Palstapersu, lupaatko häipyä tältä palstalta vaalien jälkeen?
Tässä vaan mietin, kun täällä palstalla käyminen on ennen ollut kivaa, mutta nyt se ei enää ole. Olisi kiva joskus saada tää palsta takaisin tuolta Haaviston anti-mainostelulta.
Kommentit (59)
koko ajan tänne totuutta vääristeleviä avauksia ihmisistä? Linkitä pari!
Tyyppi aloitti ennen eduskuntavaaleja ja on jatkanut enemmän tai vähemmän aktiivisesti siitä asti. Ei taida auttaa kuin avohoitojakso silloin tällöin, jos sitäkään.
sähän dissasit Niinistöä ennen ensimmäistä kierrosta myös. Mitä tapahtui, kun Saulista tulikin hyvä tyyppi?
Varsinainen tuulipukujen twister tämä toinen kierros :).
koko ajan tänne totuutta vääristeleviä avauksia ihmisistä? Linkitä pari!
Käytä hakua. Laita hakusanoiksi vaikka Jenni Haukio tai Sauli Niinistö.
koko ajan tänne totuutta vääristeleviä avauksia ihmisistä? Linkitä pari!
Käytä hakua. Laita hakusanoiksi vaikka Jenni Haukio tai Sauli Niinistö.
näkyy lesbon setalaisen kädenjälki. Mä veikkaan, että moni noista Jenni Haukiota ja Sauli Niinistöä käsittelevistä törkyavauksista on sun käsialaa ajalta ennen ensimmäisen kierroksen vaaleja. Nehän on ihan huimasti vähentyneet sen jälkeen, kun sä käänsit takkisi ja aloit rummuttaa Niinistöä.
näkyy lesbon setalaisen kädenjälki. Mä veikkaan, että moni noista Jenni Haukiota ja Sauli Niinistöä käsittelevistä törkyavauksista on sun käsialaa ajalta ennen ensimmäisen kierroksen vaaleja. Nehän on ihan huimasti vähentyneet sen jälkeen, kun sä käänsit takkisi ja aloit rummuttaa Niinistöä.
millainen on lesbosetalaisen kädenjälki? Veikkaukset menivät nyt ns. metsään.
näkyy lesbon setalaisen kädenjälki. Mä veikkaan, että moni noista Jenni Haukiota ja Sauli Niinistöä käsittelevistä törkyavauksista on sun käsialaa ajalta ennen ensimmäisen kierroksen vaaleja. Nehän on ihan huimasti vähentyneet sen jälkeen, kun sä käänsit takkisi ja aloit rummuttaa Niinistöä.Määritä ensin, millainen on lesbosetalaisen kädenjälki? Veikkaukset menivät nyt ns. metsään.
sen asiantuntija tunnut olevan, kun kerroit täällä palstalla semmoisia pyörivän. Itse en ole lesboja Seta-aktiiveja huomannut.
Mä kyllä luulen, että mun veikkaukset osuivat ns. oikeaan, mutta ethän sä sitä voi tietenkään myöntää.
sen asiantuntija tunnut olevan, kun kerroit täällä palstalla semmoisia pyörivän. Itse en ole lesboja Seta-aktiiveja huomannut.Mä kyllä luulen, että mun veikkaukset osuivat ns. oikeaan, mutta ethän sä sitä voi tietenkään myöntää.
Miten nämä Seta-aktiivit pystyy huomaamaan anonyymilla palstalla? Kerro toki miten. Varmaankin samalla tavalla kuin palstapersut, eikö niin?
No, eipä ole mitään myönnettävää. Sinähän et sen sijaan tajuaisi ironiaa, vaikka se iskisi sinua nyrkillä naamaan.
näkyy lesbon setalaisen kädenjälki. Mä veikkaan, että moni noista Jenni Haukiota ja Sauli Niinistöä käsittelevistä törkyavauksista on sun käsialaa ajalta ennen ensimmäisen kierroksen vaaleja. Nehän on ihan huimasti vähentyneet sen jälkeen, kun sä käänsit takkisi ja aloit rummuttaa Niinistöä.millainen on lesbosetalaisen kädenjälki? Veikkaukset menivät nyt ns. metsään.
voi ei mitä eikö täällä olekaan punavihermädättäjä setahuuruisia lesboja?
tainu palstapersukin naukkasta liikaa muumi lismaa
nämä sitten ovat?
Persuja vai homoja vai porvareita vai mitä?
sen asiantuntija tunnut olevan, kun kerroit täällä palstalla semmoisia pyörivän. Itse en ole lesboja Seta-aktiiveja huomannut.Mä kyllä luulen, että mun veikkaukset osuivat ns. oikeaan, mutta ethän sä sitä voi tietenkään myöntää.
Miten nämä Seta-aktiivit pystyy huomaamaan anonyymilla palstalla? Kerro toki miten. Varmaankin samalla tavalla kuin palstapersut, eikö niin?
No, eipä ole mitään myönnettävää. Sinähän et sen sijaan tajuaisi ironiaa, vaikka se iskisi sinua nyrkillä naamaan.
No niinpä tietenkin. Joo-o. "Hyvä" selitys.
sen asiantuntija tunnut olevan, kun kerroit täällä palstalla semmoisia pyörivän. Itse en ole lesboja Seta-aktiiveja huomannut.Mä kyllä luulen, että mun veikkaukset osuivat ns. oikeaan, mutta ethän sä sitä voi tietenkään myöntää.
Miten nämä Seta-aktiivit pystyy huomaamaan anonyymilla palstalla? Kerro toki miten. Varmaankin samalla tavalla kuin palstapersut, eikö niin?
No, eipä ole mitään myönnettävää. Sinähän et sen sijaan tajuaisi ironiaa, vaikka se iskisi sinua nyrkillä naamaan.
palstapersun aloitukset ainakin löytää sokeakin :D
voi ei mitä eikö täällä olekaan punavihermädättäjä setahuuruisia lesboja?tainu palstapersukin naukkasta liikaa muumi lismaa
Oletko varma, että täällä on palstapersuja? Mistä voit olla varma, ettei ole setalesboja?
No niinpä tietenkin. Joo-o. "Hyvä" selitys.
kun et sitä tajunnut.
palstapersun aloitukset ainakin löytää sokeakin :D
Paranoid much?
tai "olin kännissä ja ihan läpällä vain heitin"
tai "olin kännissä ja ihan läpällä vain heitin"
Ironia on vaikea taiteenlaji. Setalesboilla on tunnetusti heikot humoristiset taidot.
voi ei mitä eikö täällä olekaan punavihermädättäjä setahuuruisia lesboja?tainu palstapersukin naukkasta liikaa muumi lismaa
Oletko varma, että täällä on palstapersuja? Mistä voit olla varma, ettei ole setalesboja?
jos pidempään kuin päivän täällä roikut, opit tuntemaan..
jos Setan lesboaktiivit lopettavat myös.