Palstapersu, lupaatko häipyä tältä palstalta vaalien jälkeen?
Tässä vaan mietin, kun täällä palstalla käyminen on ennen ollut kivaa, mutta nyt se ei enää ole. Olisi kiva joskus saada tää palsta takaisin tuolta Haaviston anti-mainostelulta.
Kommentit (59)
linkitän mitä samaa? Mitä tarkoitat?
löydä kuin palstapersun itsensä aloituksia ensimmäiseltä kierrokselta...
vaan palstapersu. Mutta samaa mieltä olen tuloksesta.
Johtamisen asiantuntija(koseoli). Lisäisin myös että palstapersu oli paitsi mediatutkija, "ulkopuolinen" mediatutkija.
vaan palstapersu. Mutta samaa mieltä olen tuloksesta.
olen niin tottunut sanomaan ap:ta palstaperuksi että lipsahti :D sori
Jennin kummi, eiks ookkin?
"Homohaavisto ei ole voinut tuntea Florencea koko ikäänsä. Kun F syntyi Ekvaattorissa niin parikymppinen Pekka oli tulisieluinen viiksekäs homo Koijärvellä. F:n lapsuus kului köyhissä oloissa kaduilla kunnes rikas 40-vuotias Pekka-setä tuli ja F pokasi isänkorvikkeensa homobaarista.
Loppu onkin historiaa. Koijärven koijari on ajanut amisviiksensä ja koettaa nyt parturin tutkinnon suorittaneen entisen ekvaattorin katupojan kanssa päästä maan ykkösvirkaan. Tarina on ihan kuin jostain satukirjasta paitsi on totta."
Jennin kummi, eiks ookkin?
"Homohaavisto ei ole voinut tuntea Florencea koko ikäänsä. Kun F syntyi Ekvaattorissa niin parikymppinen Pekka oli tulisieluinen viiksekäs homo Koijärvellä. F:n lapsuus kului köyhissä oloissa kaduilla kunnes rikas 40-vuotias Pekka-setä tuli ja F pokasi isänkorvikkeensa homobaarista.
Loppu onkin historiaa. Koijärven koijari on ajanut amisviiksensä ja koettaa nyt parturin tutkinnon suorittaneen entisen ekvaattorin katupojan kanssa päästä maan ykkösvirkaan. Tarina on ihan kuin jostain satukirjasta paitsi on totta."
ja onko muussa tapauksessa kysymyksessä "setan" levittämä perätön huhu.
Ei kai sentäs teilläpäin semmosiin sorruta?
ja onko muussa tapauksessa kysymyksessä "setan" levittämä perätön huhu.
Ei kai sentäs teilläpäin semmosiin sorruta?
Koijärvestä ja Florencesta.
oot ihan sekasin Palstapersu.
kommentoi itse asiaa-kummi vai ei?
Tuo muu on vain hassu lainaus jonka huomasin kun asiaa bingitin.
oli kyllä jotenkin niin söpöläisesti kerrottu tarina, että tyyli on jo melkein sympaattinen.
Jennin kummi, eiks ookkin?
"Homohaavisto ei ole voinut tuntea Florencea koko ikäänsä. Kun F syntyi Ekvaattorissa niin parikymppinen Pekka oli tulisieluinen viiksekäs homo Koijärvellä. F:n lapsuus kului köyhissä oloissa kaduilla kunnes rikas 40-vuotias Pekka-setä tuli ja F pokasi isänkorvikkeensa homobaarista.
Loppu onkin historiaa. Koijärven koijari on ajanut amisviiksensä ja koettaa nyt parturin tutkinnon suorittaneen entisen ekvaattorin katupojan kanssa päästä maan ykkösvirkaan. Tarina on ihan kuin jostain satukirjasta paitsi on totta."
Voisitko olla kiltti, ja vastata ap:n kysymykseen?
siitä, että Niinistö olisi Jennin kummi. Tai että Jenni on mummomainen. Tai että Jennin ulosanti on heikkoa. Jne.
Toisin kuin Floresia.
Pistetäänkö veto pystyyn kuin nopeesti se ehtii kiskaisemaan Jenni-aloituksen todistaakseen pointin vääräksi?
mutta ilmeisesti et kykene itse suorittamaan hakua ja linkittämään tänne hakutuloksia. Etkö osaa? Mä voin neuvoa.