Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: kumpi teillä on yleensä aloitteentekijä seksiin, mies vai vaimo?

Vierailija
31.01.2012 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle riittää kerran viikossa.Nukumme siten että mä alasti ja rouvalla pikkarit verhonaan. Mun käsi rouvan housussa ja kaluni on rouvalla kädessä. Aamulla sanomme huomenet siten että mä annan pusut suulle, rinnoille ja nuolaisen pari kertaa pimppiä ja rouva antaa pusut suulleni ja kalulleni ja imee sitä stondikseen asti.

Vierailija
2/18 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

fifty/sixty, minä/mies:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiennyt ennen tätä palstaa että oikeasti on miehiä joita ei seksi kiinnosta

meillä kyllä kiinnostaa vaikka kesken yötä herättäisi, mies 43 v

jos menen viereen sohvalle istumaan niin se on miehen mielestä jo aloite

joo, rasittaa joskus

Vierailija
4/18 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä laihoin tuloksin =(

Vierailija
5/18 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ehkä vähän ahkerammin. Joskus olen miettinyt, että jos en tekisi aloitetta, kuinka kauan joutuisin odottamaan miehen aloitetta. Itse saan joskus pakkeja, mies ei koskaan (tai olen mä antanut sille yhdet pakit, kun en toisella tapaamiskerralla antanut parkkipaikalla ;))

Seksiä on keskimäärin kolme kertaa viikossa, jos useampi päivä uhkaa jäädä väliin, niin saatan ilmoittaa jo aamulla, että osaa mies sitten illalla varautua.

Vierailija
6/18 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä menee niin, että omille aloitteille vaimo antaa pakkeja ja aloitekyky menee siihen ja pyrkii sellaiseen ei-seksuaaliseen tilaan. Ovatko ne pakkeihin johtaneet aloitteet aloitteita?

Ja sitten kun on siinä ollaan vaan-tilassa, niin vaimo jossain vaiheessa tekee aloitteen (tai antaa ymmärtää, että nyt minun pitää tehdä aloite) silloin kun hän on "valmis". Tekeekö hän aloitteen?

Vierailija
7/18 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostan pihtarieukkojen aiheuttamat nuoruuden kärsimykset. Seuraavan kerran annan vuonna 2030 jos sittenkään.

Vierailija
8/18 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon seksuaalisesti aktiivisempi, ja haluaisin seksiä paljon useammin kuin mieheni. Näin on ollut suhteemme alusta alkaen.

Hän on töiden jälkeen usein väsynyt, varsinkin siinä vaiheessa kun lapset on saatu nukkumaan.

Saan kyllä aina lopulta "viriteltyä" hänet petipuuhiin, ja äkkiä se väsymys unohtuu. ;)

Vierailija
9/18 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kimpussa

Vierailija
10/18 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mä haluisin olla se alotteen tekijä joskus,tai oonhan mäkin mut oon sanonutkin et ois kiva,vähä kiihottavaa,jos olis joskus hieman torjuvampi.kun on heti valmis.

Vierailija
11/18 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin joka päivä - miehelle riittää kerran (ehkä kaksi) viikossa. Lopetin vonkaamisen, koska se tuntui masentavalta.

Mies tekee aloitteen ja suostun aina. Otan aina, kun vain saan.

Vierailija
12/18 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän haluisi vaikka joka päivä,itselle riittää pari kertaa viikossa.

Vierailija
13/18 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervehdys täällä pekka . olen aktiivinen kyllä hyvä musta .onko täällä naisia keskustelen.

Vierailija
14/18 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme vonkaa kumpikaan toista, meillä saa panna/"annetaan" vaikka keskellä yötä jos siltä tuntuu tai vaikka aamulla työntyä sisään jne. Minutkin on myös monesti herätetty käymällä vehkeisiin kiinni ja menoksi tyyliin :) On se vaan ihanaa elää kun kummallakin samanlaiset halut seksissä.

Vierailija
15/18 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina valmiudessa ja minun kimpussani, joten en ikinä ehdi tekemään aloitetta. Kun annan pientäkin vihiä että seksihommat saattaisi kiinnostaa, niin mies on jo heittänyt minulta housut :D

Vierailija
16/18 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme vonkaa kumpikaan toista, meillä saa panna/"annetaan" vaikka keskellä yötä jos siltä tuntuu tai vaikka aamulla työntyä sisään jne. Minutkin on myös monesti herätetty käymällä vehkeisiin kiinni ja menoksi tyyliin :) On se vaan ihanaa elää kun kummallakin samanlaiset halut seksissä.

parisuhteenne ikä?

Vierailija
17/18 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteenne ikä?

Ollaan n.40 kymmpisiä, uusioperhe (kummallakin omia lapsia) ja kärsitty edellisessä/sissä suhteessa seksin puutteesta, tiedämme siis molemmat miltä tuntuu kun toinen kieltäytyy seksistä. Osataan puhua paljon asioista, myös seksistä ja kummankin toiveista, eikä meitä kumpaakaan haittaa vaikka puhumme esim. existä seksin aikana :), ollaan vaan niin samanlaisia joka suhteessa!! Harmittaa kun ei löydetty nuorempana toisiamme, josta myös on puhuttu. Mutta nyt otetaan kaikki "menetetty" aika hyvästä parisuhteesta takasin. Kumpikin on aikoinaan saanut hyvää seksiä ja paljon (tästäkin myös puhuttua)....mutta ne oli niitä sinkku aikoja...kumpikin etsi "koko pakettia" kenen kanssa voisi nauttia elämästä ja tietysti seksistä.

Vierailija
18/18 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaimo. Nyt kun on vauva ja taapero niin seksinmäärä on vähentynyt, miesparka ei enää jaksa tehdä aloitetta....mut tais olla aiemminkin niin, että minä olin aloitteellisempi. Toivon mukaan jatkossa lapset nukkuu paremmin ja saamme seksiä keskeytyksettä!