Tässäpä palstan niinistöläisille
illan ratoksi idolinne suuresti ihailemaa maailmankirjallisuutta, päähenkilöinä kaksi 8-vuotiasta tyttöä. Hauskoja lukuhetkiä!
"Siinä samassa hän hyppäsi ylös ja heittäytyi kaulaani punaisena ja kyyneleisenä. Hänen poskensa olivat märät, huulet turvonneet kuin kirsikat, kiharat valuivat epäjärjestyksessä. Hän suuteli minua aivan mielettömänä, suuteli kasvojani, silmiäni, huuliani, kaulaani, käsiäni, hän nyyhkytti hysteerinä, puristin häntä tiukasti itseäni vasten ja syleilimme toisiamme suloisesti, iloisina, kuin ystävät, kuin rakastavaist jotka tapaavat toisensa pitkän eron jälkeen. Katjan sydän sykki niin kiivaasti että kuulin sen joka löynnin.
---
Tule minun sänkyyni! Hän sanoi vetäen minut vuoteesta. Hetken kuluttua olimme hänen sängyssään, syleilimme ja painauduimme tiiviisti toisiamme vasten. Katja alkoi kiihkeästi suudella minua. - Kyllä minä muistan , miten suutelit minua öisin! hän sanoi karahtaen punaiseksi kuin unikko."
Kommentit (9)
Pohdiskelehan tämän viestinnän vaikutusta oman ehdokkaasi kampanjaan. Molemmat ehdokkaat ovat esittäneet toivomuksen, että ei heiteltäisi lokaa, ja sitä sinä et nyt tarkoitushakuisilla ja mustamaalaamaan pyrkivillä toimillasi toteuta.
Että mitäs jos siirtyisit takaisin asialinjalle? Jos paukut eivät riitä asialliseen keskusteluun esim. ulkopolitiikasta, niin voit varmaan pyytää esimerkiksi vanhempiasi auttamaan sopivien näkökantojen löytämisessä.
mutta viimeisimmät kaksi nostoa eivät ole minun. Ja olen aikaisemmin nostanut tätä vain kun joku noista ns. palstapersuista on aloittanut raivostuttavan ja _perusteettoman_ varakakkareikä-pedofiilihaavisto-tyyppisen pommituksen. Suivaannuin niin totaalisesti siitä feikistä homoseksipalsta-jutusta että sen jälkeen mulle oli aivan sama pelataanko likaista peliä vai ei. Tämä aloitus sentään on totta.
tietystä ihmisryhmästä tämän päivän suomessa. onneks teitä ei ole kuin kourallinen.
erityisesti photoshoppauksesta pitäville ihmisryhmille. Lämmöllä. Jos olette oikein kilttejä, voin laittaa vielä lisää. Nimittäin tuonlaatuisest lainaukset ei todellakaan tuohon lopu. ap
palstalla ollaan taas niin kiinnostuneita erilaisista pervouden lajeista.
dirty old man on näissä kuvioissa?