Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstapersu, lupaatko häipyä tältä palstalta vaalien jälkeen?

Vierailija
30.01.2012 |

Tässä vaan mietin, kun täällä palstalla käyminen on ennen ollut kivaa, mutta nyt se ei enää ole. Olisi kiva joskus saada tää palsta takaisin tuolta Haaviston anti-mainostelulta.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos Setan lesboaktiivit lopettavat myös.

Vierailija
2/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan tänne totuutta vääristeleviä avauksia ihmisistä? Linkitä pari!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi aloitti ennen eduskuntavaaleja ja on jatkanut enemmän tai vähemmän aktiivisesti siitä asti. Ei taida auttaa kuin avohoitojakso silloin tällöin, jos sitäkään.

Vierailija
4/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähän dissasit Niinistöä ennen ensimmäistä kierrosta myös. Mitä tapahtui, kun Saulista tulikin hyvä tyyppi?

Vierailija
5/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen tuulipukujen twister tämä toinen kierros :).

Vierailija
6/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan tänne totuutta vääristeleviä avauksia ihmisistä? Linkitä pari!

Käytä hakua. Laita hakusanoiksi vaikka Jenni Haukio tai Sauli Niinistö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan tänne totuutta vääristeleviä avauksia ihmisistä? Linkitä pari!

Käytä hakua. Laita hakusanoiksi vaikka Jenni Haukio tai Sauli Niinistö.

näkyy lesbon setalaisen kädenjälki. Mä veikkaan, että moni noista Jenni Haukiota ja Sauli Niinistöä käsittelevistä törkyavauksista on sun käsialaa ajalta ennen ensimmäisen kierroksen vaaleja. Nehän on ihan huimasti vähentyneet sen jälkeen, kun sä käänsit takkisi ja aloit rummuttaa Niinistöä.

Vierailija
8/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


näkyy lesbon setalaisen kädenjälki. Mä veikkaan, että moni noista Jenni Haukiota ja Sauli Niinistöä käsittelevistä törkyavauksista on sun käsialaa ajalta ennen ensimmäisen kierroksen vaaleja. Nehän on ihan huimasti vähentyneet sen jälkeen, kun sä käänsit takkisi ja aloit rummuttaa Niinistöä.

millainen on lesbosetalaisen kädenjälki? Veikkaukset menivät nyt ns. metsään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


näkyy lesbon setalaisen kädenjälki. Mä veikkaan, että moni noista Jenni Haukiota ja Sauli Niinistöä käsittelevistä törkyavauksista on sun käsialaa ajalta ennen ensimmäisen kierroksen vaaleja. Nehän on ihan huimasti vähentyneet sen jälkeen, kun sä käänsit takkisi ja aloit rummuttaa Niinistöä.

Määritä ensin, millainen on lesbosetalaisen kädenjälki? Veikkaukset menivät nyt ns. metsään.

sen asiantuntija tunnut olevan, kun kerroit täällä palstalla semmoisia pyörivän. Itse en ole lesboja Seta-aktiiveja huomannut.

Mä kyllä luulen, että mun veikkaukset osuivat ns. oikeaan, mutta ethän sä sitä voi tietenkään myöntää.

Vierailija
10/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


sen asiantuntija tunnut olevan, kun kerroit täällä palstalla semmoisia pyörivän. Itse en ole lesboja Seta-aktiiveja huomannut.

Mä kyllä luulen, että mun veikkaukset osuivat ns. oikeaan, mutta ethän sä sitä voi tietenkään myöntää.

Miten nämä Seta-aktiivit pystyy huomaamaan anonyymilla palstalla? Kerro toki miten. Varmaankin samalla tavalla kuin palstapersut, eikö niin?

No, eipä ole mitään myönnettävää. Sinähän et sen sijaan tajuaisi ironiaa, vaikka se iskisi sinua nyrkillä naamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


näkyy lesbon setalaisen kädenjälki. Mä veikkaan, että moni noista Jenni Haukiota ja Sauli Niinistöä käsittelevistä törkyavauksista on sun käsialaa ajalta ennen ensimmäisen kierroksen vaaleja. Nehän on ihan huimasti vähentyneet sen jälkeen, kun sä käänsit takkisi ja aloit rummuttaa Niinistöä.

millainen on lesbosetalaisen kädenjälki? Veikkaukset menivät nyt ns. metsään.

voi ei mitä eikö täällä olekaan punavihermädättäjä setahuuruisia lesboja?

tainu palstapersukin naukkasta liikaa muumi lismaa

Vierailija
12/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä sitten ovat?

Persuja vai homoja vai porvareita vai mitä?



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


sen asiantuntija tunnut olevan, kun kerroit täällä palstalla semmoisia pyörivän. Itse en ole lesboja Seta-aktiiveja huomannut.

Mä kyllä luulen, että mun veikkaukset osuivat ns. oikeaan, mutta ethän sä sitä voi tietenkään myöntää.

Miten nämä Seta-aktiivit pystyy huomaamaan anonyymilla palstalla? Kerro toki miten. Varmaankin samalla tavalla kuin palstapersut, eikö niin?

No, eipä ole mitään myönnettävää. Sinähän et sen sijaan tajuaisi ironiaa, vaikka se iskisi sinua nyrkillä naamaan.

No niinpä tietenkin. Joo-o. "Hyvä" selitys.

Vierailija
14/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


sen asiantuntija tunnut olevan, kun kerroit täällä palstalla semmoisia pyörivän. Itse en ole lesboja Seta-aktiiveja huomannut.

Mä kyllä luulen, että mun veikkaukset osuivat ns. oikeaan, mutta ethän sä sitä voi tietenkään myöntää.

Miten nämä Seta-aktiivit pystyy huomaamaan anonyymilla palstalla? Kerro toki miten. Varmaankin samalla tavalla kuin palstapersut, eikö niin?

No, eipä ole mitään myönnettävää. Sinähän et sen sijaan tajuaisi ironiaa, vaikka se iskisi sinua nyrkillä naamaan.

palstapersun aloitukset ainakin löytää sokeakin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


voi ei mitä eikö täällä olekaan punavihermädättäjä setahuuruisia lesboja?

tainu palstapersukin naukkasta liikaa muumi lismaa

Oletko varma, että täällä on palstapersuja? Mistä voit olla varma, ettei ole setalesboja?

Vierailija
16/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


No niinpä tietenkin. Joo-o. "Hyvä" selitys.

kun et sitä tajunnut.

Vierailija
17/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


palstapersun aloitukset ainakin löytää sokeakin :D

Paranoid much?

Vierailija
18/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai "olin kännissä ja ihan läpällä vain heitin"

Vierailija
19/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai "olin kännissä ja ihan läpällä vain heitin"

Ironia on vaikea taiteenlaji. Setalesboilla on tunnetusti heikot humoristiset taidot.

Vierailija
20/59 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


voi ei mitä eikö täällä olekaan punavihermädättäjä setahuuruisia lesboja?

tainu palstapersukin naukkasta liikaa muumi lismaa

Oletko varma, että täällä on palstapersuja? Mistä voit olla varma, ettei ole setalesboja?

jos pidempään kuin päivän täällä roikut, opit tuntemaan..