Nyt loppui Huuto.netin käyttö
mun osalta. Parin viikon sisään mua on huijatta 2 kertaa. Ostin merkkivaatepaketin pojalle ja joukossa oli loppuun kulutettua reikäistä vaatetta. Ja sokerina pohjalla ostin tunnistatuneelta käyttäjältä Iittalan astiat, joita ei sitten lähettänyt :( vaikka maksoin
Kommentit (6)
Hinnat ovat älyttömät: Käytetystä tavarasta postareiden kanssa maksaa melkein yhtä paljon kuin uudesta, jonka voi vaan käydä hakemassa kaupasta.
tunnistautumattomasta voi hei tehdä rikosilmoituksen ihan yhtä lailla!
tunnistautumattomasta voi hei tehdä rikosilmoituksen ihan yhtä lailla!
joten heitä ei välttämättä mistään löydy. Pankkitilikin on mummon kummmin kaiman.
Paketissa oli vain 6 vaatetta ja hintaa jokaiselle tuli noin 5e. Siinä mielessä kohtuullista odottaa, että ovat ehjiä.
Olenkin jo ilmoittanut astioiden myyjälle, että jos ei tämän viikon loppuun mennnessä tapahdu mitään niin tästä tulee poliisiasia.
Arvostelut oli myyjällä? Mä en uskalla ostaa postitse muutakuin hyvät arvostelut saaneelta, siis sellaiselta joka on tehnyt kymmeniä kauppoja, vähintään.
Ja lastenvaatepaketissa pitäisi ehdottomasti lukea jos joku vaate on risa tai erityisen kulunut, tai sitten koko paketin kunto luokitus on oltava "tyydyttävä".
Onneksi asutaan pk-seudulla, joten voin tarvittaessa noutaakin tuotteen ja samalla tarkistaa kunnon, ennen maksamista. En ole tehnyt vielä kuin parikymmentä kauppaa, mutta kaikki on ollut niinkuin pitikin, ja plussia on vaihdeltu.
ja tuossa merkkivaatepaketissa kannattaa miettiä, olivatko omat toiveet missään suhteessa hintaan.