Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstapersu, lupaatko häipyä tältä palstalta vaalien jälkeen?

Vierailija
30.01.2012 |

Tässä vaan mietin, kun täällä palstalla käyminen on ennen ollut kivaa, mutta nyt se ei enää ole. Olisi kiva joskus saada tää palsta takaisin tuolta Haaviston anti-mainostelulta.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


semmoisia avauksia, joissa olisi selvästi havaittavissa kirjoittajan setalesbous. Kiva, tämä tuliki selväksi.

Tämä nyt ei ole ihan niin tieteellinen väittely, että viitsisin ihan lähteitä laittaa. Käytä hakua, jos osaat.

ai ei sellasia ole vai? no jopas nyt sattui... :D

Yleensä kannattaa lukea koko ketju ennen kommentointia.

mutta ilmeisesti et kykene itse suorittamaan hakua ja linkittämään tänne hakutuloksia. Etkö osaa? Mä voin neuvoa.

Vierailija
42/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkitän mitä samaa? Mitä tarkoitat?



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

setalesbohakusanoja :DD



Vierailija
45/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löydä kuin palstapersun itsensä aloituksia ensimmäiseltä kierrokselta...

Vierailija
46/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan palstapersu. Mutta samaa mieltä olen tuloksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtamisen asiantuntija(koseoli). Lisäisin myös että palstapersu oli paitsi mediatutkija, "ulkopuolinen" mediatutkija.

Vierailija
48/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan palstapersu. Mutta samaa mieltä olen tuloksesta.

olen niin tottunut sanomaan ap:ta palstaperuksi että lipsahti :D sori

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennin kummi, eiks ookkin?



"Homohaavisto ei ole voinut tuntea Florencea koko ikäänsä. Kun F syntyi Ekvaattorissa niin parikymppinen Pekka oli tulisieluinen viiksekäs homo Koijärvellä. F:n lapsuus kului köyhissä oloissa kaduilla kunnes rikas 40-vuotias Pekka-setä tuli ja F pokasi isänkorvikkeensa homobaarista.

Loppu onkin historiaa. Koijärven koijari on ajanut amisviiksensä ja koettaa nyt parturin tutkinnon suorittaneen entisen ekvaattorin katupojan kanssa päästä maan ykkösvirkaan. Tarina on ihan kuin jostain satukirjasta paitsi on totta."

Vierailija
50/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennin kummi, eiks ookkin?

"Homohaavisto ei ole voinut tuntea Florencea koko ikäänsä. Kun F syntyi Ekvaattorissa niin parikymppinen Pekka oli tulisieluinen viiksekäs homo Koijärvellä. F:n lapsuus kului köyhissä oloissa kaduilla kunnes rikas 40-vuotias Pekka-setä tuli ja F pokasi isänkorvikkeensa homobaarista.

Loppu onkin historiaa. Koijärven koijari on ajanut amisviiksensä ja koettaa nyt parturin tutkinnon suorittaneen entisen ekvaattorin katupojan kanssa päästä maan ykkösvirkaan. Tarina on ihan kuin jostain satukirjasta paitsi on totta."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onko muussa tapauksessa kysymyksessä "setan" levittämä perätön huhu.



Ei kai sentäs teilläpäin semmosiin sorruta?

Vierailija
52/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onko muussa tapauksessa kysymyksessä "setan" levittämä perätön huhu.

Ei kai sentäs teilläpäin semmosiin sorruta?


Koijärvestä ja Florencesta.

oot ihan sekasin Palstapersu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoi itse asiaa-kummi vai ei?



Tuo muu on vain hassu lainaus jonka huomasin kun asiaa bingitin.

Vierailija
54/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[busted]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä jotenkin niin söpöläisesti kerrottu tarina, että tyyli on jo melkein sympaattinen.



Vierailija
56/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennin kummi, eiks ookkin?

"Homohaavisto ei ole voinut tuntea Florencea koko ikäänsä. Kun F syntyi Ekvaattorissa niin parikymppinen Pekka oli tulisieluinen viiksekäs homo Koijärvellä. F:n lapsuus kului köyhissä oloissa kaduilla kunnes rikas 40-vuotias Pekka-setä tuli ja F pokasi isänkorvikkeensa homobaarista.

Loppu onkin historiaa. Koijärven koijari on ajanut amisviiksensä ja koettaa nyt parturin tutkinnon suorittaneen entisen ekvaattorin katupojan kanssa päästä maan ykkösvirkaan. Tarina on ihan kuin jostain satukirjasta paitsi on totta."

Vierailija
57/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko olla kiltti, ja vastata ap:n kysymykseen?

Vierailija
58/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että Niinistö olisi Jennin kummi. Tai että Jenni on mummomainen. Tai että Jennin ulosanti on heikkoa. Jne.

Vierailija
59/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin Floresia.



Pistetäänkö veto pystyyn kuin nopeesti se ehtii kiskaisemaan Jenni-aloituksen todistaakseen pointin vääräksi?