Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoisitteko loppuun asti, asuntoa-asiaa.

Vierailija
30.01.2012 |

Toisessa vaakakupissa painaa lasten koulu ja kaveriasiat. Joutuisivat muuttamaan toiselle asuinalueelle.



Toisessa painaa se, että miehelle ei oikein löydy töitä (ei ole koulutusta), eikä selkävaivojen vuoksi kaikkia töitä pysty tekemään. Nyt on ollut työttömänä. Itselläni on korkeakoulututkinto, mutta ala, jolla ei ole oikein töitä. Työtä on tällä hetkellä tiedossa syksyyn 2013. Säästöjä olisi noin vuodeksi, jos mies tippuu peruspäivärahalle, joka tapahtuisi ensi vuoden alussa, jos ei olisi töitä.



En tiedä, olisiko se sitten varman päälle pelaamista, että luopuisi vaan omistusasunnosta ja muuttaisi muuaalle. Kerranhan se vain kirpasisi. (Lapsia)

Toisaalta voihan noissa työasioissa paremminkin käydä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa vaakakupissa painaa lasten koulu ja kaveriasiat. Joutuisivat muuttamaan toiselle asuinalueelle.

Toisessa painaa se, että miehelle ei oikein löydy töitä (ei ole koulutusta), eikä selkävaivojen vuoksi kaikkia töitä pysty tekemään. Nyt on ollut työttömänä. Itselläni on korkeakoulututkinto, mutta ala, jolla ei ole oikein töitä. Työtä on tällä hetkellä tiedossa syksyyn 2013. Säästöjä olisi noin vuodeksi, jos mies tippuu peruspäivärahalle, joka tapahtuisi ensi vuoden alussa, jos ei olisi töitä.

En tiedä, olisiko se sitten varman päälle pelaamista, että luopuisi vaan omistusasunnosta ja muuttaisi muuaalle. Kerranhan se vain kirpasisi. (Lapsia)

Toisaalta voihan noissa työasioissa paremminkin käydä.


tai sen myymisestä.

ap

Vierailija
2/6 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinun NYT pitäisi myydä asunto ja muuttaa perhe muualle, jos teillä taloustilanne joskus 1,5 vuoden päästä mahdollisesti heikkenee?



Odota ja katso. Ehtii sen asunnon panna myyntiin sitten vaikka ensi keväänä, jos alkaa näyttää kehnolta. Kesään asti ei ehkä kannata jättää, jos sulta menee duuni syksyllä - kesäisin asunnot ei oikein kierrä.



Miehesi kannattaisi nyt jo alkaa etsiä koulutusta itselleen jollekin kevyemmälle alalle. Onhan tässä vuosi aikaa!



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinun NYT pitäisi myydä asunto ja muuttaa perhe muualle, jos teillä taloustilanne joskus 1,5 vuoden päästä mahdollisesti heikkenee?

Odota ja katso. Ehtii sen asunnon panna myyntiin sitten vaikka ensi keväänä, jos alkaa näyttää kehnolta. Kesään asti ei ehkä kannata jättää, jos sulta menee duuni syksyllä - kesäisin asunnot ei oikein kierrä.

Miehesi kannattaisi nyt jo alkaa etsiä koulutusta itselleen jollekin kevyemmälle alalle. Onhan tässä vuosi aikaa!


jos asunnon arvo tippuukin sitten tuntuvasti. (Jopa niin että jäisi velkaa). Nyt sitä on kylläkin 80 % asunnon arvosta. Kevällä 2013 sitten noin 70 - 72 %

ap

Vierailija
4/6 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinun NYT pitäisi myydä asunto ja muuttaa perhe muualle, jos teillä taloustilanne joskus 1,5 vuoden päästä mahdollisesti heikkenee?

Odota ja katso. Ehtii sen asunnon panna myyntiin sitten vaikka ensi keväänä, jos alkaa näyttää kehnolta. Kesään asti ei ehkä kannata jättää, jos sulta menee duuni syksyllä - kesäisin asunnot ei oikein kierrä.

Miehesi kannattaisi nyt jo alkaa etsiä koulutusta itselleen jollekin kevyemmälle alalle. Onhan tässä vuosi aikaa!


jos asunnon arvo tippuukin sitten tuntuvasti. (Jopa niin että jäisi velkaa). Nyt sitä on kylläkin 80 % asunnon arvosta. Kevällä 2013 sitten noin 70 - 72 %

ap

Vierailija
5/6 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies voisi etsiä töitä jostain paikasta, johon voisitte ajatella muuttavanne? Jos työpaikka löytyy, niin voisitte sitten muuttaa sinne.



Missä te nyt asutte? Mihin te haluaisitte? Olisiko joku kompromissi olemassa? Voisitko kulkea sieltä töissä mihin haluatte?



Selkeä visio pitäisi olla kyllä, että mitä haluatte, ei lasten kanssa voi poukkoilla sinne ja tänne.

Vierailija
6/6 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies voisi etsiä töitä jostain paikasta, johon voisitte ajatella muuttavanne? Jos työpaikka löytyy, niin voisitte sitten muuttaa sinne.

Missä te nyt asutte? Mihin te haluaisitte? Olisiko joku kompromissi olemassa? Voisitko kulkea sieltä töissä mihin haluatte?

Selkeä visio pitäisi olla kyllä, että mitä haluatte, ei lasten kanssa voi poukkoilla sinne ja tänne.


En usko, että kovin paljoa haluttaisiin paikkakunnan muutosta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi