Palstapersu, lupaatko häipyä tältä palstalta vaalien jälkeen?
Tässä vaan mietin, kun täällä palstalla käyminen on ennen ollut kivaa, mutta nyt se ei enää ole. Olisi kiva joskus saada tää palsta takaisin tuolta Haaviston anti-mainostelulta.
Kommentit (59)
jos pidempään kuin päivän täällä roikut, opit tuntemaan..
palstapersun aloitukset ainakin löytää sokeakin :DSetalesbon aloituksiako sitten ei pysty löytämään? Paranoid much?
jos niitä on niin helppo löytää!
tahansa asian voi tulkita tai olla tulkitsematta ironisesti. Ironian tuottaminen on aika suuri taitolaji, ironisessa kirjoituksessa ja sen kontekstissa pitää olla tarpeeksi ironiseen tulkintaan ohjaavia tekijöitä. Tuossa sun kirjoituksessa niitä ei oikein ollut, joten ei, ei hävetä.
Ironiaa pitää osata tuottaa. Siihen ei riitä se, että kirjoittaa jotain ja ajattelee itse tykönään, että se on ironiaa.
Toki voit halutessasi nyt analysoida tuon kirjoituksesi munulle kohta kohdalta, ja selvittää, mitä ne ironiseen tulkintaan ohjaavat tekijät olivat, jotka minulta menivät ohi.
jonka pitäisi häipyä palstalta, kun vaalit ovat ohi. Ydinkysymys on, mistä palstapersun voi tunnistaa anonyymilla keskustelupalstalla, jossa provoilu on arkipäiväistä? Ihan yhtä lailla voidaan kysyä, häipyvätkö Haavistoa tukevat setalesbot palstalta, kun vaalit ovat ohi. Ja mistä sen setalesbon voi tunnistaa?
Aukesiko yhtään? Ei varmaan.
jos niitä on niin helppo löytää!
Käytä hakua, jne.
Mutta setalesboa ei opi tunnistamaan?
Tässä vaan mietin, kun täällä palstalla käyminen on ennen ollut kivaa, mutta nyt se ei enää ole. Olisi kiva joskus saada tää palsta takaisin tuolta Haaviston anti-mainostelulta.
YYÖÖÖKKK! Tuli vatsatauti ja YYYYYYYYÖÖÖÖÖKKKKK! onneksi ehdin pöntölle YYYYYYYÖÖKK! oksennus näyttää olevan vihreää.... YYYYÖÖÖÖÖKKK!
[ei, koska sellaista ei tällä palstalla ole roikkunut, toisin kuin Palstapersu.
tahansa asian voi tulkita tai olla tulkitsematta ironisesti. Ironian tuottaminen on aika suuri taitolaji, ironisessa kirjoituksessa ja sen kontekstissa pitää olla tarpeeksi ironiseen tulkintaan ohjaavia tekijöitä. Tuossa sun kirjoituksessa niitä ei oikein ollut, joten ei, ei hävetä.
Ironiaa pitää osata tuottaa. Siihen ei riitä se, että kirjoittaa jotain ja ajattelee itse tykönään, että se on ironiaa.
Toki voit halutessasi nyt analysoida tuon kirjoituksesi munulle kohta kohdalta, ja selvittää, mitä ne ironiseen tulkintaan ohjaavat tekijät olivat, jotka minulta menivät ohi.
jonka pitäisi häipyä palstalta, kun vaalit ovat ohi. Ydinkysymys on, mistä palstapersun voi tunnistaa anonyymilla keskustelupalstalla, jossa provoilu on arkipäiväistä? Ihan yhtä lailla voidaan kysyä, häipyvätkö Haavistoa tukevat setalesbot palstalta, kun vaalit ovat ohi. Ja mistä sen setalesbon voi tunnistaa?
Aukesiko yhtään? Ei varmaan.
voi tällä anonyymilläkin nettipalstalla tunnistaa ihan helpostikin siitä, että hän kirjoittaa jatkuvasti ihan samanlaisia avauksia Pekka Haavistosta. Samat argumentit, samat maneerit. On täällä muitakin kirjoittelijoita, jotka on ihan mahdollista tunnistaa tyylistä ja aiheista. Mutkin varmaan oppis tunnistamaan sanavalintojen ja maneerien perusteella, jos kävisin täällä päivästä toiseen jankkaamassa samoja asioita.
Palstapersu siis ei ole synonyymi perussuomalaisia äänestävälle ihmiselle, vaan nimenomaan viittaa tähän yhteen (tai muutamaan) pakkomielteiseen.
jos niitä on niin helppo löytää!Ohjeet laitettiin jo aiemmin tässä ketjussa. Käytä hakua, jne.
semmoisia avauksia, joissa olisi selvästi havaittavissa kirjoittajan setalesbous. Kiva, tämä tuliki selväksi.
mutta laita hakuun
"haavisto kouluttamaton", "bidee", "sivarihomo"
ja johan löytyy aitoa palstapersuilua.
alias lehtori alias mediatutkija.
Monilahjakkuus! < 3
alias lehtori alias mediatutkija.
Monilahjakkuus! < 3
painaa enteriä ja käyttää puolipistettä.
semmoisia avauksia, joissa olisi selvästi havaittavissa kirjoittajan setalesbous. Kiva, tämä tuliki selväksi.
Tämä nyt ei ole ihan niin tieteellinen väittely, että viitsisin ihan lähteitä laittaa. Käytä hakua, jos osaat.
mutta laita hakuun
"haavisto kouluttamaton", "bidee", "sivarihomo"ja johan löytyy aitoa palstapersuilua.
semmoisia avauksia, joissa olisi selvästi havaittavissa kirjoittajan setalesbous. Kiva, tämä tuliki selväksi.Tämä nyt ei ole ihan niin tieteellinen väittely, että viitsisin ihan lähteitä laittaa. Käytä hakua, jos osaat.
heti palstapersun avauksia. Odota hetki, niin etsin muutaman.
semmoisia avauksia, joissa olisi selvästi havaittavissa kirjoittajan setalesbous. Kiva, tämä tuliki selväksi.Tämä nyt ei ole ihan niin tieteellinen väittely, että viitsisin ihan lähteitä laittaa. Käytä hakua, jos osaat.
ai ei sellasia ole vai? no jopas nyt sattui... :D
Mistä tiedät, että on persujen tekemiä?
semmoisia avauksia, joissa olisi selvästi havaittavissa kirjoittajan setalesbous. Kiva, tämä tuliki selväksi.Tämä nyt ei ole ihan niin tieteellinen väittely, että viitsisin ihan lähteitä laittaa. Käytä hakua, jos osaat.
ai ei sellasia ole vai? no jopas nyt sattui... :D
Yleensä kannattaa lukea koko ketju ennen kommentointia.
tahansa asian voi tulkita tai olla tulkitsematta ironisesti. Ironian tuottaminen on aika suuri taitolaji, ironisessa kirjoituksessa ja sen kontekstissa pitää olla tarpeeksi ironiseen tulkintaan ohjaavia tekijöitä. Tuossa sun kirjoituksessa niitä ei oikein ollut, joten ei, ei hävetä.
Ironiaa pitää osata tuottaa. Siihen ei riitä se, että kirjoittaa jotain ja ajattelee itse tykönään, että se on ironiaa.
Toki voit halutessasi nyt analysoida tuon kirjoituksesi munulle kohta kohdalta, ja selvittää, mitä ne ironiseen tulkintaan ohjaavat tekijät olivat, jotka minulta menivät ohi.