ENE (= VLCD) -laihdutus alkaa huomenna lääkärin valvonnassa
Jännittää jopa. Kuinkahan kestän, jaksan sortumatta, mikä on lopputulos. Mies hiljaisen innostuneena tukijana vierellä.
Lähtöpaino 101,3kg
Onko muilla kokemuksia??
Kommentit (44)
Olin ENE -ruokavaliolla kolme kuukautta (lääkärin valvonnassa) ja sen jälkeen jatkoin uudistuneella ruokavaliolla. Kolmen kuukauden jälkeen paino tippui 30 kiloa, sen jälkeen puolen vuoden aikana 20 kiloa. Yhteensä siis 50 kiloa painonpudostusta, aloituspaino oli 140kg.
Nyt tilanne taas paha.
Pääsin 88 kiloon, nyt taas vaaka näyttää 114kg.
Sellaista se on, kun ongelma on korvien välissä.
olet nähnyt! Mene ihmeessä terapiaan tai johonkin henkiseen valmennukseen, niin saat apua korvien väliin; jokin syyhän tuolle syömiselle on! Eikä se taatusti ole se että olet huono tai itsekuriton ihminen.
viime keväänä 5 kg (lähtöpaino 60 kg, lopputulos 55 kg). Ennen syyskuuta oli mittarissa 63 kg. Tämän kokeilun jälkeen olen alkanut vain syödä järkevämmin (iso osa lautasesta kasviksia, niukasti lihaa, sopivasti perunaa/riisiä/pastaa). Kevyttä liikuntaa säännöllisesti. Nyt paino on laskusuunnassa 57 kg:ssa. En ole edes asettanut aikatavoitetta, milloin sen tulee olla tavoitepainossa 55 kg:ssa.
Olin ENE -ruokavaliolla kolme kuukautta (lääkärin valvonnassa) ja sen jälkeen jatkoin uudistuneella ruokavaliolla. Kolmen kuukauden jälkeen paino tippui 30 kiloa, sen jälkeen puolen vuoden aikana 20 kiloa. Yhteensä siis 50 kiloa painonpudostusta, aloituspaino oli 140kg.
Nyt tilanne taas paha.
Pääsin 88 kiloon, nyt taas vaaka näyttää 114kg.
Sellaista se on, kun ongelma on korvien välissä.