Taas ostin muka varastoon 3 erikoisolutta ja 3 litraa viiniä ja hups, ne menikin kaikki ja muisti poikki!
aina sama tarina, tulin salilta ja olin onnessani että 54 vuotiaana nostin 105 kg vinopenkistä ja palkaksi ostin 3 erikoisoluttta ja 3 litraa viiniä, maistelin niiitä ja huips join taas kaikki perjantaina, lauantaiksi oli hieman kai jäljellä viiniä, olen kai juonut ne kun en muista mitään pe-ilta ja lauantaista
miksi aina käy näin? se on melkein joka viikonloppu sama ruljanssi.
Kommentit (15)
kaikki on vauvafoorumin syytä, tämä paska saa aikaan levottomuutta ja lisää demoneita päähän varsikin propalestiinalaistyttöjen jutut suututtaa ja masentaa ja lääke: alkoholismi..
Vierailija kirjoitti:
ja taas viikko raittiutta ja perjantaina tulee "se feelis" että irtoutua arjesta ja miten taas meni kori olutta ja toinen lauantaina?=
Feelis? Se on kyllä ihan fiilis vaan
Eli ne juomat toimivat ja tekivät tehtävänsä niinkuin pitikin!
Mulla on ollut sama varasto alkuvuodesta saakka, paitsi viini 3x0,75. Me ollaan erilaisia. En mä kyllä käy salillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Suominaisen lauantai.
Harvempi nainen nostaa vinopenkistä yli sata kiloa. Aloituksessa kerrotun viinimäärän nyt saattaa moni juodakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suominaisen lauantai.
Harvempi nainen nostaa vinopenkistä yli sata kiloa. Aloituksessa kerrotun viinimäärän nyt saattaa moni juodakin.
en olekaan nainen vaan mies
Varastoon ostaminen kertoo jo ongelmasta. Miksi pitäisi ostaa varastoon? Ei varasto kaipaa alkoholia. Osta vaan juotavaksi ja kertamäärä. Ei mitään 3L viiniä, kyllähän siinä muisti menee.
Juotavaksi ne on tarkoitettu. Isojen määrien juomisen huono puoli on hirveät krapulat.
Viina säilyy huonosti kotioloissa😉
Jos et ole vielä tajunnut niin olet alkoholisti. Hae apua
Keräsin eilen kello 14, tänään kello 16. Työtön kun on, niin sitä on ihan sama toisaalt amilloin herää.
ja taas viikko raittiutta ja perjantaina tulee "se feelis" että irtoutua arjesta ja miten taas meni kori olutta ja toinen lauantaina?=