Sinä koka roikut työajalla AV:lla... Mitä teet ja miten esimiehesi hyväksyy sen?
Ihmettelen, missä ammatissa/ työssä on nykyään aikaa roikkua netissä työajalla???
Miten ihmeessä työnantajasi hyväksyy sen??
Kun säännöllisesti joku kertoo roikkuvansa työajalla täälä Aihe Vapaa-palstalla, niin ihmettelen vain mitä työtä ko tyypit tekevät, ja miten on mahdollista, se että esimies ei puutu siihen...
Ps Yrittäjät älkää vaivautuko vastaamaan
Kommentit (11)
Ja yksityisessä yrityksessä, suuressa sellaisessa. Kyllä täällä yllättävän monella on ainakin ajoittain luppoaikaa, toisaalta joskus taas armoton kiire. Oma työni on leppoisaa, esimieheni tietää kyllä, että ehdin netissäkin välillä surffailla, mutta eipä ole asiaan mitenkään puuttunut (työni kun teen vähintäänkin hyvin, eikä palkkakaan ole kovin kummoinen).
Työskentelen viestinnän ja markkinoinnin parissa ja olen siinä hyvä. Hommat hoituu tosi sukkelaan ja tulos ylittää silti odotukset. Joten aikaa jää surffailuun. Toisaalta kun teen töitä, teen niitä sata lasissa ja yli - enkä pystyisi siihen tahtiin 8 h päivässä. Siispä surffaan, käyn kahvilla, juttelen työkavereiden kanssa ja hoidan omia asioita työajalla.
nettiseikkailuja kysyn vaan. Työt ei tekemällä lopu ja ylityötunnithan ne vaan napsahtelee kun koneella kirjoittelee.
kun kerran avasin tämän. Hyväksyn oikein hyvin itseni pomona, olen säntillinen ja uuttera kuten yrittäjän kuuluu olla eikä tämä ole minulle ongelma.
enkä tosiaankaan jaksa koko päivää vääntää tekstiä, vaan aivo vaatii välillä lepoa. Pomolta on lupa ja suositus, pitää olla ajanhermoilla, kato.
Olen konsulttina IT-alalla ja saan tunnissa aikaan sen mitä muut kolmessa. Pomolle on yks hailee mitä teen työaikana kunhan asiakkaat maksavat laskunsa valittamatta.
Olen konsulttina IT-alalla ja saan tunnissa aikaan sen mitä muut kolmessa. Pomolle on yks hailee mitä teen työaikana kunhan asiakkaat maksavat laskunsa valittamatta.
Tein äskettäin työkaverin sijaisena hänen työnsä, jossa on asiantuntija ja koulutettu. Sain kahdessa tunnissa päivän työt tehtyä.
mutta näin kotikonttoripäivinä, kun esim. työkoneella ajan tiedonsiirtoja, voin ihan hyvin olla kotikoneella netissä aina välillä. Ei siinä ole mitään ongelmaa.
koska teen töitä 2 päivää viikossa etänä :) Teen kyllä tarvittavat tunnit, mutta tulevat useammassa lyhyessä pätkässä kun välillä taukoilen netissä.
Joten käytän sitä hyväksi...