Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menuehdotuksia synttäreille!

Vierailija
30.01.2012 |

Järjestän synttärit, vieraaksi on tulossa noin 10 naispuolista ystävääni. Yksi on kasvissyöjä. Osa tulee kauempaa, joten pitää olla melko ruokaisat tarjoilut. Boolia juodaan ja illalla baariin, mutta mitä tarjoaisin?

Olisko ensin joku ruoka, esim. kanalasagne/ kasvisversio ja salaattia, sitten myöhemmin cocktailpaloja ja makeita herkkuja?

Toinen vaihtoehto ruokaisia piirakoita ja useampaa salaattia+ makeat?

Ehdotuksia, olen kyllä taitava tekijä joten siitä ei jää kiinni. Ei kuitenkaan mitään fine dining-meininkiä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee salaatti, seuraksi patonkia, leikkeleitä.

Mukaan vaikka coctailpiirakoita mitä mainitsit.

Tai osta niitä tortilallättyjä, laita tuorejuustia ja salaattia. Mukaan kinkkua, kalkkunaa, kasviksia. Rullaa ja halkaise.

Hyviä ja maistuvat moneen makuun.

Ruisnappeja lohella, kasviksilla yms.

Vierailija
2/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvat naiset saavat hepulia, jos ruoka on lihatonta. Tee pelkkää kasvislasagnea, esim. feta-pinaattilasagnea.

Naisporukalle saattaisin intoutua näpertämään jonkinlaisia tapaksia, mutta jos tosiaan pitää olla ihan ruokaisaa, niin ehkä tuo lasagne sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika huono keksimään kasvisruokia, kun itse syön lihaa ja kalaa oikeastaan joka ruualla.

En tarkoittanut cocktailriisipiirakoita, vaan tyyliin kinkku-, kana-vuohenjuusto ym. suolaisia piirakoita.

t:ap

Vierailija
4/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkarapusalaatti tuli ensimmäisenä mieleen. Tai sit tortilloja jotka jokainen täyttää itse.

Vierailija
5/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleisekseen.

Vierailija
6/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kaikki laihduttaa, enkä minä ainakaan söisi, koska se on todella tuhtia ja rasvaista.

Onko sulla Jamie Oliverin keittokirjoja. Niissä on aina kaikkea tajuttoman ihQua.

Vierailija
7/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpais ihan perus tummatleivät kauniisti laitettuna tai lämpimätvoileivät.tai kinkkupiirakka.

Vierailija
8/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden syöminen ja kaikilla on kuitenkin juhlavaatteet. Aloitetaan jo hyvissä ajoin, joten vois olla mielellään jotain semmoista jota vois syödä myöhemminkin lisää.

Omastakin mielestä lasagne on liian raskasta, mutta oon huono keksimään semmoista josta sais kivan kasvisversion.

t:ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi