä se sani näin: "mulla on aika karvanen pillu" sitten se nousi jollekkin lauteelle ja alko esitellä sen pimppii... sitten sano että: näyttäkää tekin omat pillunne XD vähän mä kuolin nauruun!!! Sitten kum se meni uimaan niin se ei käyttäny uimapukua!!!!!! XD sitten joku uimavalvoja puhutteli sen naisen kanssa...
[quote author="Vierailija" time="22.11.2012 klo 20:44"]ottakaa limukkapullo ja täyttäkä se vedellä ja pöntöllä ollessa sitte pesette sen alapäänne!!
Ei hyvänen aika, jokainen voi puhdistaa jalkovälinsä ihan joka pv, ettei tarvii juuriharjalla kiraa pestä kerran kuukaudessa uimahallilla.
Oletteko niin uusavuttomia, että tosiaan jätätte pesemättä, jos ei vessassa ole käsisuihkua?
Limupullo toimii jopa puuvessassa.
[/quote]
Et oo tosissas??? Miksi vaivautua kun kätevästi voi suihkun alla pestä alapäätä kunnolla? Ja WC käsisuohkussa on paljo bakteereja
[quote author="Vierailija" time="31.12.2012 klo 11:43"]
ei helvetti, kuurausta ja valkovuotoklimppejä! mitä teillä siellä jalkojenne välsiiä oikein on, häh? hyi saakeli.
joo ja uimahalliin en mene enää minäkään katsomaan jotain perverssejä alapääsuihkuttelijoita. olen tosissani!
Täytyy olla alapää aika pitkään pesemättä, jos sinne kertyy jotain klimppejä.
Jotkut eivät vaan ymmärrä sarkasmia tai ylidramasointia
ei helvetti, kuurausta ja valkovuotoklimppejä! mitä teillä siellä jalkojenne välsiiä oikein on, häh? hyi saakeli.
joo ja uimahalliin en mene enää minäkään katsomaan jotain perverssejä alapääsuihkuttelijoita. olen tosissani!
saunassa on lasiovi. Lapset katsoivat pikkasen pitkään, kun suihkussa oli nainen, joka kyykistyi ja persaus pitkällä pesi haarojaan kauan aikaa. "äiti, miksi täti noin tekee" Jouduin lapsille sanomaan, että ei saa katsoa, kun paikat näkyivät kyllä ihan levällään...
ottakaa limukkapullo ja täyttäkä se vedellä ja pöntöllä ollessa sitte pesette sen alapäänne!!
Ei hyvänen aika, jokainen voi puhdistaa jalkovälinsä ihan joka pv, ettei tarvii juuriharjalla kiraa pestä kerran kuukaudessa uimahallilla.
Oletteko niin uusavuttomia, että tosiaan jätätte pesemättä, jos ei vessassa ole käsisuihkua?
Limupullo toimii jopa puuvessassa.
onko siinä jostakin itsetyydytyksestä kyse kun minuuttikaupalla suihkuttelee jalkojen väliä? luulen että on.naisten vastaus miesten saunojen perversseille käteenvetäjille on suihkuhinkkaajat. ällöttää.
on suihkuhuoneen yhteydessä wc, jossa alapesusuihku. Siellä itse ainakin pesen, en viitsi toisten nähden suihkussa.
on hulluja pullollaan. Ei ne mahda itselleen mitään. Pitäskö niitä kieltää tulemasta uimahalliin kun pesevät pyllyään vähän hassusti?
Itse olen jo 45-vuotias ja pieni huomaamaton suihkaisu alapäähän riittää. En ole koskaan sairastanut mitään tulehdusta alapäässä, jos ei raskauden aikaista hiivaa lasketa.
Lisäksi olen kuullut molemmilta elämäni miehiltä, että minulla on maailman paras pimpsa, tuoksuu hunajalta, on pieni ja houkutteleva.
Itse olen jo 45-vuotias ja pieni huomaamaton suihkaisu alapäähän riittää. En ole koskaan sairastanut mitään tulehdusta alapäässä, jos ei raskauden aikaista hiivaa lasketa.
Lisäksi olen kuullut molemmilta elämäni miehiltä, että minulla on maailman paras pimpsa, tuoksuu hunajalta, on pieni ja houkutteleva.
nivuset haisee hieltä. Kakkaakin saattaa olla tarttunut perskarvoihin. Nämä kaikki vaikka kuuraan paikata aamuin-illoin.
Mun mies on niin karvainen, että sillä kuulemma tuppaa jäämään kakkaa perskarvoihin. Mutta että naisella, jösses sentään!
Olen hoikka ja hajuton, eikä mulla ole sellaisia poimuja tai hikionkaloita kropassani, että pitäisi alkaa käyttämään akrobatiaa peseytyessä. VÄhäinen hankaus riittää niin kainaloiden kuin alapäänkin osalta. Minäkin ihmettelen näitä pimpin kuuraajia, mutta kukin tyylillään. Lähinnä vaan hupaisaa katsella heidän tonkimistaan.
piti ap:n oikeen useampi aloitus tehdä aiheesta.
kastella itseni ihan vaan muodollisuuden vuoksi.
Kloori tappaa pöpöt uimavedessä.
Suhteellisuudentajua asioihin