Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstapersu, lupaatko häipyä tältä palstalta vaalien jälkeen?

Vierailija
30.01.2012 |

Tässä vaan mietin, kun täällä palstalla käyminen on ennen ollut kivaa, mutta nyt se ei enää ole. Olisi kiva joskus saada tää palsta takaisin tuolta Haaviston anti-mainostelulta.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


No niinpä tietenkin. Joo-o. "Hyvä" selitys.

Taitaa nolottaa, kun et sitä tajunnut.


tahansa asian voi tulkita tai olla tulkitsematta ironisesti. Ironian tuottaminen on aika suuri taitolaji, ironisessa kirjoituksessa ja sen kontekstissa pitää olla tarpeeksi ironiseen tulkintaan ohjaavia tekijöitä. Tuossa sun kirjoituksessa niitä ei oikein ollut, joten ei, ei hävetä.

Ironiaa pitää osata tuottaa. Siihen ei riitä se, että kirjoittaa jotain ja ajattelee itse tykönään, että se on ironiaa.

Toki voit halutessasi nyt analysoida tuon kirjoituksesi munulle kohta kohdalta, ja selvittää, mitä ne ironiseen tulkintaan ohjaavat tekijät olivat, jotka minulta menivät ohi.

Vierailija
22/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


jos pidempään kuin päivän täällä roikut, opit tuntemaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


palstapersun aloitukset ainakin löytää sokeakin :D

Setalesbon aloituksiako sitten ei pysty löytämään? Paranoid much?

jos niitä on niin helppo löytää!

Vierailija
24/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahansa asian voi tulkita tai olla tulkitsematta ironisesti. Ironian tuottaminen on aika suuri taitolaji, ironisessa kirjoituksessa ja sen kontekstissa pitää olla tarpeeksi ironiseen tulkintaan ohjaavia tekijöitä. Tuossa sun kirjoituksessa niitä ei oikein ollut, joten ei, ei hävetä.

Ironiaa pitää osata tuottaa. Siihen ei riitä se, että kirjoittaa jotain ja ajattelee itse tykönään, että se on ironiaa.

Toki voit halutessasi nyt analysoida tuon kirjoituksesi munulle kohta kohdalta, ja selvittää, mitä ne ironiseen tulkintaan ohjaavat tekijät olivat, jotka minulta menivät ohi.

jonka pitäisi häipyä palstalta, kun vaalit ovat ohi. Ydinkysymys on, mistä palstapersun voi tunnistaa anonyymilla keskustelupalstalla, jossa provoilu on arkipäiväistä? Ihan yhtä lailla voidaan kysyä, häipyvätkö Haavistoa tukevat setalesbot palstalta, kun vaalit ovat ohi. Ja mistä sen setalesbon voi tunnistaa?

Aukesiko yhtään? Ei varmaan.

Vierailija
25/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


jos niitä on niin helppo löytää!

Käytä hakua, jne.

Vierailija
26/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta setalesboa ei opi tunnistamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaan mietin, kun täällä palstalla käyminen on ennen ollut kivaa, mutta nyt se ei enää ole. Olisi kiva joskus saada tää palsta takaisin tuolta Haaviston anti-mainostelulta.

YYÖÖÖKKK! Tuli vatsatauti ja YYYYYYYYÖÖÖÖÖKKKKK! onneksi ehdin pöntölle YYYYYYYÖÖKK! oksennus näyttää olevan vihreää.... YYYYÖÖÖÖÖKKK!

Vierailija
28/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ei, koska sellaista ei tällä palstalla ole roikkunut, toisin kuin Palstapersu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahansa asian voi tulkita tai olla tulkitsematta ironisesti. Ironian tuottaminen on aika suuri taitolaji, ironisessa kirjoituksessa ja sen kontekstissa pitää olla tarpeeksi ironiseen tulkintaan ohjaavia tekijöitä. Tuossa sun kirjoituksessa niitä ei oikein ollut, joten ei, ei hävetä.

Ironiaa pitää osata tuottaa. Siihen ei riitä se, että kirjoittaa jotain ja ajattelee itse tykönään, että se on ironiaa.

Toki voit halutessasi nyt analysoida tuon kirjoituksesi munulle kohta kohdalta, ja selvittää, mitä ne ironiseen tulkintaan ohjaavat tekijät olivat, jotka minulta menivät ohi.

jonka pitäisi häipyä palstalta, kun vaalit ovat ohi. Ydinkysymys on, mistä palstapersun voi tunnistaa anonyymilla keskustelupalstalla, jossa provoilu on arkipäiväistä? Ihan yhtä lailla voidaan kysyä, häipyvätkö Haavistoa tukevat setalesbot palstalta, kun vaalit ovat ohi. Ja mistä sen setalesbon voi tunnistaa?

Aukesiko yhtään? Ei varmaan.

voi tällä anonyymilläkin nettipalstalla tunnistaa ihan helpostikin siitä, että hän kirjoittaa jatkuvasti ihan samanlaisia avauksia Pekka Haavistosta. Samat argumentit, samat maneerit. On täällä muitakin kirjoittelijoita, jotka on ihan mahdollista tunnistaa tyylistä ja aiheista. Mutkin varmaan oppis tunnistamaan sanavalintojen ja maneerien perusteella, jos kävisin täällä päivästä toiseen jankkaamassa samoja asioita.

Palstapersu siis ei ole synonyymi perussuomalaisia äänestävälle ihmiselle, vaan nimenomaan viittaa tähän yhteen (tai muutamaan) pakkomielteiseen.

Vierailija
30/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


jos niitä on niin helppo löytää!

Ohjeet laitettiin jo aiemmin tässä ketjussa. Käytä hakua, jne.


semmoisia avauksia, joissa olisi selvästi havaittavissa kirjoittajan setalesbous. Kiva, tämä tuliki selväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laita hakuun

"haavisto kouluttamaton", "bidee", "sivarihomo"



ja johan löytyy aitoa palstapersuilua.



Vierailija
32/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alias lehtori alias mediatutkija.



Monilahjakkuus! < 3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alias lehtori alias mediatutkija.

Monilahjakkuus! < 3

painaa enteriä ja käyttää puolipistettä.

Vierailija
34/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


semmoisia avauksia, joissa olisi selvästi havaittavissa kirjoittajan setalesbous. Kiva, tämä tuliki selväksi.

Tämä nyt ei ole ihan niin tieteellinen väittely, että viitsisin ihan lähteitä laittaa. Käytä hakua, jos osaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laita hakuun

"haavisto kouluttamaton", "bidee", "sivarihomo"

ja johan löytyy aitoa palstapersuilua.

Vierailija
36/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


semmoisia avauksia, joissa olisi selvästi havaittavissa kirjoittajan setalesbous. Kiva, tämä tuliki selväksi.

Tämä nyt ei ole ihan niin tieteellinen väittely, että viitsisin ihan lähteitä laittaa. Käytä hakua, jos osaat.

heti palstapersun avauksia. Odota hetki, niin etsin muutaman.

Vierailija
37/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


semmoisia avauksia, joissa olisi selvästi havaittavissa kirjoittajan setalesbous. Kiva, tämä tuliki selväksi.

Tämä nyt ei ole ihan niin tieteellinen väittely, että viitsisin ihan lähteitä laittaa. Käytä hakua, jos osaat.

ai ei sellasia ole vai? no jopas nyt sattui... :D

Vierailija
38/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että on persujen tekemiä?

Vierailija
39/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


semmoisia avauksia, joissa olisi selvästi havaittavissa kirjoittajan setalesbous. Kiva, tämä tuliki selväksi.

Tämä nyt ei ole ihan niin tieteellinen väittely, että viitsisin ihan lähteitä laittaa. Käytä hakua, jos osaat.

ai ei sellasia ole vai? no jopas nyt sattui... :D

Yleensä kannattaa lukea koko ketju ennen kommentointia.