Kahdet kaksoset kolmessa vuodessa? :O
Olin eka raukkamainen 23 vuotias yksinoleva tyttö joka opiskeli itsekseen sairaanhoitajaksi. Vuonna 2007 tapahtui ihmeitä, kun tapasin ihanan miehen ja se olikin sitten rakkautta melkeinpä heti.. Olimme varmoja että meille tulisi joskus muutama lapsi, mutta ei sentään sen enempää. Vuonna 2009 yllätyimme kun sain kaksoset alkusyksystä. Pystyin helposti hoitamaan kahta vauvaa ja luulimme että yksi vauva voisi olla vielä hyvä idea. No en tullut ekalla kerralla raskaaksi ja sitten siinä taas oltiin. Päätimme että haluamme vielä yhden lapsen. Pian tulin raskaaksi, ja ultrassa saimme olla ihan järkyttyneitä ja samalla vähän iloisia kun saimme tietää että vatsassa pumppaakin 2 sydäntä.
Kommentit (38)
Juups, blogi oli mahtava :) Kun luin pitkälle arkenne kuullosti ihan riehakkaalta ja suloiselta sekä tietty koskettavalta!! =) Onnea sulle nyt nuorimmista kaksosistasi
Kiitos onnitteluista myös edelliselle!
T: AP
Olitko joku koulukiusaaja tai jotain?
ihana ja ihmeellinen tuuri. ja vielä kun imetätkin kahta nuorimpaa!(:: Onnittelut!!
Se blogi sittenkin onkin varmaan sun.. ;)
Miksi ap oli raukkamainen? Missä oltiin kun et tullut ekaqlla kerraööa raskaaksi ja päätitte siis toiseen kertaan (?) että haluatte vielä lapsen?
Mikä blogi?
Kylä se on sinun? :O
Ja miksi kirjoitit nimikirjoitukseen ap, kun minähän sen aiheen tein?..
Niitäpä tietty (: Itselläkin on kaksospojat kohta 2 vuotiaat ?
pitää vissiin huttaa kun muuten ei tule vastausta...
oon itse 14 vuotias ja haluaisin kaksoset oot onnekas ja sul on onnee jos saat ja viel kaksin kipalein :D
Se blogi on ton ap blogi, ymmärsitkö?
Sitäpä juuri kotiovelle saakka :)
Toivoo: Nalle, Senja, Kiia ja elena =)
ONNEE! onnee onnee onnee onnee onnee onnee.....
onnee sul =)))))))))))
mutta edelleenkään ei selvinnyt mikä blogi, ts. minkä niminen, mistä sen löytää tjsp.
Jos vaan sanoo "no se ap:n blogi" niin eipä tuosta hirveästi kostu.
Se blogi on ton ap blogi, ymmärsitkö?
Oon itekki 3 ihunan mukulan pienillä ikäeroilla mamma ja tiedän miten ihanaa on olla äiti
On varmaan ihanaa mitä olen blogiasi lukenut arjestanne siellä! =)