Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhempani huomioivat ainoastaan kuopuksemme??? =(

Vierailija
14.11.2005 |

surettaa kun esikoisestamme (5v) on tullut vanhemmilleni kuin ilmaa sen jälkeen kun pieni tyttömme (nyt 1v) syntyi.... =(

poika, joka aikaisemmin oli mummon silmäterä on muuttunut helposti sivuutettavaksi ja ärsyttäväksi " höseltäjäksi" joka vain yrittää saada huomiota. kun sitten tyttö taas on niiiiiin ihana mummon mielestä ja hänelle on vaan kujerrettava jatkuvasti vaikka poika yrittää kaikin keinoin saada mummoa katsomaan esim piirrustustaan vieressä....

totta on että pojalla on normaalia uhmaa, mutta minusta vaikuttaa siltä että sen takia hänestä on tullutkin erittäin ärsyttävä vanhempieni mielestä... herää ajatus että mitähän sitten kun tytöllekin tulee uhma.. hylkääkö mummo sitten hänetkin vai " antaako anteeksi" koska tyttöhän on niiiiiiiin ihana ja suloinen!!!!!! äitini oli varma jo esikoisesta että tyttöhän sieltä tulee... onko tämä nyt sitten unelmien täyttymys mummolle??

kellä muulla on vastaavia kokemuksia...?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja sisarellani oli poikia ja sitten kun sain tytön, niin avot! Siitä se taivas aukeni mummulle. Tästä sisareni onkin minulle kateellinen, mutta minkäs minä sille voin......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi