Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aina kauhulla lukenut täällä juttuja miehistä, jotka

Vierailija
31.01.2012 |

kohtelevat tyttöystäviään/vaimojaan huonosti ja ajatellut että kyllä mulla onkin ihana mies. Mutta mitä tekeekään omani:

Tuli eilen töistä ja oli aluks ihan normaali, ehkä vähän kärtynen. Sitten haukkuu mut ihan pataluhaks syyttä suotta. Sano kaikkea minkä tiesi loukkaavan mua. Ei puhuttu koko iltana enää mitään. Aamulla jatku, huusi mulle turhasta ja syytti mua asioista joille en voi mitään.

Olen tosi loukkaantunu ja ihan puulla päähän lyöty. Kokopäivästä ei oo tahtonu tulla mitään, kokoajan vaan itkettää. Olen aina yrittäny olla hyvä vaimo voi jopa sanoa että pitänyt miestä kuin kukkaa kämmenellä.

Nyt en siis tiedä mitä tehdä. Töitten jälkeen joko a) sama jatkuu b) mies on kuin mitään ei olisi tapahtunut c) pyytää kovasti anteeksi. Eli mikä olis nyt paras tapa toimia, näyttää että mua ei kohdella näin?! Haluaisin siis todella näpäyttää miestä. Kaikilla on joskus huonoja päiviä ja vituttaa mutta ei sais tuollalailla purkaa sitä kumppaniin. Niin, muutama vuosi ollaan oltu yhessä, ei lapsia.

Vastauksia kiitos!!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet on just tollasia

eivät kerro mistä kyse ennen kuin se on heille itselleen täysin selvää

eli sinuna sanoisin että odotan selitystä käytökselle ja siihen asti suhtaudut häneen lempeällä kärsivällisyydellä

Vierailija
22/22 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonut siis hirviön ja tuossa on lopputulos?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla